• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Orggi moro tuli vastaan nurmosta vanhaa lapuan tietä ajettaessa ja toinen melkein lapuan keskustassa. Jossen nyt ihan väärin nähnyt niin tais customeja kummatkin olla.

Tänään noin 14:10-30 mahdollisesti perusmäessä Espoossa, liikenneympyrän kohdalla taisi tulla morotus vastaan mustalta customilta. Itse tulin mustalla zetalla, punavalko R1 perässä.

Tuomas_82 sanoi:
Saatoinpa olla minä, aika ja paikka sekä pyörän väritys ainakin osuvat kohdalleen. Moro vaan :bye:

Meinasinkin arvata, jotta bimmerillä. En vaan ollut ihan varma.
Kakspäällä tultiin mustalla Aprilialla pirteänmustissa kamoissa.

Boxin tiellä kuuden jälkeen joku tuli sormi pystyssä vastaan. Oiskohan ollut Superduke? Oli kädet täynnä sen moron jälkeen kun ajoin routapattiin toinen käsi pystyssä :) ei vaan... Pikkasen pomppas vain!

Zaggo sanoi:
Boxin tiellä kuuden jälkeen joku tuli sormi pystyssä vastaan. Oiskohan ollut Superduke? Oli kädet täynnä sen moron jälkeen kun ajoin routapattiin toinen käsi pystyssä :) ei vaan... Pikkasen pomppas vain!

Taisin olla minä, kyytiläisen kanssa. Aika ja paikka täsmää. Pyöränä mulla cb1000r. Oli Boxin tie kyllä surkeessa kunnossa!

Bimmeri sanoi:
Taisin olla minä, kyytiläisen kanssa. Aika ja paikka täsmää. Pyöränä mulla cb1000r. Oli Boxin tie kyllä surkeessa kunnossa!

Juu niin olitkin! Kerennyt muuta näkemään kuin etuvalon ja kaksi taisi olla pyörän päällä :) moro vaan!

nurmak sanoi:
Jokunen morotus tuli tänään Jänkhälle meniöiltä.
Ketä sitten lienekin.
Ajeltiin eteläänpäin kohti Rovaniemeä. Mulla sininen XX ja vävy perässä musta F Suzikilla

Taisinpa morottaa teitäkin.

Pyöränä samanlainen sininen XX ja kuskilla sini-musta ajotakki...

Eilen (su) aika tarkkaan 16:00 Härkätiellä Marttilan kohdilla vaihdettiin sormimorot jonkun nakun? kanssa. Ohitin kotilon mustalla zetalla just kun tulit vastaan. Sinäkö? :orgmp:

Crassus sanoi:
Punainen pyörä ennen klo 17 kehä III eteläpäässä (masala). Selkee ojosormi.

Jos se olit sinä vihreällä nakulla ajamassa länteen, niin sitten olin minä menossa itään monivärisellä CB1000r:llä. Oli kyllä komea moro...

Pakkasherra sanoi:
Eilen (su) aika tarkkaan 16:00 Härkätiellä Marttilan kohdilla vaihdettiin sormimorot jonkun nakun? kanssa. Ohitin kotilon mustalla zetalla just kun tulit vastaan. Sinäkö? :orgmp:

Jos harmaa Yamaha fz6n ja kakspääl ni hep...vai oltiinkohan me kosken seon pihal ku ohi ajelit :grin:

Kukas tuli tänä aamuna vähän ennen kuutta Joutjärven kirkon kohdilla vastaan Africa Twinillä? Olin näkevinäni sormimoron, tosin havainnointi ei vielä ihan terävimmillään ollut tuohon kellonaikaan..

Anu bongattu ajamasta kehä 1:stä länteen klo 7:30. Tunnisti jo kaukaa taustapeilistä kun splittaillen lähestyit. Ohjastin Puntoa vähän sivummalle että saadaan pelivaraa.

Zamout sanoi:
Jos se olit sinä vihreällä nakulla ajamassa länteen, niin sitten olin minä menossa itään monivärisellä CB1000r:llä. Oli kyllä komea moro...

Oli joku muu. Itsellä musta naku, musta potta ja mustavalkoinen takki. Länteen kyllä menin.

Joku kyykky sormetti n. 40min sitten, kun olin menossa Tamperetta kohti. Sulla oli vissiin punasta ja valkoista pyörässä ja/tai ajoasussa. Itse ajelin mustavalkoisissa kamppeissa mustan vihreellä kawa z750:llä. En osaa tarkemmin sanoa paikkaa, kun en tunne tampereen aluetta kovin hyvin. :doh:

Olitko se kenties sinä?

Varmaks en sano, mut musta kyykky morotti keravalla siinä nesteen valoissa, tulit motarin suunalta ja käännyit keskustaan päin, ite kääntymässä motaria kohden.

Ja toinen tuli sit kuusijärven jälkeen ja ennen liikenneympyrää, joku valkoinen kyykky kakspäällä.

Molemmastakaan en tosiaan varmaksi sano oliko orggimoro mutta ainakin vastaava :D

Niin ja molemmat tässä tunnin sisään suunnilleen

Eilis ehtoolenkillä joku sinertävä bussi morotteli valkeakosken ja viialan välillänlähellä valkeakosken eläinsairaalaa komiat morot oli kello oli tuolloin varmaan liki 1930 tietä tuli kolmen rypäs meitä me rouvankanssa k1200gt shampanja biltema motor wörks perässä 1200 hurley andersson.

Ka wasabi sanoi:
Kukas tuli tänä aamuna vähän ennen kuutta Joutjärven kirkon kohdilla vastaan Africa Twinillä? Olin näkevinäni sormimoron, tosin havainnointi ei vielä ihan terävimmillään ollut tuohon kellonaikaan..

Kyllä ja onhan se vähän hämärääkin. Meikäläiselle toinen bongaus tällä listalla. Eka oli Kuhmossa asti alku kesästä. Huomenaamulla uudelleen?

RK, Hämeenkoski

Back