• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tästä klikkaamalla pääset ehdottamaan sovitusaikaa. Toi kysely on siksi hieman hassun näköinen, että pääsen laskemaan jokaiselle tunnille sopivat kaverit... (ah, excel
smile_org.gif
)

Erittäin mukavaa olisi, jos ihmiset klikkailisivat huonoiksi tunneiksi ainoastaan sellaiset, joihin eivät missään nimessä pääse... Eli nyt sitovia klikkauksia, hopi hopi!
---

Ja tuonne voivat ilmoittautua kaikki puvun ostosta kiinnostuneet. Sovitustilaisuudessa on mallipukuja, -hanskoja, yms sälää hipelöitäväksi, jos joku vielä empii.

Thnx!

äf

Ilmeisesti vielä mahtuu kimppaan mukaan... Eli jos printtaan mittataulukon ja tuolta gimoton sivuilta itse suunnitellun puvun ja kävelen ne kädessä 4.1 mittojenottotilaisuuteen, niin on tilaus sisällä?

Mites tuo varausmaksu/käsiraha näin mattimyöhäsille? käteisellä 4.1?

-tuomas-

Ilmeisesti vielä mahtuu kimppaan mukaan... Eli jos printtaan mittataulukon ja tuolta gimoton sivuilta itse suunnitellun puvun ja kävelen ne kädessä 4.1 mittojenottotilaisuuteen, niin on tilaus sisällä?

Mites tuo varausmaksu/käsiraha näin mattimyöhäsille? käteisellä 4.1?

-tuomas-
Kaikki mattimyöhäiset mahtuvat mukaan. Periaatteessa sovitukseen voi kävellä sissän milloin huvittaa, mutta sitä omaa sovitusslottia voi joutua silloin odottamaan. Kannattaa siis varata aika etukäteen.

Tai sitten voi seurailla tätä threadia, kun laitan tänne jonkinlaisen aikatulun. Siitä voi sitten itse kukin katsoa sopivia hetkiä.
---

Ennakkomaksuta en osaa sanoa mitään, kun en omista tehdasta. Kannattanee varautua jonkinlaisen setelitukun mukaanottoon kuitenkin. Mä postailen osoitetta sitten kaikille halukkaille, eli kantsii laittaa mulle privaa.
---

Mainitaan tähän vielä, et sovituspukuja plus muuta sälää on tilaisuudessa. Niistä saattaa olla mahdollista neuvotella hyvä diili. Eli kannattaa ilmestyä paikalle, vaikka mittatilausasu ei kiinnostaisi.
smile_org.gif

äf

Toivottavasti meilillä tms. tulee tarkempaa aikataulua etteivät kaikki tungeksi siellä yhtäaikaa.[/QUOTE]
Äläs kiukuttele mulle.
smile_org.gif
Mä en pystynyt laskemaan sovitusaikoja, ennenkuin ihmiset ovat ilmoittaneet omat rajoitteensa (säästän sut teknisiltä asioilta).

Mutta tällaisen listan exceli nyt sylkäisi ulos.

Ilari Riikonen klo 15-16
SFK klo 12-13
mattipoeka klo 16-17
Ylkkae klo 15-16
Vesku S. (fcevso) klo 12-13
Jukka klo 16-17
petokala klo 12-13
notamelo klo 14-15
jarno ankerman klo 16-17
juha ja reijo niemelä klo 16-17
Juha Tammilehto (Jorkka) klo 16-17
Anzon klo 14-15
Tuomas K. klo 14-15
R1ivattu klo 15-16
sikiviki klo 16-17
Martti M. (mart-t) klo 16-17
Alottelija Aatu klo 14-15
Antti M klo 15-16

Periaatteessa jokaiseen slottiin mahtuu vielä yksi tai kaksi lisää, paitsi tohon 16-17 jos Niemelän herroja saapuu kaksi.
---

Siten ne katselijat voivat tulla paikalle milloin huvittaa. Ja kyllä Jenni tais oikean osoitteen löytää. Melkoinen neiti etsivä. ;)

F.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin harvakseen olen lukenut tätä ketjua, että pitää kysyä: Onko huomenna vain sovitus, eli minun ei tarvitse olla paikalla, kun otan puvun mittojen mukaan?

