Oliko se tämä porukkaSeiskatiellä porvoon kohdalla bongattu iso lauma tupla-äksiä. Määkin tahdon semmosen.![]()
Ahaa! Taisi olla XX-rautaperse ajot kyseessä.![]()
Itse olin yhtenä syyllisenä tuon letkan muodostumiseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko se tämä porukkaSeiskatiellä porvoon kohdalla bongattu iso lauma tupla-äksiä. Määkin tahdon semmosen.![]()
Jep, sama joukkio kyseessä.Oliko se tämä porukkaSeiskatiellä porvoon kohdalla bongattu iso lauma tupla-äksiä. Määkin tahdon semmosen.![]()
Itse olin yhtenä syyllisenä tuon letkan muodostumiseen![]()
Minkäsnäköinen pyörä oli ? Tässä on tullut kuumotuksia oteltua tässä "kotikunnilla" vähemmäksi eli kirjaan tämän meidän naapuruston vaihtoehdokkaiksi Kuusamoon ja ympäryskuntiinOlitko se sinä joka ajelit vastaan 10.5 välillä Rovaniemi-Sodankylä-Savukoski-Salla-Kuusamo. Samoin 11.5 välillä Kuusamo-Posio-Ranua-Rovaniemi...
Ai niin, mutta eihän kukaan muu ollut mp:llä liikkeellä kyseisenä aikana. Jotenkin oudoksutti, että olenko ainoa motoristi itäisellä rajalla, eipä silti ilma oli kaunis mutta KOLEA. Muut olivat varmaan minua viisaampia.
Se olin määääääääJokin hyvin kawasakinvihreä kohtasi äsken Tikkurilassa jonkin hyvin kotar... yamahanoranssin, selkein orgmorotuksin![]()
Olitko se sinä?
Suomea! Puhu suomea!!.......joka soitti Suomen turussa hätäkeskukseen yöllä
.......että mitä ihmettä täällä metelöidään.![]()
Viimeistään nyt pitäisi jokaisen ymmärtää sanonta:
Totuus on taruakin ihmeellisempi.![]()
....SORRY, ei pystyny pidättää.![]()
Tosta:joka oli kuvaamassa Kemorassa JMU:n ajoleirillä? Saisko kuvia jakoon?
Hiekkaa tiellä? Mikä kotari meni nutuilleen?Olitko se sinä kun käännyit ympäri ja tulit kattomaan onko kaikki kunnossa ku konttasin porkkalantiellä. Kiitokset vaan![]()
kuski on kunnossa mitä nyt hartiat jumissa ja kotarin muovit on halpoja. Nii ja vielä suuremmat kiitokset vieressä asuneelle ystävälliselle miehelle joka teki ihmeitä teipillä ja rautalangalla![]()
Kävin siinä sitte kattelemassa ja kuvanki nappaamassa ku oli pyörä saatu takasin tielle ja ajokuntoo. Yksinkertasesti tais loppua vanhasta kovettuneesta pirellistä pito (tai kuskilta taidot) kesken ku ei siinä hiekkaakaan näkyny. Nii ja 690 smc:n kanssahan minä konttailin.Hiekkaa tiellä? Mikä kotari meni nutuilleen?Olitko se sinä kun käännyit ympäri ja tulit kattomaan onko kaikki kunnossa ku konttasin porkkalantiellä. Kiitokset vaan![]()
kuski on kunnossa mitä nyt hartiat jumissa ja kotarin muovit on halpoja. Nii ja vielä suuremmat kiitokset vieressä asuneelle ystävälliselle miehelle joka teki ihmeitä teipillä ja rautalangalla![]()
![]()