• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitkiss sanoi:
Kukas morotti hienosti Saukkolantien alussa n. klo 19.30 tänään? Teitä oli kaksi ja sinulla oli alla kyykky (yamaha?). Olitte tulossa Lempolan suunnalta ja ite olin menossa sinne mustan vihreällä zetalla mustavalkoiset ajokamat päällä. Morotin ajoissa, ettei tartte vedellä mitään ninja moroja. :)

Oltiin siihen aikaan sielläpäin pyörimässä joten saatettiin olla kaverin kera. Muistuuko yhtään kyykyn väriä?
Itse olin sillä punaisella yamahalla valko/musta nahkarotsi ja camouflage värityksellä olevissa housuissa.
Kaverilla punamusta GSR.

Allekirjoittaneen avataresta löytyy pyörän kuva.

Pitkiss sanoi:
Kukas morotti hienosti Saukkolantien alussa n. klo 19.30 tänään? Teitä oli kaksi ja sinulla oli alla kyykky (yamaha?). Olitte tulossa Lempolan suunnalta ja ite olin menossa sinne mustan vihreällä zetalla mustavalkoiset ajokamat päällä. Morotin ajoissa, ettei tartte vedellä mitään ninja moroja. :)

Oli pakko käydä saukkolan kartsat zekkaa:bye:

Kukas kanssamotoristi tuli tänään 07:00 Liedossa 10-tiellä vastaan? Ihan selvä sormetus oli!
Ei paljoa muita prätkiä näkyny.. liekö sokerista tehtyjä.

ikiviriili sanoi:
Oli pakko käydä saukkolan kartsat zekkaa:bye:

Oikein teit. Toivottavasti kelpas. :bye:

Siinä Lohjantien (joksi Saukkolantie muuttuu) ja Hyrsyläntienristeyksessä on pirusti kiviä, jotka on aika pirullisia. Olin tulossa Hyrsyläntieltä enkä muistanut heti niitä marmorikuulia siinä, kun keskityin katsomaan ettei tule autoja ja melkeen olin nutullani. :kääk:

Viimeksi muokattu:
...joka komeasti ohitit seisovan autojonon pientareen puolelta Kehä 1:llä Pukinmäestä itäänpäin tossa vähän ennen neljää mutta sitten maija-niminen auto oli pysäyttänyt sut Malmin hautuumaan kohdalla? Pyörä Honda Fireblade. Tuliko kalliiks :)

Tänään tiistai-iltana vähän ennen klo seitsemää Kangasalla Kaivannosta pari kilometriä Tampereen suuntaan vaihdeltiin etusormia jonkun isomman matkapyörän kanssa joka tuli kaks-päällä Tamperetta kohti. Itellä Sininen Fasu ja takana tuli sukulaisia parin Ameriikan jytkyttimen voimin.:) Vehoniemeen kahveelle oltiin matkalla, siitä sitten takaisin Kangasalan keskustaan ja Valkeakoskelle ja Moottoritietä kotiin Ylöjärvelle. Mopoja tuli vastaan paljon, mutta tämän mainitsemani vain bongasin orggilaiseksi.:)

-Anu- sanoi:
...joka komeasti ohitit seisovan autojonon pientareen puolelta Kehä 1:llä Pukinmäestä itäänpäin tossa vähän ennen neljää mutta sitten maija-niminen auto oli pysäyttänyt sut Malmin hautuumaan kohdalla? Pyörä Honda Fireblade. Tuliko kalliiks :)
Jos tässä oli kyse järkevästä jono-ohituksesta neljän ruuhkaliikenteessä ilman räppäämistä jne ja siitä sakot napsautetaan, niin kyllä on pikkumaista touhua ja vaikea on siihen tottua.
Esimerkin vuoksi lomareissulla Italiassa vedin autostradan ruuhkissa matelevien jonojen ohi reilusti pientareen puolelta polizai autojenkin ohi ja kukaan ei ollut kiinnostunut.
Myös Berliinissä ja Munchenissä pyörä oli parkissa ydinkeskustojen jalkakäytävillä ja poliisin mennessä ohi ei pienintäkään kiinnostusta alkaa laputtaa, toisin kuin vieressä seisovat väärin pysäköidyt kotilot, lappua tuli tuulilasiin.
Niin kyllä on hankalaa tottua härmäläiseen pilkun n********n.:doh:
Kun mitään vaaraa tuollaisella jono-ohittamisella ei aiheuteta ja kenellekään ei haittaa ole, jos pyörä on jalkakäytävällä, tai keskikorokkeella yms.
Kyllä kekkoslovakia on kekkoslovakia, eikä taida muuksi muuttua.