Niin harvakseen olen lukenut tätä ketjua, että pitää kysyä: Onko huomenna vain sovitus, eli minun ei tarvitse olla paikalla, kun otan puvun mittojen mukaan?
Niin. Siellä nimen omaan otetaan ne mitat joiden mukaan nuo puvut tehdään. Paikalle vaan, ellet ole jo noita mittoja ottanut. Koita sitten toimittaa nuo mitat ja yksilöity pukumalli jotenkin Ähvälle.

Niin. Siellä nimen omaan otetaan ne mitat joiden mukaan nuo puvut tehdään. Paikalle vaan, ellet ole jo noita mittoja ottanut. Koita sitten toimittaa nuo mitat ja yksilöity pukumalli jotenkin Ähvälle.
Kiitos. Katselinkin jo ketjua, ja tulen paikalle iltapäivällä.

Onks tää jo huomenna
biggrin.gif
. Mulle käy mihin aikaan vaan, kun tietäis mihin tuun? Pitiks tänne ottaa jotain mukaakin?

Onks tää jo huomenna
biggrin.gif
. Mulle käy mihin aikaan vaan, kun tietäis mihin tuun? Pitiks tänne ottaa jotain mukaakin?
Niin. Paikkahan on tuo Puksun talli. Katso thrediä pikkusen ylöspäin. Mukaan oli otattava kaksin kappalein niitä gimoton sivuilla itse suunniteltuja leiskoja, vai mitä ne nyt taas onkaan. Kato ihan ekasta viestistä linkit.

Murphy iski kuumeella. Todennäköisesti minun slotti vapautuu ja tilaus menee jäihin jos ei tässä nyt mitään ihmeparantumista tapahdu.

-TuomasK-

No niin, sovitukset saatiin kunnialla läpi. Tuossa sovittiin tehtaan kanssa, että otetaan mieluusti kaikki pk-seudulle tulevat puvut yhdessä lähetyksessä. Säästetään melko paljon lähetyskuluissa. Siihen tarvitaan vain vastaanottaja, jolta kaikki voivat pukunsa hakea. Toinen vaihtoehto on tietenkin jokaiselle suoraan kotiin tuleva henk.koht. paketti. Hintaeroa voi arvailla. :)
---

Jos joku haluaa ilmoittautua tulevan kollin vastaanottajaksi, niin tänne rohkeasti nimeä. Mulla on niin pieni kämppä, etten siihen pysty. Laatikoita tulee tod. näk. kolme. Jos vastaanottajaa ei löydy, niin sitten jokainen maksaa omat lähetyskulunsa.

äf

ps. sivustouudistus olisi saanut hukata muutaman viimeisen viestin tästä ketjusta...moderaattori..? ;)

-F. sanoi:
No niin, sovitukset saatiin kunnialla läpi. Tuossa sovittiin tehtaan kanssa, että otetaan mieluusti kaikki pk-seudulle tulevat puvut yhdessä lähetyksessä. Säästetään melko paljon lähetyskuluissa. Siihen tarvitaan vain vastaanottaja, jolta kaikki voivat pukunsa hakea. Toinen vaihtoehto on tietenkin jokaiselle suoraan kotiin tuleva henk.koht. paketti. Hintaeroa voi arvailla. :)
---

Jos joku haluaa ilmoittautua tulevan kollin vastaanottajaksi, niin tänne rohkeasti nimeä. Mulla on niin pieni kämppä, etten siihen pysty. Laatikoita tulee tod. näk. kolme. Jos vastaanottajaa ei löydy, niin sitten jokainen maksaa omat lähetyskulunsa.

