• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko joku kiireinen Orgilainen eilen aamulla klo 6.45 Tuusulanväylällä keskiviivan päällä ohittamassa kaikkia autoja?
Joku teinibemari vasemmalla kaistalla meinas kiilata pyörän oikealla kaistalla ajavan pakettiauton kylkeen. Näytti aika hazardilta touhulta. :blink:

Eilen tuli sormimoro vastaan, kun poistuin Haltialasta, mutta jopa unohdin millaiselta pyörältä/kuskilta - siellä kun oli jokunen pyörä silmissä. Meikäläisellä hillitty neonkeltainen takki+kypärä ja alla vanha punainen Honda CX. Epäilemättä paikalla on ollut useampikin orgilainen.
Jos muuten jollain orgilaisella on vanhan puoleinen pyörä, niin saattaapi muuten olla näissä kuvissa - muutaman tämän kesäisen Haltiala-käynnin kuvia on tässä: http://www.vanhamoto.net/2013/05/haltiala-2013.html

jamic sanoi:
Oliko joku kiireinen Orgilainen eilen aamulla klo 6.45 Tuusulanväylällä keskiviivan päällä ohittamassa kaikkia autoja?
Joku teinibemari vasemmalla kaistalla meinas kiilata pyörän oikealla kaistalla ajavan pakettiauton kylkeen. Näytti aika hazardilta touhulta. :blink:

En ollu eilen mopolla, mutta Tuusulanväylää Tuusulaan päin tulee ajelttua arkisin lähes aina, kun keli sallii valko/puna r6r:llä :orgmp:. Harvemmin vaan sillä matkalla näkee morotuksia :sad:.. Itekin jättänyt jo morottelun vähemmälle stadin suunnalla, mutta Tuusulaan mentäessä alkaa munkin käpälä taas nousta, kun tietää että joku saattaa morottaa jopa takaisin.

Tänään hyvinkin selkeä org-moro n. klo. 6.45 Kehä III:lla Kauklahden kohdilla.
Menit lännen suuntaan ja sinulla oli hyvänä tuntomerkkinä keltainen huomioliivi.

Tänään aamulla kahdeksan aikoihin Hämevaaran ja Lintuvaaran välillä selkeä org-moro Hayabusa? -kuskilta, itse ajelin tuolla avatarin CBR:llä Hämevaaran suuntaan. Että moro vaan :)

Roark sanoi:
Fagervikintiellä tuli siinä puolenpäivän-yhden tuntumassa vastaan jos ei kokonaan niin ainakin suureksi osaksi orkkilaisista koostunut miniletka.
Itse olin lähtenyt Leppävaarasta pikaisesti käväisemään Allright Outletissa, mutta kotimatkalla käännyin ilmeisesti harhaan, kun parin tunnin kuluttua havaitsin olevani Hangossa pizzalla :p

W-P sanoi:
Näin tuon saman; tais olla neljä pyörää. Oisko ollu Turkkulaissii--------Itsen vetelin mustalla vifferillä kaks päällä....

Siin ol viis pyörää. Joke, Marko, Mikuni, mää, Tate

Olitteko se te?

Joku hurja moottoripyöräjengi bongattu Kellokoskentiellä kaakon suuntaan n. klo 20:40 aikaan ja kääntyi Nummenkylään päin. Tulin itse Jokelan suunnasta Nuppulinnantietä ja ensin meinasin lähteä perään, mutta olin liian kaukana ja letka meni ilmeisesti jopa yli tikkarivauhdin.

Ruukaatko sinä ajaa Vihdintietä (Vanhaa Porintietä) Rinnekodin/Otalammen leveyksillä? Itse ajelen aamusella pohjoiseen päin ja itapäivällä etelään, ja molempiin suuntiin jokunen sormi tulee vastaan :bye: Pyöriä en vauhdissa tunnista, kun on tuossa uudella kuskilla muutakin tekemistä (tiedät kyllä sen usvan ja ne kuopat, ja osan kuoppien täytöistä :right: )

Kaitsuli sanoi:
Tänään hyvinkin selkeä org-moro n. klo. 6.45 Kehä III:lla Kauklahden kohdilla.
Menit lännen suuntaan ja sinulla oli hyvänä tuntomerkkinä keltainen huomioliivi.

