Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistätkö vielä koordinaatit ja ajankohdan penkojaisille. (vaikka en doodlettanutkaan nyt tota hommaa, niin voisin tulla ihmettelemään nahkoja).Mulle nyt sopii moni aika. Mites ihmisille kävisi Tapsanpäivä? Ihan mahdoton idea?Mite kävis puvun tsekkaaminen ensiviikon tiistai-iltana Niemelä/Ankerman olisivat tulossa! Jos sopii kertokaa paikka ja aika. Varmaan klo 28-20 sopisi parhaiten vai onko jo sovittu jokin aika ensiviikolle??![]()
---
Lisähuomioksi kerron, että myös (=ennenkaikkea) vielä puvun ostoa suunnittelevien kannattaa tulla paikalle. Sen ostopäätösen voi edelleen tehdä vielä mittauksen yhteydessä.![]()
---
Siellä laatikossa on kai alusasua, hanskaa ja selkäpanssaria asujen lisäksi. Ehkä jotain muutakin.![]()
edit: tänne voi mennä ruksimaan niitä aikoja: ystävämme doodle
F.
Joo, missä ja monelta pengotaan!?!?Pistätkö vielä koordinaatit ja ajankohdan penkojaisille. (vaikka en doodlettanutkaan nyt tota hommaa, niin voisin tulla ihmettelemään nahkoja).Mulle nyt sopii moni aika. Mites ihmisille kävisi Tapsanpäivä? Ihan mahdoton idea?Mite kävis puvun tsekkaaminen ensiviikon tiistai-iltana Niemelä/Ankerman olisivat tulossa! Jos sopii kertokaa paikka ja aika. Varmaan klo 28-20 sopisi parhaiten vai onko jo sovittu jokin aika ensiviikolle??![]()
---
Lisähuomioksi kerron, että myös (=ennenkaikkea) vielä puvun ostoa suunnittelevien kannattaa tulla paikalle. Sen ostopäätösen voi edelleen tehdä vielä mittauksen yhteydessä.![]()
---
Siellä laatikossa on kai alusasua, hanskaa ja selkäpanssaria asujen lisäksi. Ehkä jotain muutakin.![]()
F.
Doodle näyttäis et tänään tai huomenna illalla olis eniten halukkaita. Doodlessa paikka Puksun Talli, mut se linkki ei sit vie käytännössä mihinkään?? Ainakaan mulla. Kuis on -F. Koska ja missä (Puksun tallin koordinaatit)Joo, missä ja monelta pengotaan!?!?Pistätkö vielä koordinaatit ja ajankohdan penkojaisille. (vaikka en doodlettanutkaan nyt tota hommaa, niin voisin tulla ihmettelemään nahkoja).Mulle nyt sopii moni aika. Mites ihmisille kävisi Tapsanpäivä? Ihan mahdoton idea?Mite kävis puvun tsekkaaminen ensiviikon tiistai-iltana Niemelä/Ankerman olisivat tulossa! Jos sopii kertokaa paikka ja aika. Varmaan klo 28-20 sopisi parhaiten vai onko jo sovittu jokin aika ensiviikolle??![]()
---
---
F.
Olisko sit huomenna (ke)? Joutu tän illan (ti) sopimaan muuta, ainakin tonne puol kasiin asti.Doodle näyttäis et tänään tai huomenna illalla olis eniten halukkaita. Doodlessa paikka Puksun Talli, mut se linkki ei sit vie käytännössä mihinkään?? Ainakaan mulla. Kuis on -F. Koska ja missä (Puksun tallin koordinaatit)Joo, missä ja monelta pengotaan!?!?Pistätkö vielä koordinaatit ja ajankohdan penkojaisille. (vaikka en doodlettanutkaan nyt tota hommaa, niin voisin tulla ihmettelemään nahkoja).Mulle nyt sopii moni aika. Mites ihmisille kävisi Tapsanpäivä? Ihan mahdoton idea?Mite kävis puvun tsekkaaminen ensiviikon tiistai-iltana Niemelä/Ankerman olisivat tulossa! Jos sopii kertokaa paikka ja aika. Varmaan klo 28-20 sopisi parhaiten vai onko jo sovittu jokin aika ensiviikolle??![]()
---
---
F.
