• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Klo 17:32, Itäväylä, Siilitien risteyksen kohilla, harmaa mopo + naiskuski camohousuissa.... Olisko ollu Tallu? Tultiin Kattisen kaa Stadiin päin, minä punasel lainaluodilla ja Kattinen peräs oranssilla luodillaan, sä olit menos itään päin, huidoin ku heinämies mut sie et mittää huomannu
tounge.gif
Upsansaa, se taisin olla mie kotia menossa...  
tounge.gif
Tunnistit sentäs että oli nainen  
wink.gif
Mutta joo, en miä sua huomannu, siinä kohilla saa olla varuillaan et kuka autoilija hyökkii päälle..  
mad.gif
Ens kerralla lupaan vilkuttaa molemmilla käsillä... Tai aineki toisella..  
biggrin.gif

Sinäkö kippasit kyljelleen eilen Mäntsälässä sisäänajo vaiheessa olevan MV Agusta Brutalen?

Tuliko kalliskin lasku?

Kehä 3 länteenpäin juuri hetki sen jälkeen kun muuttuu 2 kaistaiseksi tuli vastaa (jos oikein katsoin) klo 12.06 GS komealla org! morotuksella varustettuna.. sinäkö? Itte laittelin org! morotuksen takasin ja allekirjoituksen säksättimellä vastaan tulin.

Nummela, Asematie klo 16 aikaan, tulit vastaan kunnantalon kohdalla, suuret kiitokset kun et varoittanut edessä olevasta ratsiasta, alkoi taas viikonloppu hyvin...

Tänään 5-tie noin klo 17 Rahulan jälkeen Mikkeliin päin kahden pyörän letkasta etummaiselta Honda-kuskilta komea orggimorotus!

Sinä customkuski Tuuskilla Hesaan päin ajamassa, sormi sivulle mellakkapleksin takaa sojottaen... sori, en hokannut moikata takaisin kun harvempi tossa isolla tiellä vaivautuu morjenstelemaan
sport05.gif

Olitko se sinä, joka tulit vastaani ohitellen autoletkaa kolmostiellä Myllykartun ja Mansoniemen välisessä oikealle kaartavassa mutkassa jollain takavuosien touring-vessalla? Hei onnee sulle! Vasemman sivulaukkusi kunnosta päätellen ei ollut eka kerta, kun tilannesilmä pääsi hieman pettämään. Onneksi bongasin sinut jo kaukaa autojen välistä ja vaihdoin oman linjani pois keskiviivan tuntumasta. Vältyin nippa-nappa joutumasta puusilmäautoilijoiden kerhoon, kun se pyöräsi ahterin metrinelkytä levee laukusto sujahti sulavahkosti noin 10cm volkkarin keulasta. Voi hyvät pojat.. Toivon, että tilastot pysyivät puhtaina myös loppumatkasi ajan. Malttia peliin itse kullekin. Matka voi olla monelle tärkeämpi kuin määränpää, mutta ei kai niin tärkeä että kannattaa jäädä matkalle. Ehkä jopa lopullisesti.

Olinko se minä joka rakentelin kännytelineen ja päätti kokeilla miten se känny pysyy kyydissä,ei se pysyny vaan läx pois kehä3.lla vaik oliki mielestäni hyvin plexin takana suojassa.
No löyty sentäs palaset luurista ja kortit vaikutti suht ehjän näkösiltä.

033102beer_1_prv.gif

.. jonka perään käännyin Hämeenkadulla, Treella. Olit tismalleen samanlaisella valkoisella K8 Gixxerillä ja siinä valoissa pysähdyttiin höpötteleen mökäpöntöistä? Eihän siinä, mukava oli vaihtaa pari sanaa ja olihan sulla muuten komee pyörä!  
033102beer_1_prv.gif

Sinäkös se Gessulla Länsiväylällä Hankoon päin tänään n. klo kuuden aikoihin illalla vedit ohituskaistaa 80km/h satasen alueella ja jysäytit takana tulevan liikenteen??
033102ass_1_prv.gif

Ettäs kehtasit!

Seisoit myös ilmeisesti jarrupolkimen päällä, kun valo paloi kirkkaana koko matkan

Olitko se sinä joka tulit vastaan n. 20:15 vähän ennen suoraman ramppia lahden tiellä. Orggismorotusta tarjosin ja taisitpa vastata.

Mua ainakin kiinnostaa kuka mahdollisesti morottelee kun vastaan tulee.

Eilen tuli montakin morotusta raumalla ja lapissa.

Ei vain vielä näin aloittelijana kerkea paljon vastaantulevan pyörämerkkiä ym katsella, saatika että uskaltais kovemmissa nopeuksissa räpylää heilutella.

Mutta morjestan kun pystyn.
buttrock.gif

Olikohan se JinX, joka ajeli tänään takanani Kupittaalle kirkkokansaa pällistelemään
smile_org.gif

...ja olitko se sinä joka huusit: moro Naakka
samaisen kirkkokansan paraatista, olin tien vieressä katselemassa.
En ehtinyt tunnistaa, mut moro moro
buttrock.gif

...ja olitko se sinä joka huusit: moro Naakka
samaisen kirkkokansan paraatista, olin tien vieressä katselemassa.
En ehtinyt tunnistaa, mut moro moro  
buttrock.gif

Minähän se olin, ja pikkasen edempänä huomasin myös Seikkalu_R
tien vieres kuvailemassa jolle myös moikkasin, tunnistikohan sekään minua  
tounge.gif
Melko varma olin heeppa-bongauksesta, mutten täysin...niin en sit laittanu
smile_org.gif

Olis pitäny mennä Diisselin pihalle, ni ois bongannu Seikkailu ärrän kans??

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back