• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kevarille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Squirrel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kevarille? -

• Aina

Ääniä: 1 50,0%
  • Sillointällöin fiiliksen mukaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Joskus vahingossa

• Tervehdin takaisin jos minua tervehditään

Ääniä: 1 50,0%
  • En koskaan

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin muita aina

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin muita silloin tällöin

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin joskus vahingossa

• Olen itse kevarikuski ja tervehdin takaisin jos minua tervehditään

• Olen itse kevarikuski enkä tervehdi koskaan

• Ääniä yhteensä
    2
Enskat on erityisen vaikea erottaa mopoksi/mp:ksi,ne kun on vartavasten tehty sutjakaksi. Ei tosin mua häiritse,morjenstan milloin kellekkin...

Onhan ne mopedistit monesti aikuisiakin,tahi tulevia motoristeja,kaikenlaista löytyy  
062802moto_prv.gif

Lapanen nousi aina ku kevarilla ajelin sen pari ajokautta. Autokoulun opettajakin tiesi kertoa notta aina moikataan mikäli turvallisesti ottaen mahdollista tietenkin.
Ja vastedes kyllä kevareillekin aion moikkailla isomman pässin sarvissakin
062802moto_prv.gif
buttrock.gif
sport05.gif

Nousee lapanen. Pikkupojille voi nostaa välillä vaikka rengastakin, kuitenkin sitä ovat aina vailla...  
biggrin.gif
Lapasen pitää nousta pienemmällekin prätkälle, jo toki, se on yhtä hieno tapa kuin veneillessä! Mutta keulimisesitykset mukuloille olisi mielestäni parempi jättää sikseen. Notta pysyttäis siinä Elävien moottoripyöräilijöiden kerhossa kaikki...
kynttila.gif
Mutta ajokamat pitää olla asialliset - pienten lasten kanssa shortseissa ajaville en moikkaa (yleensä silloin ei kyllä kyseessä ole piikki, joskus kyllä mopo, useammin iso fillari).

Back