Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jamic sanoi:Oliko joku kiireinen Orgilainen eilen aamulla klo 6.45 Tuusulanväylällä keskiviivan päällä ohittamassa kaikkia autoja?
Joku teinibemari vasemmalla kaistalla meinas kiilata pyörän oikealla kaistalla ajavan pakettiauton kylkeen. Näytti aika hazardilta touhulta.![]()
. Harvemmin vaan sillä matkalla näkee morotuksia
.. Itekin jättänyt jo morottelun vähemmälle stadin suunnalla, mutta Tuusulaan mentäessä alkaa munkin käpälä taas nousta, kun tietää että joku saattaa morottaa jopa takaisin.Roark sanoi:Fagervikintiellä tuli siinä puolenpäivän-yhden tuntumassa vastaan jos ei kokonaan niin ainakin suureksi osaksi orkkilaisista koostunut miniletka.
Itse olin lähtenyt Leppävaarasta pikaisesti käväisemään Allright Outletissa, mutta kotimatkalla käännyin ilmeisesti harhaan, kun parin tunnin kuluttua havaitsin olevani Hangossa pizzalla![]()
W-P sanoi:Näin tuon saman; tais olla neljä pyörää. Oisko ollu Turkkulaissii--------Itsen vetelin mustalla vifferillä kaks päällä....
Pyöriä en vauhdissa tunnista, kun on tuossa uudella kuskilla muutakin tekemistä (tiedät kyllä sen usvan ja ne kuopat, ja osan kuoppien täytöistä
)Kaitsuli sanoi:Tänään hyvinkin selkeä org-moro n. klo. 6.45 Kehä III:lla Kauklahden kohdilla.
Menit lännen suuntaan ja sinulla oli hyvänä tuntomerkkinä keltainen huomioliivi.
katju sanoi:Minäpä se olin, töihin menossa. Olit oikeasti ensimmäinen org moro jonka havannoin tänä kesänä ja sait minut oikein hyvälle tuulelle heti aamusta. Hymyillen on mukava aloittaa työ päivä![]()

Bartti sanoi:tänään tuli org moro vastaan Askolan lähistöllä, bemarin matkaenska ilmeisesti?
Kuvajahdissa kuvaa siirtämässä jonka sinä taisit sitten noutaa.Juu mehän siinä mentiin marko.fzs:n ja Seikkailu_R:n kanssa viemään mopoa talliin eilisestä nutusta.fayout sanoi:Oliko se Tate69 joka tuli pyöränsä kanssa vastaan äsken 10-tiellä??
Ilmeisesti olit tallille menossa kun pyörä kärryllä?
Jan76 sanoi:Turun Stormin pihalle kurvasit ku olin pois lähdös pual kolmen paikkeilLiian myöhään tajusin sormesi ni ihan perinteisesti vaan morotin
![]()
WesiHiisi sanoi:Ite ainakin noihin aikoihin tulin sinne Stormille kyselemään uuttaa KOSO:n nopeusanturia... Jos oli viininpunasta ja keltasta "pomperssi" pyörässä ja ukolla musta sininen takki ni juu olin minä.