Vmatti
Total Domination
Gukkuu sanoi:Olikos se sinä joka tulit peltojen keskellä haltialasta tänään noin klo 18 mustavihreällä kawalla, itse mustalla zetalla kaksipäällä köröttelin vastaan.
Jep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gukkuu sanoi:Olikos se sinä joka tulit peltojen keskellä haltialasta tänään noin klo 18 mustavihreällä kawalla, itse mustalla zetalla kaksipäällä köröttelin vastaan.
Getz sanoi:Mahtoiko olla pienehkö pyörä?
Jos oli, niin hep
Allekirjoituksesta selviää vehjes![]()

mRkukov sanoi:Olitko se sinä jolla oli hieno sormetus Vitikkalan paikkeilla (korpilahdelta alaspäin)? Itse olin liikkeellä punaisella tupla-X:llä.
![]()
Järkäle sanoi:Jep. Minähän se. Terve vaan! Milläs sait tuon kuvan, onkos kuvakaappaus videolta?

mRkukov sanoi:Videoltapa hyvinkin... ja hetkeä myöhemmin tallentui tällaista.![]()
jarppu sanoi:Kääk mikä kohina. Oletko harkinnut kameran siirtämistä hieman alaspäin ja/tai eteenpäin jotta tuo tuulen melu ei ottaisi niin mikkiin. Vaihtoehtoisesti tietysti jos oikein lähetään hifistelemään niin kai noihin goproihin saa ulkoisen mikin jonka voi sijoittaa vähän lähemmäs pörinää?
/offtopik
lehtijussi sanoi:Tanakka sormimoro jossain Sahalahden seutuvilla... Tulit Kangasalan suunnasta vastaan ja mulle morjestelit! Valkoisella 500cc maxiskootterilla olin liikkeellä ja muija kyydissä.
Harmi kun ei ollu gopro päällä, olis voinu poimia kuvan tuosta merkkitapahtumasta.![]()