• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MT-07. The dark side of Japan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaff
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^Otsikon vierestä mutta kerropa syntyjään pyhäselkäläiselle että onko Suhmuran tie asfaltoitu? Jos kävisi muistelemassa menneitä ja ajelisi siihen suuntaan viimeistään lauantaina, on vaan kynnys lähteä yksin mutta ilmat olisivat napissaan.

tst sanoi:
^Otsikon vierestä mutta kerropa syntyjään pyhäselkäläiselle että onko Suhmuran tie asfaltoitu? Jos kävisi muistelemassa menneitä ja ajelisi siihen suuntaan viimeistään lauantaina, on vaan kynnys lähteä yksin mutta ilmat olisivat napissaan.

No itteppä täällä asuvana ja Suhmuran läpi joka viikko ajavana voin kertoo, että asfaltti on, mutta irtohiekkaa niin helvetisti pinnassa. Joku viikko sit meinas karata eka keula ja sit perse. Eli ei mitään suuria nopeuksia kyllä voi ottaa. Muuten hieno tie kyllä ajaa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

^Ok, kiitos! Ite asuin kunnan keskuksessa hampurissa 20 vuotta. Viime vuonna käytiin tuon tien alussa mutta vain serkun isää moikkaamassa hautausmaalla.

Jos joku vielä kaipaa mra:n pleksistä kuvaa, voin sellaisen tänne toiveesta laittaa. (Pyörä ja pleksi tosin hieman likaiset, reissun päällä kun olen.)
Savun värinen, stormilta turusta ostettu pleksi kiinni mustassa MT-07:ssa.

Kysymys: emäntä on toivonut pyörän madaltamista kun hän on 157cm lyhyt, löytyykö täältä kokemuksia madallussarjoista tähän pyörään? Katselin metissen sivuilta, että heiltä saisi jopa 50mm perää laskevia osia, uskaltaako tuollaista pyörään asentaa? Vai osaako arvon raati neuvoa muita vaihtoehtoa ko. operaatioon?

Linkki

A88 sanoi:
Kysymys: emäntä on toivonut pyörän madaltamista kun hän on 157cm lyhyt, löytyykö täältä kokemuksia madallussarjoista tähän pyörään? Katselin metissen sivuilta, että heiltä saisi jopa 50mm perää laskevia osia, uskaltaako tuollaista pyörään asentaa? Vai osaako arvon raati neuvoa muita vaihtoehtoa ko. operaatioon?

Linkki
Sanoisin että 25 mm pitäis riittää kun etupäätä laskee samalla pikkaisen, mielestäni ei ole mahdoton peli kun koeistuin ja itse olen 160 cm hukkapätkä.

Iso kiitos tatelle! Taidan laittaa 25mm setin tilaukseen, tosin sellaisen, joka puristaa jousta kasaan.:orgmp:

A88 sanoi:
Iso kiitos tatelle! Taidan laittaa 25mm setin tilaukseen, tosin sellaisen, joka puristaa jousta kasaan.:orgmp:
Ei taida madallussarjat puristaa jousta kasaan vaan koiranluut määrittää rungon korkeuden normaalisti, lyhyempi korottaa ja pidempi madaltaa noin yleensä.

tate66 sanoi:
Ei taida madallussarjat puristaa jousta kasaan vaan koiranluut määrittää rungon korkeuden normaalisti, lyhyempi korottaa ja pidempi madaltaa noin yleensä.

Ja niinhän se kannattaa yleensä madaltaa...

A88 sanoi:

Jos oikein ymmärsin niin älä nyt ihmeessä ala jousta puristamalla pyörää madaltamaan. Madallus tulee tehdä vaihtamalla jousen linkusto tai kiinnike.

Mun piti hakee se Jokikone OY:n tarjous MT07 mutta Peck4 ehti :D Noh Maanantaina Raumalle ja sieltä samanlainen ajamaton keltainen vm 2015. Pikkusen veny tää ostaminen, kun duunit veny yms. Hankintalistalla ainakin pakoputki mahd. SC-projekti, kilpiteline mistä se tilataan ?, vilkut ja sportmallin tankkilaukku. Tarviiko muuta :jippikaijee:

MacGyver sanoi:
Mun piti hakee se Jokikone OY:n tarjous MT07 mutta Peck4 ehti :D Noh Maanantaina Raumalle ja sieltä samanlainen ajamaton keltainen vm 2015. Pikkusen veny tää ostaminen, kun duunit veny yms. Hankintalistalla ainakin pakoputki mahd. SC-projekti, kilpiteline mistä se tilataan ?, vilkut ja sportmallin tankkilaukku. Tarviiko muuta :jippikaijee:

Huh huh. Tiukille veti :) Tosiaan viime viikon sitä nettimotosta kattelin, maanantaina koeajoin ja tiistaina kävin hakemassa. Hyvin oon tyytyväinen ollut. Alunperin piti vielä Yammun XVS 650 ostaa ja rakentaa bobber, mutta toi 07 oli vaan niin hyvä ajaa!

MacGyver sanoi:

Yamahall on itellä siisti kilpiteline, siitä saa sen "jatkopalan pois"

putki.jpg

Tuossa oma vanha, jossa näkyy myös tuo sc project

Tuolla ketjussa mainittiin että joku oli löytänyt pakoputken ebaystä hintaa 380 € ei vaan ole mun silmään osunu. SC taitaa olla 680 € ?

Mä löysin silloin, ei näytä enää olevan siihen hintaan tarjolla. Pistin sulle kuitenkin tarjouksen yyveellä - saatat löytää jopa alle 380€ MIVVin :;):

e66c29a5f910fb38a2fdf7c2fa565057.jpg

Sieltä se Hollannista saapui. Näyttää kyllä pelottavasti pappapleksiltä. Iskee kiinni ja ihmetellä sitten.

Nyt on MT tallissa. Kukaan ei ole vielä ehtinyt tekemään MT07 finland ryhmää Faceen ?

Liitetiedostot

• IMG-20160725-WA0002.jpg
    IMG-20160725-WA0002.jpg
    94,8 KB · Katselut: 72
  • IMG-20160725-WA0002 (2).jpg
    IMG-20160725-WA0002 (2).jpg
    92,5 KB · Katselut: 79
Viimeksi muokattu:
Noni. [emoji41] Ei jääny harmittaa, kun vastaavan sait tilalle? 8)

Yes, nyt kelpaa ajella. Raumalta ajoin eilen Laajasaloon. Tankin tilavuus suht pieni ?
Pitänee lukea toi ohjekirja.

Taitaa se mittari näyttää omiaan. Koodausavaimella tais pystyy sitä heittoa yrittää nollata.

Back