Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuomas_82 sanoi:Saatoinpa olla minä, aika ja paikka sekä pyörän väritys ainakin osuvat kohdalleen. Moro vaan![]()
Kolmone sanoi:Järvenpään pohjoisväylällä etelän suuntaan klo 14 aikoihin tuli vastaan harmaa Suzuki Bandit komealla örkkimorolla.

Zaggo sanoi:Boxin tiellä kuuden jälkeen joku tuli sormi pystyssä vastaan. Oiskohan ollut Superduke? Oli kädet täynnä sen moron jälkeen kun ajoin routapattiin toinen käsi pystyssäei vaan... Pikkasen pomppas vain!
Bimmeri sanoi:Taisin olla minä, kyytiläisen kanssa. Aika ja paikka täsmää. Pyöränä mulla cb1000r. Oli Boxin tie kyllä surkeessa kunnossa!
nurmak sanoi:Jokunen morotus tuli tänään Jänkhälle meniöiltä.
Ketä sitten lienekin.
Ajeltiin eteläänpäin kohti Rovaniemeä. Mulla sininen XX ja vävy perässä musta F Suzikilla

Crassus sanoi:Punainen pyörä ennen klo 17 kehä III eteläpäässä (masala). Selkee ojosormi.
Pakkasherra sanoi:Eilen (su) aika tarkkaan 16:00 Härkätiellä Marttilan kohdilla vaihdettiin sormimorot jonkun nakun? kanssa. Ohitin kotilon mustalla zetalla just kun tulit vastaan. Sinäkö?![]()

Zamout sanoi:Jos se olit sinä vihreällä nakulla ajamassa länteen, niin sitten olin minä menossa itään monivärisellä CB1000r:llä. Oli kyllä komea moro...

Ka wasabi sanoi:Kukas tuli tänä aamuna vähän ennen kuutta Joutjärven kirkon kohdilla vastaan Africa Twinillä? Olin näkevinäni sormimoron, tosin havainnointi ei vielä ihan terävimmillään ollut tuohon kellonaikaan..