• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Seiskatiellä porvoon kohdalla bongattu iso lauma tupla-äksiä. Määkin tahdon semmosen.  
talktohand.gif

Ahaa! Taisi olla XX-rautaperse ajot kyseessä.
idea3.gif
Oliko se tämä porukka

Itse olin yhtenä syyllisenä tuon letkan muodostumiseen
smile_org.gif

.......joka soitti Suomen turussa hätäkeskukseen yöllä

.......että mitä ihmettä täällä metelöidään
tounge.gif
.

Viimeistään nyt pitäisi jokaisen ymmärtää sanonta:
Totuus on taruakin ihmeellisempi
tounge.gif
.

....SORRY, ei pystyny pidättää
tounge.gif
.

Olitko se sinä joka ajelit vastaan 10.5 välillä Rovaniemi-Sodankylä-Savukoski-Salla-Kuusamo. Samoin 11.5 välillä Kuusamo-Posio-Ranua-Rovaniemi...

Ai niin, mutta eihän kukaan muu ollut mp:llä liikkeellä kyseisenä aikana. Jotenkin oudoksutti, että olenko ainoa motoristi itäisellä rajalla, eipä silti ilma oli kaunis mutta KOLEA. Muut olivat varmaan minua viisaampia.
Minkäsnäköinen pyörä oli ? Tässä on tullut kuumotuksia oteltua tässä "kotikunnilla" vähemmäksi eli kirjaan tämän meidän naapuruston vaihtoehdokkaiksi Kuusamoon ja ympäryskuntiin
smile_org.gif

Elikkä:
Puna-valkoinen Yamaha Thunderace
Viininpunainen Triumph Daytona
Kelta-musta Triumph Speed Four

Ite taidan olla kolmikosta ainoa täällä.

Sinäkö koppalakki puusilmä punaisen kartano volvon ratissa meinasit pilata mun kesän kirkkonummen keskustassa tänää!
Meinas tulla
kaboom.gif
keikka sulle!

Jokin hyvin kawasakinvihreä kohtasi äsken Tikkurilassa jonkin hyvin kotar... yamahanoranssin, selkein orgmorotuksin
smile_org.gif

Olitko se sinä?

Olitko se sinä joka yritit pölliä Sussun Leppävaarassa tänään... Rattilukon tepposten jälkeen sitten päätit käyttää sen kyljellään ennen kuin siirsit sen metrin päähän alkuperäisestä paikasta,
kaboom.gif
sulle.

Org!-morotus viime sunnuntaina 1830 tienoilla Ouluntiellä Piipsjärven jälkeen ja Vihantiin päin isosta matkapyörästä, sinäkö?

Sinulla oli Head of Gotka Life Member liivit päällä ja uusi pyörä alla. Olit ystäviesi kanssa liikkeellä ja ajoitte muodostelmassa. Ajoin teidät kiinni, splittasin teidät ja teidän edellä olleet autot liikennevaloissa. Mulla oli se matala pyörä ja lähdin niin helvetin lujaa valoista.

biggrin.gif
joka splittasi autojonon kotarilla tänään halikon absin valoissa
biggrin.gif

olin tokana valoissa pakulla kun edessäni tumpelo sammutti maasturin valoihin , ja sitä kirotessani en huomannut vasemmalta takaa tullutta Kotaria joka onnistui yllättämään sen verran perusteellisesti että meinasi tulla pyykkiä tai melkein pakenin ikkunasta...

NIIN EI TEHDÄ... kele...

jatkoit sitten valojen jälkeen turun suuntaan etukumi voimakkaasti ylös kytkettynä, sillalle asti, komian näköistä...
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Olitko se sinä kun käännyit ympäri ja tulit kattomaan onko kaikki kunnossa ku konttasin porkkalantiellä. Kiitokset vaan  
bowdown.gif

kuski on kunnossa mitä nyt hartiat jumissa ja kotarin muovit on halpoja. Nii ja vielä suuremmat kiitokset vieressä asuneelle ystävälliselle miehelle joka teki ihmeitä teipillä ja rautalangalla
thumbs-up.gif

Olitko se sinä kun käännyit ympäri ja tulit kattomaan onko kaikki kunnossa ku konttasin porkkalantiellä. Kiitokset vaan  
bowdown.gif

kuski on kunnossa mitä nyt hartiat jumissa ja kotarin muovit on halpoja. Nii ja vielä suuremmat kiitokset vieressä asuneelle ystävälliselle miehelle joka teki ihmeitä teipillä ja rautalangalla  
thumbs-up.gif
Hiekkaa tiellä? Mikä kotari meni nutuilleen?
sad_orig.gif

bowdown.gif

thumbs-up.gif
Hiekkaa tiellä? Mikä kotari meni nutuilleen?
sad_orig.gif
Kävin siinä sitte kattelemassa ja kuvanki nappaamassa ku oli pyörä saatu takasin tielle ja ajokuntoo. Yksinkertasesti tais loppua vanhasta kovettuneesta pirellistä pito (tai kuskilta taidot) kesken ku ei siinä hiekkaakaan näkyny. Nii ja 690 smc:n kanssahan minä konttailin.
Siinä ois sitte oikee kuvaki paikasta
18052011063.jpg

Tais Teamgreen ajaa Sun ohi juuri kun olit saanut mopon pystyyn.
Sori ettei tajuttu tilannetta eikä siis huomattu pysähtyä jeesaamaan. Mun huomio nääs kiinnittyi siihen sun lähellä seisoneeseen naisihmiseen joka heristeli meille sormea...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back