• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulikin mieleeni, että en taida olla ilmottautunut tuohon kimppakuljetukseen, eikä ollut muistakseni puhetta mittaajankaan kanssa kuljetuksesta. Tulevako kaikki muut puvut joka tapuksessa tässä kimppakyydissä?

Mun puku kans tulossa kimpakivassa, Abdrealle silloin viestittelin tuosta. En ole varma onko Sikiviki tietoinen tuosta.

JORKKA_ sanoi:
Ne on tainnu lähettää yksittäiset puvut edeltä......perkele :)

Kertokaahan onko puvut odotusten mukaisia?

Aivan mielettömän hyvä, hienompi kuin uskalsin odottaa. Tämmöiselle vajaamittaiselle on oikeasti huikea kokemus kun saa päälleen asun joka on oikeasti sen kokoinen kun pitääkin, suojat on oikeilla paikoillaan jne. Suorastaan mukava päällä, ehdottomasti hintansa väärti setti :thumbup:

Ja UPS löysi perille ilman mutkia ihan juuri siinä aikataulussa mitä oli jo lähetystä rekisteröitäessä Italiassa merkitty, ja erittäin kohteliaalle lähettipoitsulle myös piste.

Hieno on. Mitatkin kohdillaan tosin kassit on taas kovilla. Ja tarvii viä kattoo selkäsuojan kanssa.
Nimilappu sen sijaan on tehty leikkelemällä jostain teipinpalasista. Mistäs tosta nyt sitten näkee että se on kengua? Ei ainakaan tunnu kevyemmältä ku vanha lehmä a*.

JORKKA_ sanoi:
Mites toi kimppatilaus, onko sen toimituksesta tietoa?

Vielä ei oo näkyny ainakaan mulla lisäinfoa. Kuljetusmaksu maksettu 16.4 ja pari päivää siinä menee, ennenkuin se näkyy niillä. Laitoin Andrealla mailin maksusta ja siihen tuli vastaus OK.

sikiviki sanoi:
Vielä ei oo näkyny ainakaan mulla lisäinfoa. Kuljetusmaksu maksettu 16.4 ja pari päivää siinä menee, ennenkuin se näkyy niillä. Laitoin Andrealla mailin maksusta ja siihen tuli vastaus OK.

Moi,

Laitatko vielä mailia, että miten haluat tuon maksun nuista ja tilitiedot? :)

-Matti

shyhander sanoi:
eikö ne mitannu kunnolla :jpstyle:

Itse mittasin ja itse kärsin :p

5.0kg oli suojien kanssa puku. Vertailuna Alpinestars GP Pro tai mikälie puku joka viime kesänä oli.. 5.1kg :WAZAAP:

Ottiks joku lehmästä käärityn? Ois kiva tietää mitä sillä 200e lisällä sai (pois).

Mun paketti oli 4,6kg, mutta tuskin vertailukelpoinen :)
Terveisin 162cm sulka päässä ja Lady GP-puku lehmulla

Nuniin. Maksuohjeet lähetetty kahdeksalletoista onnelliselle. Huomasin vasta jälkeenpäin et yx oli jo maksanu, eli hänen ei tarvitse siitä viestistä välittää. Sorry spämmistä. Hyvässä lykyssä noi tulee ens viikon lopussa, mut kuka tietää. Iittaliasta kuulemma kestää 8 pv tuo kuljetus.:jpstyle:

sikiviki sanoi:
Nuniin. Maksuohjeet lähetetty kahdeksalletoista onnelliselle. Huomasin vasta jälkeenpäin et yx oli jo maksanu, eli hänen ei tarvitse siitä viestistä välittää. Sorry spämmistä. Hyvässä lykyssä noi tulee ens viikon lopussa, mut kuka tietää. Iittaliasta kuulemma kestää 8 pv tuo kuljetus.:jpstyle:

Tuovat kävellen :D

Kaiki muuten OK, mut yx mailiosote mulla ja Gimotolla on väärin. Jarno. laita mailii. Eli ken uskoo olevansa kimppakuljetuksessa mukana, eikä ole saanut multa mailia kuljetusmaksuista, niin viestitekää spostilla sikiviki(at)nic.fi. Thanks.

Nuniin. Kaikki mailiosoittetkin löyty. Laitoin juuri mailia Gimotolle kuljetustilanteesta. Saas nähdä vastaako ennen ens joulua.:;):

No vastas tänään. Ja tässä vastaus.

Hi Arto all arrived! we just to finisch end of this week the last 2
We believe Friday to make the delivery of all
Keep in touch in this day thanks
Andrea

Minä ymmärtäisin tuosta, että niillä on vielä kax pukuu työn alla ja saisivat lähtemään pe 27.4.
Tiä sitten. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Vappua noi ei onneks taida viettää.

Hyviä ja huonoja uutisia Gimotolta. On niillä kele vappu siellä.

Ohessa copypastena maili Andrealta:

Hi to everybody hope all ok, up date boxes are ready I beleive truck come to pick up the 02 because today and Tomorrow in Italy is all close for labour day
Keep you informed, office will send you trucking number soon thanks

Andrea

Eli kaikki on valmista, mutta matkaan ne lähtee vasta toukokuun toinen päivä.

Joo, pikkuhiljaa sais alkaa tulemaan, mutta makarooni miehillä nää aikataulut yleensä venähtää :D

Onkos mitään lähetystunnuksia vielä tullut?

Back