Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo bongasin teiän kawat jo cafe porkkalan pihassa. Ja eipä kuule mitää, siinä oli ystävälliset vieressä asuneet ihmiset jo jeesimässä. Tosiaan hieman hymyilytti se sormea heristäny vanhempi naishenkilöTais Teamgreen ajaa Sun ohi juuri kun olit saanut mopon pystyyn.
Sori ettei tajuttu tilannetta eikä siis huomattu pysähtyä jeesaamaan. Mun huomio nääs kiinnittyi siihen sun lähellä seisoneeseen naisihmiseen joka heristeli meille sormea...
Kiitos!Tosta:joka oli kuvaamassa Kemorassa JMU:n ajoleirillä? Saisko kuvia jakoon?
http://willik.kuvat.fi/kuvat/Ajoleiri+2011/IMG_1624+%28Medium%29.jpg
Ja tästä:
http://willik.kuvat.fi/kuvat/Ajoleiri+2011/IMG_1641+%28Medium%29.jpg
En ollut minä, mutta tuo Skoda kuulostaa jotenkin tutulta...Kokeillaanpas juuri luotua photobucket-tiliä neljä keväistä sinivuokkoa kuvassaOlitko se sinä mustalla Yamahalla (?) ottamassa huomautusta Mikkelissä vitostiellä Pieksämäentien rampin jälkeen harmaassa Octaviassa? Toivottavasti kortti jäi omaan lompsaan!
Se olin minä ja kaverini, itse olin siinä se jälkimmäisenä ajanut.Olitko se sinä kun käännyit ympäri ja tulit kattomaan onko kaikki kunnossa ku konttasin porkkalantiellä. Kiitokset vaan![]()
kuski on kunnossa mitä nyt hartiat jumissa ja kotarin muovit on halpoja. Nii ja vielä suuremmat kiitokset vieressä asuneelle ystävälliselle miehelle joka teki ihmeitä teipillä ja rautalangalla![]()
Jep, itselläkin pupu juoksi nenän edestä tien poikki... Onneksi ei tullut ajettua päältä.Hyvä ettei käynyt pahemmin Porkkalan tiellä, ihan hauska tie kuitenkin. Muistakaa nyt kuitenkin jumalauta, että tuolla Porkkalan pätkällä on ihan pirusti nelijalkaisiakin liikkeellä - ainakin virka-ajan ulkopuolella - siis jos vähänkin hämärtää. Löytyy kaurista, peuraa, hirveä - tiedä vaikka liito-oraviakin räpsii visiiriin...viimeksi oli 30 senttiä pupuun...
Seiskan aikoihin?Tuuskilla ihan Tuusulan kynnyksellä tuli suorastaan syyttävän sojottava .org sormi vastaan - ei kerinnyt rekisteröimään tarkemmin kuskin tai härvelin ominaisuuksia![]()
PS. Rusan Shellillä noin 3,5 miljoonaa pappamopoa neljän maissa, ei kai siellä vaan ollut kukaan teistä![]()
monelta? itse päryyttelin siellä tos 16-17 aikoihi ja org morotus tuli heitettyy aika monelleTuuskilla ihan Tuusulan kynnyksellä tuli suorastaan syyttävän sojottava .org sormi vastaan - ei kerinnyt rekisteröimään tarkemmin kuskin tai härvelin ominaisuuksia![]()
Jotenkin nyt alkanut orggimoroja näkymään tässä kulmilla enemmän![]()
PS. Rusan Shellillä noin 3,5 miljoonaa pappamopoa neljän maissa, ei kai siellä vaan ollut kukaan teistä![]()
Joo, siinä maissaSeiskan aikoihin?Tuuskilla ihan Tuusulan kynnyksellä tuli suorastaan syyttävän sojottava .org sormi vastaan - ei kerinnyt rekisteröimään tarkemmin kuskin tai härvelin ominaisuuksia![]()
Ja papat jatkoivat Järvenpäätä kohti ja puoli viiden korvilla ne pöristelivät siellä.
Kaverin kanssa ajeltiin viiden jälkeen Hyrylän suunnalla ja taidettiin morottaa useampaa. Pyörinä mustavalkoinen FZ6 ja mustankiiltävä Duke.Tuuskilla ihan Tuusulan kynnyksellä tuli suorastaan syyttävän sojottava .org sormi vastaan - ei kerinnyt rekisteröimään tarkemmin kuskin tai härvelin ominaisuuksia![]()
Jotenkin nyt alkanut orggimoroja näkymään tässä kulmilla enemmän![]()