Jeps, ja nyt problema on et mä saan sinne avaimen vasta torstaina.Puksun tallia ei löydy myöskään google mapsista![]()
No...torstaina sitten,...vai, mihin aikaan? (Täytyy ehkä siirtää muita menoja kun on näinkin tärkeästa hommasta kyse).Jeps, ja nyt problema on et mä saan sinne avaimen vasta torstaina.Puksun tallia ei löydy myöskään google mapsista![]()
![]()
Pikaisia uusia ideoita kenelläkään?
Menee hankalaksi. Mä voinen liikkua tallille 17-18 aikaan. Onko sinne muita tulijoita, vai meneekö tämä nyt aivan metsään?No...torstaina sitten,...vai, mihin aikaan? (Täytyy ehkä siirtää muita menoja kun on näinkin tärkeästa hommasta kyse).Jeps, ja nyt problema on et mä saan sinne avaimen vasta torstaina.Puksun tallia ei löydy myöskään google mapsista![]()
![]()
Jep, se klo 17-18 käy. Mikä on osoite?Menee hankalaksi. Mä voinen liikkua tallille 17-18 aikaan. Onko sinne muita tulijoita, vai meneekö tämä nyt aivan metsään?No...torstaina sitten,...vai, mihin aikaan? (Täytyy ehkä siirtää muita menoja kun on näinkin tärkeästa hommasta kyse).Jeps, ja nyt problema on et mä saan sinne avaimen vasta torstaina.Puksun tallia ei löydy myöskään google mapsista![]()
![]()
äf
Allekirjoittaneelle voi laittaa sähköpostia (etunimi.sukunimi@pp.inet.fi) ja kerron osoitteen ja ajo-ohjeet sellaisille joilla ei ole gps:ää käytössä. Julkisilla tulevilla ohjeeksi jäädä pois Pukinmäen asemalla. Julkisesti en viitsi ohjeita laitella kun en halua tontille mitään kulttuurinrikastuttajia EU:n kultavaltioista tontille pyörimään. Oman numeroni voin antaa siinä sitten samalla.Klo.17 tekee vähän tiukkaa mutta noin 18 voisin keretä suoraan töistä. Ja tosiaan ajo-ohjeet olisi tarpeen...
Niin ja ei puhelinnumerostakaan olisi varmaan haittaa jos tulee mutkia matkaan
-Juha
Olen tontilla klo 18 alkaen, muissa hommissa menee sen verran kauemmin. En tiedä milloin tavarat sinne tulevat.Allekirjoittaneelle voi laittaa sähköpostia (etunimi.sukunimi@pp.inet.fi) ja kerron osoitteen ja ajo-ohjeet sellaisille joilla ei ole gps:ää käytössä. Julkisilla tulevilla ohjeeksi jäädä pois Pukinmäen asemalla. Julkisesti en viitsi ohjeita laitella kun en halua tontille mitään kulttuurinrikastuttajia EU:n kultavaltioista tontille pyörimään. Oman numeroni voin antaa siinä sitten samalla.Klo.17 tekee vähän tiukkaa mutta noin 18 voisin keretä suoraan töistä. Ja tosiaan ajo-ohjeet olisi tarpeen...
Niin ja ei puhelinnumerostakaan olisi varmaan haittaa jos tulee mutkia matkaan
-Juha
Voin laittaa kahvit tulemaan, jos joku tarvitsee kahvimaitoa, tuokoot omat mukanaan, sokeria, kuppeja ja lusikoita löytyy kyllä.
Ei ole allekirjoittaneen projekti, mutta projektin vetäjään tutustuneena katson parhaaksi ihan varuilta ilmoittaa nämä omatkin yhteystiedot (jokainen voi laittaa tähän sopivaksi katsomansa sätkykeltiön sivusta)
Sähköpostiin en vastaa huomenna klo 09.30-12.30 välillä työkiireiden vuoksi. Muutoin online.
Jukka Relander
Puheenjohtaja
Moottoripyöräilyn tuki ry