• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ensimmäinen orggimorotus koettu Tuusulan/Lahdentien valoissa.
biggrin.gif

Joku endurohenkinen härveli se tais olla...
Itse säksätin punaisella Ducatilla vastaan hämmennyksen vallassa. Ei vielä sormi oiennut. 
062802moto_prv.gif

Tais Teamgreen ajaa Sun ohi juuri kun olit saanut mopon pystyyn.
Sori ettei tajuttu tilannetta eikä siis huomattu pysähtyä jeesaamaan. Mun huomio nääs kiinnittyi siihen sun lähellä seisoneeseen naisihmiseen joka heristeli meille sormea...
Joo bongasin teiän kawat jo cafe porkkalan pihassa. Ja eipä kuule mitää, siinä oli ystävälliset vieressä asuneet ihmiset jo jeesimässä. Tosiaan hieman hymyilytti se sormea heristäny vanhempi naishenkilö
biggrin.gif

Olin kuulemma ensimmäinen kyseisessä mutkassa tänä kesänä, edellinen siinä kaatunu kuulemma törmäs siltarumpuun ja mursi reisiluun. Että onneakin oli näemmä matkassa ja sain hieman kyseenalaisen kunnian äänekkäimpämä pyöränä vähään aikaan
lookaround_orig.gif

Hyvä ettei käynyt pahemmin Porkkalan tiellä, ihan hauska tie kuitenkin. Muistakaa nyt kuitenkin jumalauta, että tuolla Porkkalan pätkällä on ihan pirusti nelijalkaisiakin liikkeellä - ainakin virka-ajan ulkopuolella - siis jos vähänkin hämärtää. Löytyy kaurista, peuraa, hirveä - tiedä vaikka liito-oraviakin räpsii visiiriin...viimeksi oli 30 senttiä pupuun...

Olikos joku KTM-kuski täältä joka ajeli eilen suomenojalta kehä kolmoselle mustan Fabia vrs:n perässä? Joka ajelit jatkuvasti aivan hanurissa kiinni ja kikkailit jotain outoa siellä?

Kannattanee jättää vähän enemmän väliä jatkossa, vaikka itteäni jonninverran motoristina pidänkin, niin rupes aika huolella ärsyttämään, että ainakun vilkasee taustapeiliin niin se sama lamppu mollottaa siellä. Välimatkaa ei kovin paljoa valehtelematta ollut kun se pari metriä.

Olitko se sinä kun käännyit ympäri ja tulit kattomaan onko kaikki kunnossa ku konttasin porkkalantiellä. Kiitokset vaan  
bowdown.gif

kuski on kunnossa mitä nyt hartiat jumissa ja kotarin muovit on halpoja. Nii ja vielä suuremmat kiitokset vieressä asuneelle ystävälliselle miehelle joka teki ihmeitä teipillä ja rautalangalla  
thumbs-up.gif
Se olin minä ja kaverini, itse olin siinä se jälkimmäisenä ajanut.
smile_org.gif
Onneksi ei käynyt pahemmin!

Hyvä ettei käynyt pahemmin Porkkalan tiellä, ihan hauska tie kuitenkin. Muistakaa nyt kuitenkin jumalauta, että tuolla Porkkalan pätkällä on ihan pirusti nelijalkaisiakin liikkeellä - ainakin virka-ajan ulkopuolella - siis jos vähänkin hämärtää. Löytyy kaurista, peuraa, hirveä - tiedä vaikka liito-oraviakin räpsii visiiriin...viimeksi oli 30 senttiä pupuun...
Jep, itselläkin pupu juoksi nenän edestä tien poikki... Onneksi ei tullut ajettua päältä.

Blackbirdi (oisko ollu punertava) tuli vastaan Vesivehmaan risteyksen huitteilla tänään noin klo 18 ja sormea näytettiin, olitko se sinä?

Tuuskilla ihan Tuusulan kynnyksellä tuli suorastaan syyttävän sojottava .org sormi vastaan - ei kerinnyt rekisteröimään tarkemmin kuskin tai härvelin ominaisuuksia
biggrin.gif

Jotenkin nyt alkanut orggimoroja näkymään tässä kulmilla enemmän
thumbs-up.gif

PS. Rusan Shellillä noin 3,5 miljoonaa pappamopoa neljän maissa, ei kai siellä vaan ollut kukaan teistä
lookaround_orig.gif

Tuuskilla ihan Tuusulan kynnyksellä tuli suorastaan syyttävän sojottava .org sormi vastaan - ei kerinnyt rekisteröimään tarkemmin kuskin tai härvelin ominaisuuksia
biggrin.gif

PS. Rusan Shellillä noin 3,5 miljoonaa pappamopoa neljän maissa, ei kai siellä vaan ollut kukaan teistä
lookaround_orig.gif
Seiskan aikoihin?

Ja papat jatkoivat Järvenpäätä kohti ja puoli viiden korvilla ne pöristelivät siellä.

Tänään tuli ajettua n. 600 kilsaa pirkanmaa/keskisuomi.. kolme org. moroa saldo.. hienoin hondamieheltä pihlajakoskella
062802moto_prv.gif

Oliksesää? Ajelin äsken sun mustan nakun perässä Klaukkalantietä kohti keskustaa punaisella supermotolla. Näytti rekkarikilpesi kiinnitys vetelevän viimeisiään...

biggrin.gif

thumbs-up.gif

lookaround_orig.gif
monelta? itse päryyttelin siellä tos 16-17 aikoihi ja org morotus tuli heitettyy aika monelle
biggrin.gif
mopottimena sysimusta blade ja kuski mustas nahkas kanssa ja helvetin iso jenkkikassi seläs
062802moto_prv.gif

Tänään, köh siis eilen, puol kahen jälkeen iltapäivällä. Olin kotilolla liikenteessä, kun Kuopio-Vuorela motarilla minut ohitti gikseri kivan näköistä vauhtia
smile_org.gif
Sen perässä tuli sit toinen kyykky, cebari? vähän rauhallisemmin. Ite kyl org-morotan autoillessaki mopoille, nyt en ehtiny.

biggrin.gif

lookaround_orig.gif
Seiskan aikoihin?

Ja papat jatkoivat Järvenpäätä kohti ja puoli viiden korvilla ne pöristelivät siellä.
Joo, siinä maissa
smile_org.gif

TGS^:n varmaan bongasin myös, koska just 16-17 välillä pärryytin toiseen suuntaan samaisella paikalla.

biggrin.gif

thumbs-up.gif

lookaround_orig.gif
Kaverin kanssa ajeltiin viiden jälkeen Hyrylän suunnalla ja taidettiin morottaa useampaa. Pyörinä mustavalkoinen FZ6 ja mustankiiltävä Duke.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back