Rambe71 sanoi:Täytyy myöntää että itsekin olen jotenkin enemmän guzzin kannalla ja poikkeuksetta vaikuttaa että kaikki omistajat pitävät pyörää hauskana ajettavana ja ovat pyöräänsä erittäin tyytyväisiä. Ainoa mikä arveluttaa on tuo pyörän koko, siitä olen lueskellut että kaksi päällä voi tehdä tilasta hiukan tiukkaa. Tosin voi olla turhaa spekulointia jos parempi puolisko ei aiheesta innostu muutenkaan. Ja jos innostuu niin todennäköisesti mieluummin haluaisi sit oman pyörän =). Ekana kesänä tosin en kyllä muutenkaan ottaisi kyytiläistä, tarvinnee ensin hankkia hiukan kilometrejä alle.
Anyways kiitos kommentista, vahvistaa sitä mitä olen alitajuisesti muutenkin ajatellut.
Ton kokoisia kun olette niin koko ei ole ongelma. Toki sen kokeminen on yksilöllistä joten ei muuta kun kahdestaan kauppaan kylmätyypeille kokeilemaan miltä siinä päällä tuntuu istua
Mitä tarkoitat pyörän riittämisellä? Ainakin tällä palstalla kyseiseen sanaan yleensä liittyy tehon määrä.
Suorituskyvyn riittävyys riippuu sitten ihan kuskista ja siitä mitä itse haluaa. Lähtökohtaisesti prätkät ovat autoihin verrattuna suorituskykyisiä ja tuostakin kaksikosta pienempitehoinen Guzzi jättää ainakin sataseen asti kaikki perusautot. Itse myös tykkään ton koneen luonteesta, kiva ajettava.
Toisaalta CB:n lähes tuplatehon kyllä huomaa jos vertaa pyöriä toisiinsa. 2-päällä ajo ei vaikuta suorituskykyyn yhtä paljon kuin Guzzissa.
Mun faijalla on ollut ties kuinka monta vuotta Guzzin Nevada jossa on siis käytännössä sama kone kuin V7:ssa. 2-päällä reissujakin pyörällä on tehty ja hyvin on riittänyt.
Yks tuttu taas hommas ekan pyörän (en muista enää minkä), ajeli sillä hetken ja totesi ettei se riitä ja vaihtoi yhteen markkinoiden tehokkaimmista pyöristä eli Hayabusaan. Nyt kuulemma riittää.
enkä sen tyyppistä pyörää edes haluaisi.