• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nuniin. Yx maksu ilmoituksen mukaan matkalla. Vielä puuttuu viisi. Laitoin mailia ko. henkilöille.

Pahus. Yksi ennakkotilaaja putosi pois.
No onneksi meillä on yksi tilaaja listan ulkopuolelta, eli määrä pysyy ennakkomaksujen suhteen edelleen "samana". Tuo listan ulkopuolinen on ennakkomaksunsa hoitanut jo, eli enään puuttuu yksi josta ei tietoa ole.

OK. Eli viimeisen tiedon mukaan kaiki ennakkomaksut hoidossa. Hienoa.
bowdown.gif

Mite kävis puvun tsekkaaminen ensiviikon tiistai-iltana Niemelä/Ankerman olisivat tulossa! Jos sopii kertokaa paikka ja aika. Varmaan klo 28-20 sopisi parhaiten vai onko jo sovittu jokin aika ensiviikolle??
062802moto_prv.gif
Mulle nyt sopii moni aika. Mites ihmisille kävisi Tapsanpäivä? Ihan mahdoton idea?
---

Lisähuomioksi kerron, että myös (=ennenkaikkea) vielä puvun ostoa suunnittelevien kannattaa tulla paikalle. Sen ostopäätösen voi edelleen tehdä vielä mittauksen yhteydessä.
smile_org.gif

---

Siellä laatikossa on kai alusasua, hanskaa ja selkäpanssaria asujen lisäksi. Ehkä jotain muutakin.
smile_org.gif

edit: tänne voi mennä ruksimaan niitä aikoja: ystävämme doodle

F.
Pistätkö vielä koordinaatit ja ajankohdan penkojaisille. (vaikka en doodlettanutkaan nyt tota hommaa, niin voisin tulla ihmettelemään nahkoja).

Mite kävis puvun tsekkaaminen ensiviikon tiistai-iltana Niemelä/Ankerman olisivat tulossa! Jos sopii kertokaa paikka ja aika. Varmaan klo 28-20 sopisi parhaiten vai onko jo sovittu jokin aika ensiviikolle??
062802moto_prv.gif
Mulle nyt sopii moni aika. Mites ihmisille kävisi Tapsanpäivä? Ihan mahdoton idea?
---

Lisähuomioksi kerron, että myös (=ennenkaikkea) vielä puvun ostoa suunnittelevien kannattaa tulla paikalle. Sen ostopäätösen voi edelleen tehdä vielä mittauksen yhteydessä.
smile_org.gif

---

Siellä laatikossa on kai alusasua, hanskaa ja selkäpanssaria asujen lisäksi. Ehkä jotain muutakin.
smile_org.gif

F.
Pistätkö vielä koordinaatit ja ajankohdan penkojaisille. (vaikka en doodlettanutkaan nyt tota hommaa, niin voisin tulla ihmettelemään nahkoja).
Joo, missä ja monelta pengotaan!?!?

062802moto_prv.gif
---

smile_org.gif

---

smile_org.gif

F.
Doodle näyttäis et tänään tai huomenna illalla olis eniten halukkaita. Doodlessa paikka Puksun Talli, mut se linkki ei sit vie käytännössä mihinkään?? Ainakaan mulla. Kuis on -F. Koska ja missä (Puksun tallin koordinaatit)

062802moto_prv.gif
---

smile_org.gif

---

smile_org.gif

F.
Doodle näyttäis et tänään tai huomenna illalla olis eniten halukkaita. Doodlessa paikka Puksun Talli, mut se linkki ei sit vie käytännössä mihinkään?? Ainakaan mulla. Kuis on -F. Koska ja missä (Puksun tallin koordinaatit)
Olisko sit huomenna (ke)? Joutu tän illan (ti) sopimaan muuta, ainakin tonne puol kasiin asti.

Äsken saimme netin takaisin myrskyn jäljiltä tänne Karjalohjan kylään. Vesi kohta neljättä päivää poikki
Hoidin vihdoin osuuteni ennakkomaksusta.
Pahoittelut viiveestä.

Puksun tallia ei löydy myöskään google mapsista
smile_org.gif
Jeps, ja nyt problema on et mä saan sinne avaimen vasta torstaina.
sad_orig.gif

Pikaisia uusia ideoita kenelläkään?
No...torstaina sitten,...vai, mihin aikaan? (Täytyy ehkä siirtää muita menoja kun on näinkin tärkeästa hommasta kyse).
Menee hankalaksi. Mä voinen liikkua tallille 17-18 aikaan. Onko sinne muita tulijoita, vai meneekö tämä nyt aivan metsään?