-Anu- sanoi:

Ne on pientareet sen verran hyvin niitetty nykyään, ettei tuosta tule kuin vähän pintanaarmuja alakatteeseen. Jos ohittaa kynnöspellon kautta, kuten sitkeä huhu kertoo tehdyn, pyörä tulee kuraiseksi. Selkeintä tietysti olisi, että liikenne vetäisi niin hyvin, ettei tarvitsisi ohitella. Olen omalta osaltani pyrkinyt tähän.

vetomies sanoi:
Ne on pientareet sen verran hyvin niitetty nykyään, ettei tuosta tule kuin vähän pintanaarmuja alakatteeseen.

Hitot mä katteista :) Kiinnostaa paljon tosta napsahtaa sieltä maijan uumenista, ihan vaan siksi että voi pohtia onko se sen arvosta kun itsekin tuota harrastan, joko pientareen puolelta niinkuin ko. herra (joka on sulkuviivan ulkopuolella siis ja voisin kuvitella että siksi kielletty) tai kaistojen välissä :) Tästä splittailustahan on kahta mielipidettä, toiset sanoo että se on sallittu jos ei ylitä kaistaviivaa, toiset sanoo että ei sallittu missään nimessä. Mutta tämä on OT, ei siitä sen enempää tässä.

Hakamäentiellä areenan liittymässä oli pyörä (sininen Kawa Er-6?) pötköllään ja mies siinä vieressä. Pari autoa pysähtyneenä. Miten kävi?

Mä ajoin samasta paikasta ohi ja lanssi lähti silloin valo- ja äänishow'n kera vauhdikkaasti kohti Meilahtea :sad:

Motoristi1958 sanoi:
Jos tässä oli kyse järkevästä jono-ohituksesta neljän ruuhkaliikenteessä ilman räppäämistä jne ja siitä sakot napsautetaan, niin kyllä on pikkumaista touhua ja vaikea on siihen tottua.
Esimerkin vuoksi lomareissulla Italiassa vedin autostradan ruuhkissa matelevien jonojen ohi reilusti pientareen puolelta polizai autojenkin ohi ja kukaan ei ollut kiinnostunut.
Myös Berliinissä ja Munchenissä pyörä oli parkissa ydinkeskustojen jalkakäytävillä ja poliisin mennessä ohi ei pienintäkään kiinnostusta alkaa laputtaa, toisin kuin vieressä seisovat väärin pysäköidyt kotilot, lappua tuli tuulilasiin.
Niin kyllä on hankalaa tottua härmäläiseen pilkun n********n.:doh:
Kun mitään vaaraa tuollaisella jono-ohittamisella ei aiheuteta ja kenellekään ei haittaa ole, jos pyörä on jalkakäytävällä, tai keskikorokkeella yms.
Kyllä kekkoslovakia on kekkoslovakia, eikä taida muuksi muuttua.

Ite ohitin stadin aamu ruuhkassa splittaamalla paikallaan olevan autojonon. Oli sitte tutka jossain piilossa ja viitottiin sivuun jälkeenpäin ja 50e rikesakko napsahti kaista viivan päällä ajasto. :WAZAAP:

Heh, taisi tulla örkkiletka vastaan Lepsämäntiellä, jouduin muutaman mutkan ajelemaan sormi pystyssä :p

Joka tänään ilmeisesti odottelit jotain lakistontien ja vihdintien risteyksessä tänään kuuden aikoihin? Itse tulin velskolantieltä ja olin menossa kahvittelemaan lahnuksen shellille.

Ei voinut kuin ihailla kun PK - letka ajoi vastaan eilen. :WAZAAP:
Letka ajoi mua vastaan pitkässä alamäessä joka kääntyi loivasti vasempaan.
Letkalla oli vauhtia varmaan 2 x tikkari (60 km/h alueella),
kuskeilla vasen polvi maassa ja silti monella nousi etusormi pystyyn. :thumbup:

Ehkä minäkin joskus vielä...

Voihan se tosin olla niinkin, että muistin rajoituksen väärin. :grin: Ehkä siinä kohtaa tosiaan oli 80:n rajoitus ja kundit ajoi kahdeksaakymppiä vastaan. :thumbup:

Tänään aamusella siinä Länsiväylän & Kehä I:n rampissa musta CBR kaiteen vieressä. Menikö leveäksi, levisikö mopo vai mitä kävi? Olisin pysähtynyt helppaamaan mutta huomasin vähän myöhässä ratin takaa tilanteen :dunno:

Terhakka orkkimoro punaiselta mopolta kehäkolmosella mikkelästä hieman länteen tuossa kolmen jälkeen.

Back