Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mat125 sanoi:Mä ostin just tänää Raumalta uuden mt-07 35kw rajotettuna. Onko kellään tietoa millanen se pyörä on ajaa kuristus kiinni, kun oon aatellu loppukesän totutella uuteen pyörään se kuristin kiinni ja onko kukaan jääny kiinni kuristuksen poistamisesta. Mitä lisävarusteita muut kyseisen pyörän omistajat suositteelee?
Peck4 sanoi:Kysymys: naapurin mies kivenkovaan väittää, että power commander pakollinen putken vaihdon kanssa. Itse ymmärtänyt, että sillä saa vaan lisäjerkkua irti pyörästä keskialueelle, eikä pitäisi pyöränkään sen kummemmin kärsiä jos pelkän putken laittaa.
6mm 8mm vai 10mm?http://m.motonet.fi/fi/tuote/807516/MP-huoltopukki-taakseA88 sanoi:Onko joku testannut tuota Sumomoton takapukkia?
Mielessä oli takapukin hankkiminen, mutta meikäläisellä ei mitään hajua minkä kokoiset lankarullat tuon mukana pitäisi ostaa?6mm 8mm vai 10mm?
A88 sanoi:Onko joku testannut tuota Sumomoton takapukkia?
Mielessä oli takapukin hankkiminen, mutta meikäläisellä ei mitään hajua minkä kokoiset lankarullat tuon mukana pitäisi ostaa?6mm 8mm vai 10mm?

sami1024 sanoi:Kuten sanot itsekin, tarkistussilmä on hyvin epätarkka keksintö. Desilitra suuntaan tai toiseen ei varmasti aiheuta vahinkoa, eikä täsmälleen oikeaa tasoa pysty oikein mitenkään kotikonstein määrittämään.
Mitä vaihteiden takkuiluun tulee, niin käytäntö on osoittanut, että eri pyörissä eri öljymerkeillä on hyvin suuria eroja juuri vaihteiden toimintaan. Se selviää vain kokeilemalla että mistä oma pyörä tykkää eniten.