mattipoeka
www.mattipoeka.com
Oma pukuni meni jo tekeille ja oli käsittääkseni #1 näistä .org puvuista
Oma puku myös mielelläni tuon massan mukana suomeen, ellei se paljoa viivästy 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-F. sanoi:Joku unohti muistitikkunsa mittauspaikalle (sininen, Verbatim). Privaa tai mailia. Thnx.
JORKKA_ sanoi:Mä voisin hakea myös mun puvun sieltä kimppatoimitus paikasta jos vaan passaa.
-Juha
JORKKA_ sanoi:Moro.
Saiko kaikki ihan normaalin laskun vai tuliko laskun summa ja tilatut tuotteet listana normalina sähköpostiviestinä jonka liitteenä oli saajan ja pankin tiedot?
Minulla on ongelma laskun maksamisen kanssa. Nordean verkkopankki ei hyväksy BIC tai Swift-koodia. Kenttä johon koodi syötettään on liian lythyt..
Eli esim SWIFT: BCI TIT 33314 -> ei mahdu
Tiedän että en tee jotain oikein eli voiko joku antaa tyhmälle vinkkiä![]()
Saiko kaikki ihan normaalin laskun vai tuliko laskun summa ja tilatut tuotteet listana normalina sähköpostiviestinä jonka liitteenä oli saajan ja pankin tiedot?
Minulla on ongelma laskun maksamisen kanssa. Nordean verkkopankki ei hyväksy BIC tai Swift-koodia. Kenttä johon koodi syötettään on liian lythyt..
Eli esim SWIFT: BCI TIT 33314 -> ei mahdu
Tiedän että en tee jotain oikein eli voiko joku antaa tyhmälle vinkkiä![]()
sikiviki sanoi:Varmaan passaa. Laitoin kaikille mailia.
-Vaikkei puvulle ihan hetkeen käyttöä olekaan, onko kenelläkään faktaa pukujen toimitusajasta?
Hornet 10 sanoi:Eikös sellainen huhu ollut liikkeellä,että 4-6 viikkoa, mutta mistä?? Siitäkö kun viimeinen on maksanut, kun kaikki tulee samassa kontissa??
Alottelija Aatu sanoi:Muistaakseni sähköpostissa sanottiin että maaliskuun loppuun mennessä toimittavat puvut
mattipoeka sanoi:Näistä kuulunut mitään?![]()