Kawa LTD sanoi:Isohko customi papatti vastaan Iitti Golfin kohdilla. Sormi pystyssä, vastasin samalla mitalla takaisin.
Se vihreässä kypärässä oleva kawa-kuski
No se olin mie.... Jotenkin arvasin, kuka vastamorottelija oli

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kawa LTD sanoi:Isohko customi papatti vastaan Iitti Golfin kohdilla. Sormi pystyssä, vastasin samalla mitalla takaisin.
Se vihreässä kypärässä oleva kawa-kuski

siipimutteri sanoi:No se olin mie.... Jotenkin arvasin, kuka vastamorottelija oli![]()

Rekkamasa sanoi:Wasabi tuli vastaan Vanhanradankadulla tossa vähän ennen kolmea. Ei tullu moroa vastaan mut se saattaa johtua siitä että olin MANnilla liikneellä![]()
tonttuj sanoi:Kukas kaksikko morotteli ensin Nahkelantiellä länteenpäin ja sitten myöhemmin uudestaan Koskenmäentiellä Hyrylään päin?
StF8R sanoi:Komea sormimoro Limingantiellä Motonetin paikkeilla joskus puoli viiden aikoihin.![]()
wasabi sanoi:Kattos perhana, oisit huudattanu torvea ja/tai heittäny jollain!![]()

Pitkiss sanoi:Porkkalantiellä tuli ainakin pari org moroa paluumatkalla. Meikäläinen yllä mainitussa ulkoasussa ja mun edellä ajoi sini valkoinen suzuki gsx-r, joka myös heitti orggimorot teille.![]()