Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Silverwing sanoi:Tossa juuri jutun itsekin lueskelin ja mietteitä kyllä herätti aika lailla... No maanantaikappaleita on aina ja voi olla sellanen nytkin kyseessä. Öljyt varmaan vaihtaisin itse useammin jne mutta se pisti silmään mitä valmistaja oli vastannut noihin hajonneisiin/kuluneisiin osiin.
Aika tylyjä vastauksia: "yksittäisvika", "väärä polttoaine", "alumiini ei aiheuta ongelmia koneessa", "alihankkijan vika". Melkoiset on meriselitykset!
Takuuseen meni ainakin iskari. Mites luonnikkaasti noi takuuasiat Yamahalla mahtaa hoitua?
Kertokaa messuilla kävijät lisää kun olette tutkineet purettua aparaattia...
Joona N.V sanoi:Jäi myös mietityttämään tm:n raportissa mainittu (s.15) moottorista kuulunut ulina, joka on ollut jokaisessa mt-09:ssä millä olen ajanut. Kuuluu mielestäni vaihdelaatikosta ja olen pitänyt sitä vain ominaisuutena. Asiaa ei mielestäni sen tarkemmin selitetty käyttötestissä? Kuuluuko sama ulina muillakin?![]()
Bemumies sanoi:"– Yhdestäkään MT09-mallista ei ole Yamahalle raportoitu venttiileihin liittyviä vikoja ennen tätä. Venttiilien kuluneisuus saattaisi liittyä käytettyyn polttoaineeseen, mutta ilman tarkempia tutkimuksia ei asiaa voida varmistaa. Tässä vaiheessa on kyse yksittäistapauksesta."
Ajoivat 95 E10:llä , voiko todella johtua polttoaineesta?
jaket sanoi:Ei noi koekuskit ihan järkeviä ole, iskari loppu, niin yksi lähtee sillä vielä puolaan. Ja se kävi huollossakin siinä välissä.
lario sanoi:Huollossa ei vissiin koeajettu, kun rätkä päästettiin huollon jälkeen takaisin liikenteeseen rikkonaisella iskarilla.
Jos TM:n kuskit tiesi tämän ja totesivat, että lähetään Puolaan juuri merkkihuolletulla rätkällä...![]()
Bemumies sanoi:"– Yhdestäkään MT09-mallista ei ole Yamahalle raportoitu venttiileihin liittyviä vikoja ennen tätä. Venttiilien kuluneisuus saattaisi liittyä käytettyyn polttoaineeseen, mutta ilman tarkempia tutkimuksia ei asiaa voida varmistaa. Tässä vaiheessa on kyse yksittäistapauksesta."
Ajoivat 95 E10:llä , voiko todella johtua polttoaineesta?
Jonezi sanoi:Jos on käytetty Vantaan Yamaha Centerin Boombikessa niin en yllättyisi vaikka olisivatkin päästäneet. Nim. Minulle luovutettiin pyörä jossa oli jarrusatuloiden ja osa rungon pulteista löysällä.
petokala sanoi:Jenkkifoorumin 21000 miles on 33796 km...
Päästään oikealle tontille...