• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oma pukuni meni jo tekeille ja oli käsittääkseni #1 näistä .org puvuista :) Oma puku myös mielelläni tuon massan mukana suomeen, ellei se paljoa viivästy :D

HoHoi!!

Puvun loppulasku saapunut - ja maksettu!
Ei muuta ku toimitusta odottamaan!! Piiiiiiinaava odotus edessä!

Mun puku kanssa samaan paikkaan muiden kanssa noudan sit. Eipä ole loppulaskua vielä näkynyt olenkohan kämmentänyt jotain.

Edit: Andrea oli yrittänyt laitella minulle laskua mutta s-posti oli paukannut bumerangin lailla takas. Nyt olis loppulaskukin maksettuna :)

Viimeksi muokattu:
-F. sanoi:
Joku unohti muistitikkunsa mittauspaikalle (sininen, Verbatim). Privaa tai mailia. Thnx.

Joo...huomasin kun olin lähtenyt ja jo motarilla hyvinkäälle päin. Ei taida muutaman euron takia vaivaantua. Siinä on mainos-logoja pukuun. Tyhjennä se ja ota käyttöön.

-Vesku

Mä laitan mailia Adrealle, minne voi toimittaa yhteislähetyksen. Mullekin tuli maili loppulaskusta, mutta lasku vaan uupui. No maililla sekin selviää. Kaikille yhteiskuljetukseen osallistuville. Puvut saapuvat sit aikanaan Espooseen. Laitan teille mailia/yv:tä tarkemmasta osoitteesta. Eihän tuo nyt valtiosalaisuus oo, mutta en ilman työnantajan lupaa viitsisi sitä julkisesti ilmoitella.:thumbup:

Moro.

Saiko kaikki ihan normaalin laskun vai tuliko laskun summa ja tilatut tuotteet listana normalina sähköpostiviestinä jonka liitteenä oli saajan ja pankin tiedot?

Minulla on ongelma laskun maksamisen kanssa. Nordean verkkopankki ei hyväksy BIC tai Swift-koodia. Kenttä johon koodi syötettään on liian lythyt..

Eli esim SWIFT: BCI TIT 33314 -> ei mahdu

Tiedän että en tee jotain oikein eli voiko joku antaa tyhmälle vinkkiä :D

JORKKA_ sanoi:
Moro.

Saiko kaikki ihan normaalin laskun vai tuliko laskun summa ja tilatut tuotteet listana normalina sähköpostiviestinä jonka liitteenä oli saajan ja pankin tiedot?

Minulla on ongelma laskun maksamisen kanssa. Nordean verkkopankki ei hyväksy BIC tai Swift-koodia. Kenttä johon koodi syötettään on liian lythyt..

Ota pelkästään se IBAN numero, sillä pitäis mennä!

JORKKA_ sanoi:
Moro.

BIC-koodi on 8-11 merkkiä pitkä. Tuossa yo. koodissa on välilyöntejä, mitkä ei kuulu siihen. Ota välilyönnit pois ja kokeile uudestaan.

NONIIN!

Nyt pitäs natsata :thumbup:

Yritin aluksi maksaa ton laskun ulkomaan maksuissa mutta ei se pelittänyt vaikka miten muutteli BIC ja SWIFT koodeja.

Nyt maksoin sen normi laskuna niin näytti menevän läpi.

Kiitoksia vastanneille. Nyt vaan pukuja odottelemaan :;):

Skippy-kengurulta tuli postia tänään. Oli kuulemma kyllästynyt TV-sarjan tekoon, ja aikoi muuttaa suomeen road rasingia harrastamaan. Matkustaa Italian kautta, jossa aikoo vetää vähän muodikkaampaa väriä pintaan.
Toivottavasti Skippylle on kerrottu mikä homma siellä suomessa on tiedossa; kelit ei ole yhtä hyvät harjoitella kuin kotona Puskassa.

Moro.

-Vaikkei puvulle ihan hetkeen käyttöä olekaan, onko kenelläkään faktaa pukujen toimitusajasta?

JORKKA_ sanoi:
Moro.

-Vaikkei puvulle ihan hetkeen käyttöä olekaan, onko kenelläkään faktaa pukujen toimitusajasta?

Eikös sellainen huhu ollut liikkeellä,että 4-6 viikkoa, mutta mistä?? Siitäkö kun viimeinen on maksanut, kun kaikki tulee samassa kontissa??

Hornet 10 sanoi:
Eikös sellainen huhu ollut liikkeellä,että 4-6 viikkoa, mutta mistä?? Siitäkö kun viimeinen on maksanut, kun kaikki tulee samassa kontissa??

Muistaakseni sähköpostissa sanottiin että maaliskuun loppuun mennessä toimittavat puvut

Back