Olin. Kirkkokansaa ja pärriä kyllä, kirkonmenoja en. Ei tällanen ilkipakana noista niin ymmärrä.Olikohan se JinX, joka ajeli tänään takanani Kupittaalle kirkkokansaa pällistelemään![]()
Kuka muu oli Buelin kanssa kirkolla?? Ainakin yks bongattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin. Kirkkokansaa ja pärriä kyllä, kirkonmenoja en. Ei tällanen ilkipakana noista niin ymmärrä.Olikohan se JinX, joka ajeli tänään takanani Kupittaalle kirkkokansaa pällistelemään![]()
tollanen:Sanokaapas tämmöiselle aloittelevalle .orgilaiselle että mikä on tämä org-morotus kun kovasti siitä puhutaan?
Gyy kusella?Olitko se sinä kenen "R1:nen" tai vastaava oli lahden motarilla sillankaiteen vieressä nojalla tuossa kerava/järvenpää korkeudella? Jumitus liikenteelle oli uskomaton
mitään muuta jälkeä ei näkynyt että oliko joku onnettomuus ollut?
ainoastaan yksinäinen mopo??
toivottavasti ei käynyt pahasti jos joku kolari oli ollut![]()
...jeps...tollanen:Sanokaapas tämmöiselle aloittelevalle .orgilaiselle että mikä on tämä org-morotus kun kovasti siitä puhutaan?
![]()
...kuva...
Itse kun asun (tyynenä kesäiltana) kuuloetäisyydellä kys. suorasta niin en ihmettele rajoitusta ja valvontaa. Joka ilta saa kananlihalle nahkaa omalla terdellä kun kuuntelee rajoittajan hakkaamista...joka oli n. klo 11.30 poliisiauton takapenkillä kehä I:llä myllypuron ja itäkeskuksen välillä itään päin selvittämässä asioita? Pyörä mahdollisesti vihreävalkoinen zx9r. Paikalla nykyään petollinen 60 rajotus.