äf

ps. sivustouudistus olisi saanut hukata muutaman viimeisen viestin tästä ketjusta...moderaattori..? ;)

Jees, ...kiitos kaikille asianosaisille mittatilaisuudesta, nyt odotellaan kieli pitkänä, minkä väristä ja muotosta säämiskää sieltä tulee.
Voisin ottaa tuon läjän tänne vastaan, hima-autotalliin. Mut ainoo vika taitaa hommassa olla sijainti, Hyvinkää,osoite ihan motarin vieressä !...vai? ...no kehä ykköseltä meille rapiat päälle puol tuntii. Meinaan vaan jos tsadista ei löydy vastaanottajaa.

-Vesku

fcevso sanoi:
Jees, ...kiitos kaikille asianosaisille mittatilaisuudesta, nyt odotellaan kieli pitkänä, minkä väristä ja muotosta säämiskää sieltä tulee.
Voisin ottaa tuon läjän tänne vastaan, hima-autotalliin. Mut ainoo vika taitaa hommassa olla sijainti, Hyvinkää,osoite ihan motarin vieressä !...vai? ...no kehä ykköseltä meille rapiat päälle puol tuntii. Meinaan vaan jos tsadista ei löydy vastaanottajaa.

-Vesku

Tsadissa melkeen, eli epsooseen voi lähettää. Voin tökätä noi virman varastoon, josta kukin voi hakee omansa. Paikka on Turun motarin ja Kilon liittymän yhteydessä. Laitan sit tarkemman osoitteen kaikille. Jos sovitaan tarkemmin hakuaika, niin pystyn järkkäämään haun työajan ulkopuolellekkin. Ihan jos kaikille toi sopii. Toi yx, joka oli jostain kauempaa, Oliko Staffan, voitaneen järjetää sit edelleen postikuljetus, ja jos ei oo kiirettä, niin kyl se siellä varastossa säilyy, ja ilmoittelet sitte kun oot jossain päi statia.

Mulla ei niin kiirettä oo. Ja kun on itellä jonkunverran sukujuuria eteläsuomessa, niin tulee sen verran usein käytyä, että enköhän saa pukua haettua...

sikiviki sanoi:
Tsadissa melkeen, eli epsooseen voi lähettää. Voin tökätä noi virman varastoon, josta kukin voi hakee omansa. Paikka on Turun motarin ja Kilon liittymän yhteydessä. Laitan sit tarkemman osoitteen kaikille. Jos sovitaan tarkemmin hakuaika, niin pystyn järkkäämään haun työajan ulkopuolellekkin. Ihan jos kaikille toi sopii. Toi yx, joka oli jostain kauempaa, Oliko Staffan, voitaneen järjetää sit edelleen postikuljetus, ja jos ei oo kiirettä, niin kyl se siellä varastossa säilyy, ja ilmoittelet sitte kun oot jossain päi statia.

Mulle käy tää paremmin kuin hyvin!

meinaakos ne lähettää jotain vahvistusta tilaukselle ja millon se loppulasku tulee? onk niillä tieto ketkä on maksanu ennakkoo ja ketkä ei?
mä otan paketin mielummin suoraan tampereelle, kun että ajelisin pks:lle pelkästään pukua hakeen. siinhä menee bensaa ja aikaa paljo enemmä ku säästää :p

+1 tälle. :)

Twini: Tehtaalla on lista etumaksuista ja loppulaskut tullee pikapuoliin. Kannattaa olla yhteydessä sitten laskun saatua suoraan sinne, ja pyytää lähetystä omaan osoitteeseen. Toinen vaihtoehto on tietty yhteiskuljetus pk-seudulle, ja sieltä postitus sulle. Sikiviki tais jo tosta mainita.

äf

e: typoja

Viimeksi muokattu:
Sain minäkin mittautettua itseni Gimoton edustajalla. Oli ihan pätevän tuntunen sälli, ja valitsinkin kilkkeet ja rei-itykset, ja värin tämän suositusten mukaan.
Hänellä on nyt henkilötiedot ja mitat, joten taitaa olla enää sitä vailla homma, että vastaa sähköpostiin jota tulee, valitsee toimitustavan, ja maksaa laskun pois

Back