äf

Puksun tallia ei löydy myöskään google mapsista
smile_org.gif
Jeps, ja nyt problema on et mä saan sinne avaimen vasta torstaina.
sad_orig.gif

Pikaisia uusia ideoita kenelläkään?
No...torstaina sitten,...vai, mihin aikaan? (Täytyy ehkä siirtää muita menoja kun on näinkin tärkeästa hommasta kyse).
Menee hankalaksi. Mä voinen liikkua tallille 17-18 aikaan. Onko sinne muita tulijoita, vai meneekö tämä nyt aivan metsään?

äf
Jep, se klo 17-18 käy. Mikä on osoite?

Klo.17 tekee vähän tiukkaa mutta noin 18 voisin keretä suoraan töistä. Ja tosiaan ajo-ohjeet olisi tarpeen...

Niin ja ei puhelinnumerostakaan olisi varmaan haittaa jos tulee mutkia matkaan

-Juha

Joo klo 18 sopis mullekkin hyvin. Paa vaikka privaa kaikille jotka on ilmottanu halukkuutensa. Mielummin vielä aika pikaisesti. Sivustopäivityksestä johtuen.

Klo.17 tekee vähän tiukkaa mutta noin 18 voisin keretä suoraan töistä. Ja tosiaan ajo-ohjeet olisi tarpeen...

-Juha
Allekirjoittaneelle voi laittaa sähköpostia (etunimi.sukunimi@pp.inet.fi) ja kerron osoitteen ja ajo-ohjeet sellaisille joilla ei ole gps:ää käytössä. Julkisilla tulevilla ohjeeksi jäädä pois Pukinmäen asemalla. Julkisesti en viitsi ohjeita laitella kun en halua tontille mitään kulttuurinrikastuttajia EU:n kultavaltioista tontille pyörimään. Oman numeroni voin antaa siinä sitten samalla.

Voin laittaa kahvit tulemaan, jos joku tarvitsee kahvimaitoa, tuokoot omat mukanaan, sokeria, kuppeja ja lusikoita löytyy kyllä.

Ei ole allekirjoittaneen projekti, mutta projektin vetäjään tutustuneena katson parhaaksi ihan varuilta ilmoittaa nämä omatkin yhteystiedot (jokainen voi laittaa tähän sopivaksi katsomansa sätkykeltiön sivusta)

Sähköpostiin en vastaa huomenna klo 09.30-12.30 välillä työkiireiden vuoksi. Muutoin online.

Jukka Relander
Puheenjohtaja
Moottoripyöräilyn tuki ry

-Juha
Allekirjoittaneelle voi laittaa sähköpostia (etunimi.sukunimi@pp.inet.fi) ja kerron osoitteen ja ajo-ohjeet sellaisille joilla ei ole gps:ää käytössä. Julkisilla tulevilla ohjeeksi jäädä pois Pukinmäen asemalla. Julkisesti en viitsi ohjeita laitella kun en halua tontille mitään kulttuurinrikastuttajia EU:n kultavaltioista tontille pyörimään. Oman numeroni voin antaa siinä sitten samalla.

Voin laittaa kahvit tulemaan, jos joku tarvitsee kahvimaitoa, tuokoot omat mukanaan, sokeria, kuppeja ja lusikoita löytyy kyllä.

Ei ole allekirjoittaneen projekti, mutta projektin vetäjään tutustuneena katson parhaaksi ihan varuilta ilmoittaa nämä omatkin yhteystiedot (jokainen voi laittaa tähän sopivaksi katsomansa sätkykeltiön sivusta)

Sähköpostiin en vastaa huomenna klo 09.30-12.30 välillä työkiireiden vuoksi. Muutoin online.

Jukka Relander
Puheenjohtaja
Moottoripyöräilyn tuki ry
Olen tontilla klo 18 alkaen, muissa hommissa menee sen verran kauemmin. En tiedä milloin tavarat sinne tulevat.

Jukkka

Ennakkomaksut OK. Laitan laskun maksuun kunhan tästä kotiin pääsen.
Kiitos kaikille.

Lasku maksettu.
buttrock.gif

Back