• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kevarille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Squirrel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kevarille? -

• Aina

Ääniä: 1 50,0%
  • Sillointällöin fiiliksen mukaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Joskus vahingossa

• Tervehdin takaisin jos minua tervehditään

Ääniä: 1 50,0%
  • En koskaan

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin muita aina

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin muita silloin tällöin

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin joskus vahingossa

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin takaisin jos minua tervehditään

• Olen itse kevarikuski enkä tervehdi koskaan

• Ääniä yhteensä
    2
Moikataan jos moikataan.
smile_org.gif

Fiilisten mukaan, niinkuin muukin moikkailu. Joskus tulee morjestettua jopa mopoilijoillekin... vahingossa
smile_org.gif

Morjenstan kaikkia mototristeja ketkä tulevat minua vastaan. En jätä koskaan morjenstamatta toista motoristia. Se hän on kunnian osoitus toista kohtaa.

033102beer_1_prv.gif

myös niitä harrikkakuskeja morjenstelen,jotka pelonsekaisin tuntein luovat katseensa kohti piennarta kohdatessaan toisen motoristin. Ymmärrän kyllä myötähäpeän tunteen sekä sen,että pyörä saattaa karata käsistä jos toisen käden irrottaa morjenstamiseen....
biggrin.gif
 oliko tää provo
wink.gif

Kyllä sitä pääsääntösesti tulee kaikkia morjestettua nykyään on vaan noita kaikenmaailman kiinanihmeitä mitä luulee äkkiseltään mopoksi.

Eiköhän meistä jokainen ole ollut "newbie" jolle vasta ajan kanssa on siunaantutnut tapa moikata. Oli kyseessä kevari tai joki muu, oletan että kaikki eivät edes tiedä tavasta, ainakaan pk seudulla. Mutta itse moikkaan, välillä jopa mopoille, kun niitä ei erota kevarista.

"Isojen" tevehdys on monelle tulevalle motoristille tärkeä, jotta tuntevat kuuluvansa joukkoon. Toivottavasti osaavat myös käyttäytyä kuin motoristit.

Hyvää tulevaa kautta kaikille. ajvatpa he sitten kevarilla tai jollain muulla mopolla.

joskus vahingossa. kun eivät yleensä vastaa tervehtimiseen, niin antaapa olla.  
eek.gif

no ei nyt sentään. tervehdin aina kun tulee vastaan.

harrikkamies kerran kyllä näytti keskaria vastaan tullessaan. syytä en tiedä mutta tervehdin häntäkin.

Itse morjestin kevarilla aina kun muistin. Varsinkin alkuun kun oli pyörän sarviin ensi kertaa päässyt oli niin innoissaan ettei kiinnittänyt muihin tien kulkijoihin sen suurempaa huomiota. Tästä syystä uskon kevaristien jättävän moikkailun vähemmälle. Saman ilmiön olen huomannut itsessäni kevään ensimmäisillä lenkeillä. Myös rekalla silloin tällöin ajaessa täytyy "opetella" vastaan tulijoille moikkailu

Isolla pyörällä tulee morjesteltua kevareita samoin kun muita kaksi pyöräisiä.

Itse kevareilla muutaman vuoden ajelleena olen kyllä nostanut lapasta jokaiselle vastaantulevalle motoristille.

Tosin jostain syystä takaisinmoikkausprosentti näyttäisi riippuvan melko paljon siitä kummalla pyörällä olin liikenteessä; -80 CB Twinillä vai -04 nelariendurolla, ensinmainitun eduksi  
nixweiss.gif

Back