• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Wasabi tuli vastaan Vanhanradankadulla tossa vähän ennen kolmea. Ei tullu moroa vastaan mut se saattaa johtua siitä että olin MANnilla liikneellä :bye:

25:lla Lohjan kohdalla BMW farmari sormimorotti mua. Ajoin 250 mustalla enskalla. En ehtinyt vastata - olin häkeltynyt :-)

Rekkamasa sanoi:
Wasabi tuli vastaan Vanhanradankadulla tossa vähän ennen kolmea. Ei tullu moroa vastaan mut se saattaa johtua siitä että olin MANnilla liikneellä :bye:

Kattos perhana, oisit huudattanu torvea ja/tai heittäny jollain! :D

Kukas kaksikko morotteli ensin Nahkelantiellä länteenpäin ja sitten myöhemmin uudestaan Koskenmäentiellä Hyrylään päin?

tonttuj sanoi:
Kukas kaksikko morotteli ensin Nahkelantiellä länteenpäin ja sitten myöhemmin uudestaan Koskenmäentiellä Hyrylään päin?

Saatoin olla minä toisena kaksikossa. Siis jos oli susna ja bemari peräkkäin, en muista kumpi milloinkin ajoi edellä.

wasabi sanoi:
Kattos perhana, oisit huudattanu torvea ja/tai heittäny jollain! :D

En sit viittiny, oisit ollu siinä liukkosen pultin kyltin ympärillä jos oisin alppitorvisoolon kajauttanu :grin:

Terminaalille menossa sinne perälle. Mul on ainoa sininuppinen tavarataksi.

TouRinki ajeli tänään Vaajakosken motaria kohti Vaajakoskea... joku letka siellä tuli vastaan ja aivan selvä sormipystyssä -moro?

Eilen Porvoossa Kuninkaanportin liikenneympyrän kohdalla joskus 14-15 nurkilla tulit vastaan ja sormi nousi pystyyn. Sullakin taisi olla blondi kyydissä, me oltiin liikkeellä mustalla suurrosvolla.

Eilen sunnuntaina Vääksyn paloaseman kohalla klo 14 reikäreikä-tasan vastaan ajo viininpunanen Rykkönen? sormi pystysä. Mie olin 50 (+700)cc PVllä ajossa :orgmp2:

Joku tuli customilla Eräjärvelle päin traktorin takana sormi pystyssä vastaan. Itse olin mustalla Varaderolla pojan kanssa liikkeellä.

Eilen noin klo 16, 8-tiellä, rauman kohdalla. Ensin vastaan tuli joku punainen pyörä (vanhempi Honda??) komean org-moron säestämänä.
Melkein heti perään tuli oranssinen pyörä, Kawasaki?? ja sama juttu, komea org-moro ja kaiken tämän kruunasi rauman jälkeisellä ohituskaistalla tuli vastaan 2 pyörää peräkkäin joista tuli joku org-moron peukkuversio! :grin:

Itse muistaakseni koitin org-morotella, mutta en enää muista miten morottelin.

Joku orggimorotti mua porvoontiellä Knaperbackantien kohdilla. Naku tais olla.. jopa zeta? Olit menossa söderkullan suuntaan ja minä tulin sinua vastaan (yllätys yllätys) mustavihreä zetalla ja mustavalkoisella ajoasulla.

Porkkalantiellä tuli ainakin pari org moroa paluumatkalla. Meikäläinen yllä mainitussa ulkoasussa ja mun edellä ajoi sini valkoinen suzuki gsx-r, joka myös heitti orggimorot teille. :cruising:

Pitkiss sanoi:
Porkkalantiellä tuli ainakin pari org moroa paluumatkalla. Meikäläinen yllä mainitussa ulkoasussa ja mun edellä ajoi sini valkoinen suzuki gsx-r, joka myös heitti orggimorot teille. :cruising:

Minä ainakin tulin teitä vastaan ja ajoin teidän perässä :) miten se onnistuikaan?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back