Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tst sanoi:^Otsikon vierestä mutta kerropa syntyjään pyhäselkäläiselle että onko Suhmuran tie asfaltoitu? Jos kävisi muistelemassa menneitä ja ajelisi siihen suuntaan viimeistään lauantaina, on vaan kynnys lähteä yksin mutta ilmat olisivat napissaan.
Sanoisin että 25 mm pitäis riittää kun etupäätä laskee samalla pikkaisen, mielestäni ei ole mahdoton peli kun koeistuin ja itse olen 160 cm hukkapätkä.A88 sanoi:Kysymys: emäntä on toivonut pyörän madaltamista kun hän on 157cm lyhyt, löytyykö täältä kokemuksia madallussarjoista tähän pyörään? Katselin metissen sivuilta, että heiltä saisi jopa 50mm perää laskevia osia, uskaltaako tuollaista pyörään asentaa? Vai osaako arvon raati neuvoa muita vaihtoehtoa ko. operaatioon?
Linkki
Ei taida madallussarjat puristaa jousta kasaan vaan koiranluut määrittää rungon korkeuden normaalisti, lyhyempi korottaa ja pidempi madaltaa noin yleensä.A88 sanoi:Iso kiitos tatelle! Taidan laittaa 25mm setin tilaukseen, tosin sellaisen, joka puristaa jousta kasaan.![]()
tate66 sanoi:Ei taida madallussarjat puristaa jousta kasaan vaan koiranluut määrittää rungon korkeuden normaalisti, lyhyempi korottaa ja pidempi madaltaa noin yleensä.
A88 sanoi:Iso kiitos tatelle! Taidan laittaa 25mm setin tilaukseen, tosin sellaisen, joka puristaa jousta kasaan.![]()

MacGyver sanoi:Mun piti hakee se Jokikone OY:n tarjous MT07 mutta Peck4 ehtiNoh Maanantaina Raumalle ja sieltä samanlainen ajamaton keltainen vm 2015. Pikkusen veny tää ostaminen, kun duunit veny yms. Hankintalistalla ainakin pakoputki mahd. SC-projekti, kilpiteline mistä se tilataan ?, vilkut ja sportmallin tankkilaukku. Tarviiko muuta
![]()
MacGyver sanoi:Mun piti hakee se Jokikone OY:n tarjous MT07 mutta Peck4 ehtiNoh Maanantaina Raumalle ja sieltä samanlainen ajamaton keltainen vm 2015. Pikkusen veny tää ostaminen, kun duunit veny yms. Hankintalistalla ainakin pakoputki mahd. SC-projekti, kilpiteline mistä se tilataan ?, vilkut ja sportmallin tankkilaukku. Tarviiko muuta
![]()