Kun ei ole kanttia vastata suoraan niin sallinet tulkintani.Vastaus löytyy tuolta ylemmästä, jos et usko niin tervetuloa mukaan katsomaan ennenkuin mutu-tuntumalla arvot enempiä. Minä olen ollut aika monissa ajoissa viimeisen parin vuoden aikana mukana, joten minä tiedän - en arvaile.Olen tyhmä, myönnänPitääkö sulle tavata vai ymmärrätkö ihan ilman ?Ei vastausta sieltäkään![]()
![]()
Eli saisinko selkeän vastauksen? Vaikka tavaamalla, kiitos![]()
Jos kysyt ajetaanko letkassa _aina_ nopeusrajoitusten mukaan niin siihen on mahdotonta vastata, siellä on 30-40 erilaista motoristia ajamassa ja jokainen vääntää sitä kahvaa ihan itse. Vaikka keula ajaisi kokoajan rajoitusten mukaan niin siellä haitarin sisällä voi joku ottaa mitä nopeuksia vaan.
Jos itse ajat _aina_ nopeusrajoitusten mukaan niin hyvä, itse en siihen pysty vaan joskus saatan ajaa mittarin mukaan esim 10km/h yli vaikka todellinen nopeus olisi vaikka 1-2 km/h yli rajoituksesta niin silti pilkunnussija voi todeta että "hahaa, ylinopeutta".
Keulan pysäytysrajat eivät ole rikki tarkoittanee maantienopeuksissa 10-20 km/h ylinopeutta. Ja kun ei ole "useimmiten"-tilanne niin nopeus on jotain 20+ km/h ylinopeutta. Ja letkan keskellä nopeus on välillä enemmän ylinopeuden puolella.
Käytännössä tuo tarkoittaa, että huonolla tuurilla jokaisella lenkillä osa ajaa nopeutta, jolla kortti lähtee kuivumaan samantien.
Ja kun keula ajaa tuollaisia nopeuksia niin ei todellakaan tarvitse ihmetellä letkan hajoamista tai letkan keskellä(kin) ajavien rajuja ylinopeuksia.
Ylläolevasta syystä minulla eikä monella muullakaan ole mielenkiintoa osallistua moisiin "yhteisajoihin". Enkä suosittele kenellekään aloittelijalle tuollaisiin ajoihin osallistumista.