Minäpä se olin, töihin menossa. Olit oikeasti ensimmäinen org moro jonka havannoin tänä kesänä ja sait minut oikein hyvälle tuulelle heti aamusta. Hymyillen on mukava aloittaa työ päivä :thumbup:

katju sanoi:
Minäpä se olin, töihin menossa. Olit oikeasti ensimmäinen org moro jonka havannoin tänä kesänä ja sait minut oikein hyvälle tuulelle heti aamusta. Hymyillen on mukava aloittaa työ päivä :thumbup:

Kyllä siitä aina itsellekin tulee pieni hymy naamalle kun org-moroon vastataan samalla tavalla. :)
Itselläni työmatkat menee suurimmaksi osaksi Turun motaria ja kehä ykköstä pitkin, niin ei hirveästi osu minkäänlaisia moroja. Toi lyhyt (2 km) kehä kolmosta on ainoa mahdollisuus työmatkoilla bongata org-moroja. :jpstyle:

67 tiellä seinäjoki-Ilmajoki välillä tuli todella värikkäästi pukeutuneelta enduro mieheltä selkeä orggi morotus.

Turun Stormin pihalle kurvasit ku olin pois lähdös pual kolmen paikkeil :) Liian myöhään tajusin sormesi ni ihan perinteisesti vaan morotin :doh:

Olin näkevinäni Orggi moron Kämmenniemn ST1:sen paikkeilla tänään joskus kasin pintaa. Kaks mopoo tuli peräkanaa vastaan. Ja mun mielestä ensimmäisella sojotti sormi kohen taivasta. Ite juur kiihyttelin tankilta Tampesteria kohen. :orgmp:

Oliko se Tate69 joka tuli pyöränsä kanssa vastaan äsken 10-tiellä??
Ilmeisesti olit tallille menossa kun pyörä kärryllä?

fayout sanoi:
Oliko se Tate69 joka tuli pyöränsä kanssa vastaan äsken 10-tiellä??
Ilmeisesti olit tallille menossa kun pyörä kärryllä?
Juu mehän siinä mentiin marko.fzs:n ja Seikkailu_R:n kanssa viemään mopoa talliin eilisestä nutusta.

Taisin bongata orggimoron eilen illalla puoli seiskan aikaan. Kiihdytit Kauklahden rampista Kehä III:lle itään. Olitko se sinä?

Jan76 sanoi:
Turun Stormin pihalle kurvasit ku olin pois lähdös pual kolmen paikkeil :) Liian myöhään tajusin sormesi ni ihan perinteisesti vaan morotin :doh:

Ite ainakin noihin aikoihin tulin sinne Stormille kyselemään uuttaa KOSO:n nopeusanturia... Jos oli viininpunasta ja keltasta "pomperssi" pyörässä ja ukolla musta sininen takki ni juu olin minä.

Kukas morotti hienosti Saukkolantien alussa n. klo 19.30 tänään? Teitä oli kaksi ja sinulla oli alla kyykky (yamaha?). Olitte tulossa Lempolan suunnalta ja ite olin menossa sinne mustan vihreällä zetalla mustavalkoiset ajokamat päällä. Morotin ajoissa, ettei tartte vedellä mitään ninja moroja. :)

WesiHiisi sanoi:
Ite ainakin noihin aikoihin tulin sinne Stormille kyselemään uuttaa KOSO:n nopeusanturia... Jos oli viininpunasta ja keltasta "pomperssi" pyörässä ja ukolla musta sininen takki ni juu olin minä.

Kyllä vaan, se olit sit sinä :bye:

Back