• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
yyri sanoi:
Tänään kilsa hirvaskankaalta jyväskylään päin siinä 16.15-16.30 välillä mustalla kyykyllä, itse olin sinisellä hondan hornetilla med puna/valko kypärällä. Elämäni eka sormimoro tuli ja empä sitten ehtinyt itse vaihtaa normimoroa sormimoroksi :orgmp2:

Morjesta vaa:bye: minähän se taisin olla viikonloppureissua lähdössä heittämää:orgmp::)

motorman67 sanoi:
3-tie, Parkanon kohdilla n. klo 13.30, sulla suunta kohti Tamperetta..... elämäni ensimmäinen org.-tervehdys! Menin ihan hämilleni. Ikinä, koskaan, en ole eläessäni nähnyt tätä legendaarista tervehdystä aiemmin. Täällä Etelä-Pohjanmaalla nämä org-tervehdykset on vissiin harvinaista herkkua tai sitten mä ajelen sellaisia reittejä missä kukaan ei koskaan tule vastaan :)

No se taisin olla minä tummanvihreä/musta Ärräffäni kanssa mustat nahkakuteet päällä.
Sori jos säikäytin:D

Kävin Jalasjärvellä kääntymässä....

Olitko se sinä Joensuun Niinivaaralla eilen aamukymmenissä kun kohdattiin ja yllätykseksemme molemmilla oli sormi pystyssä?

N 12:30 Vihdintien ja KEHÄ III rampilla iso musta Custom? ja sininen kotilo. Mielestäni kuski seisoskeli pyörän vieressä joten siltä osin kunnossa, toivottavasti :blink:

Sormimoro tuli vastaan neljän maissa. Olit menossa Lapinkylän suuntaan kun lähdin "reippaasti" bussipysäkiltä.

Ps. Jos tyhjäkäynti pitää omituista ääntä kannattaa tarkistaa ettei se ole vieressä oleva tuulessa koliseva liikennemerkki :P

Kouvola, Tykkimäki, tänään klo 17:08 keltanen olin-ajatuksissani-en-katsonut-tarkkaan-mikä kyykky. Oliko tallikaveri ja Goofy82?

Paikka oli Huhti, tänään kello yhentoista kieppeillä iso harmaa matkapyörä (FJR?) ja aika selkee sormimoro, olitko se sinä? Sitte joskus kuuden aikoihin illalla Vanhalla Hämeentiellä myös selkeä tapaus, pyörän väritys oli vaalea.. Meillä rouvan kans musta Blackbird alla ja mulla kalkki-musta takki ja valkomusta kypärä. Paljon oli pyöriä liikenteessä ja hyvin nousi tassu lähes kaikilla. :thumbup:

Selkeä sormimoro Klaukkalassa Lepsämän risteys n 17:30 valkoinen Triumph Tiger ? sekä punainen mopo Bodomin suunnalla Golf kentän läheisyydessä n klo 19 :thumbup:

Tänään bongattu sormimoro Säkylän market työmaan kohdalla kolmen maissa iltapäivällä. Ajelit Turusta päin, pyörä saattoi olla joku Kawasaki?

Padasjoen abc:llä kolme invapysäköintiin oikeuttavaa busaa kahessa invaruudussa

JMH tais tulla TouRinki reissulta kotiopäin ohikulkutiellä siinä hiukan kasin jälkeen ehtoolla.

alexz sanoi:
Selkeä sormimoro Klaukkalassa Lepsämän risteys n 17:30 valkoinen Triumph Tiger ? sekä punainen mopo Bodomin suunnalla Golf kentän läheisyydessä n klo 19 :thumbup:
Jälkimmäinen tapaus taisin olla punavalkotakkinen minä punaisen Fasun kanssa, ajoin Röyläntien suuntaan ja olin juuri väistellyt keskellä tietä sotkevia lancearmstrongeja kun Hornetin näköinen pyörä tuli vastaan.
Viikonlopun saldo 700+ km, ilo irti kaudesta niin kauan kuin sitä tällaisena riittää :)

Roark sanoi:
Jälkimmäinen tapaus taisin olla punavalkotakkinen minä punaisen Fasun kanssa, ajoin Röyläntien suuntaan ja olin juuri väistellyt keskellä tietä sotkevia lancearmstrongeja kun Hornetin näköinen pyörä tuli vastaan.
Viikonlopun saldo 700+ km, ilo irti kaudesta niin kauan kuin sitä tällaisena riittää :)

Jeps, sinä se olit. Moro vaan :)

kum1ankka sanoi:
Kouvola, Tykkimäki, tänään klo 17:08 keltanen olin-ajatuksissani-en-katsonut-tarkkaan-mikä kyykky. Oliko tallikaveri ja Goofy82?

Melkein täsmää mutta hieman myöhemmin olin kyllä emännän kaa liikentees oliskohan ollu puol seiskan jälkeen noilla nurkilla...=)

suski sanoi:
Padasjoen abc:llä kolme invapysäköintiin oikeuttavaa busaa kahessa invaruudussa

Olikohan samat maanteiden ritarit, kun tuli vastaan Vuolenkoskella eilen iltapäivästä?
Joo, itekkin ajan usein kaupan oven pieleen vaikka pyöräparkkiin, mutta jotain rajaa sentään...

Mikäs letka tuli eilen vastaan Pukkilasta vähän Myrskylään päin. Komeeta örkki moroa pukkas melkee jokaiselta.:jippikaijee::WAZAAP: Oli n. 20 mopoa. Meitillä sellain siniin böödi alla. Aika oli n.12:30
Morot vaan teille. Nyt tietää miten heitetään kunnon örkkimoro kehiin:D näytitte mallia.

Back