• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi keuli ympäri Pihlajistossa

Tyhmäst pääst jne....
033102ass_1_prv.gif

Edit vol 2: Alkuperäiseen aiheeseen toteaisin, että joutuu herra Pihlajiston keulija maksamaan hiukan liian kovat oppirahat. Lantion murtumista en toivoisi kenellekään. Onneks ei henki lähtenyt ja jalatkin toimii vielä joskus.
Mä veikkaan, että mopoilija alkaa vihaamaan yhteiskuntaa, jolla on jotain tätä yksittäistä henkilöä vastaan. Eihän niitä sakkoja muuten jaeltaisi.

Ja keulimiseen toteaisin, että teillä on ihan vääränlaisia pyöriä, jos ajaminen ei tunnu miltään ilman tuollaisia "Kokeiluja".

minä en ymmärrä...  
withstupid.gif
...mikä w*ttu siinä on että pitää keulia siellä missä on muita ihmisiä kun ei sitten kuitenkaan osaa? Minkä takia tässä maassa on lakeja ja säännöksiä? Olisiko syy siinä, että yritetään saada jotain tolkkua ihmisten käyttäytymiseen tms.? Olishan se ihan w*tun siistiä kun kaikki sais työntää 300 lasissa ihan missä tahansa ja hytti pystyssä koko ajan vai mitä?

Hyvä, että sivullisille ei sattunut mitään. Mopo kuskille  
kaboom.gif
ja kukkahattuja .org shoppiin ja äkkiä niin voin tilata omani ja liimata sen kypärän päälle...

Kato eihän sillä keulimisella saa mitään  
bowdown.gif
 jos sen tekee jossain syrjäkujalla, missä ei kukaan sitä oo ihailemassa... sehän on ihan  
033102ass_1_prv.gif

Pitää olla paljon
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
että saa
buttrock.gif

buttrock.gif

buttrock.gif
, eiks nii!?

Olipa teko oikein tai väärin, sen teki kuitenkin ihminen.
Aina jaksaa selkäpiitä karmia tuollaiset; toivottavasti kuolis, ei kerkeis jatkaa sukua ...toivotukset.
Missä on teidän luontainen sympatianne toista ihmistä kohtaan?
Ei näköjään missään.Jos ihminen tekee hölmöyden, sen saa heti tappaa...vau, mikä maailma.
Joskus tämä palsta on pahempi, kuin ihmissyöjäheimon sätti.

P.s.Ja palstan aihe on turvallisuus.Tuoko on jotenkin turvallisuutta kehittävää pohdintaa? Mut helpompihan se on haukkua kuin yrittää tehdä jotain rakentavaa.

Minä haluan aina oppia jotain näistä keskusteluista. Nyt minulle on jäänyt epäselväksi vetomiehen ja "vetomiehen" ero.
Onko näin, että jos pysyy keulimalla pystyssä on vetomies ja kun kaatuu on vain "vetomies"?
Kuinka pitkästi pitää pysyä pystyssä yhtäjaksoisesti yhdellä renkaalla, jotta on sitten vetomies?

nimim. epätietoinen

en minä ketään saunan taakse ole viemässä... kelikoot rauhassa ihan missä tykkäävät, kunhan ei keuli/kaada mopoa  minun tai läheisieni päälle... ja sitä paitsi onhan se hienon näköstä kun sen osaa (pitäs vaan se paikka valita oikein).

offtopic...
otetaan esimerkki: joku harrastaa ammuntaa ja omistaa aseen pitäisikö ko. henkilöllä olla oikeus mennä tuonne kadulle ampua joku ja sitten piiloutua/kadota ja se olisi sitten oikeutettua kun ei saada kiinni? ja kansa foorumeilla hurraa tälle liipasinvetomiehelle...

eikä tässä paljon rakentavaa aikaan voida saada jos on noin pahoja ongelmia asenteiden kanssa...

offtopic...
otetaan esimerkki: joku harrastaa ammuntaa ja omistaa aseen pitäisikö ko. henkilöllä olla oikeus mennä tuonne kadulle ampua joku ja sitten piiloutua/kadota ja se olisi sitten oikeutettua kun ei saada kiinni? ja kansa foorumeilla hurraa tälle liipasinvetomiehelle...
No ei se ketään kohti saa ampua, mutta tällä 'oikea-motoristi-keulii' -logiikalla sen pitäisi saada ammuskella ympäriinsä keskellä katua, kunhan ei osu kehenkään..
omg.gif

Tulin sunnuntaina Lapista. Siellä on muuten sellaisia taipaleita, että ei oo ku poroja katsomassa, ei ollu liikennettä –ja suoraa baanaa kilometrejä. Sinne keulimaan
buttrock.gif

no saiko tuo kuski sitten nyt paljon respectiä? mun mielestä se teki ittestään pellen tolla tempulla
...joo, mut sen performanssihan menikin tsuralle... Olis varmaan saanu  
bowdown.gif
, jos olis pysyny pystyssä loppuun asti, mut just niin kun jo aiemmin tässä ketjussa totesin, moottoripyörää ei ole tehty ajettavaksi pelkällä takapyörällä. Jos niin olis, niin koko etupäänhän vois jättää pois, eiks nii!?
tounge.gif

Se on nyt kyllä lapsoset niin, että maailmassa on kestävän kehityksen kannalta aivan liikaa ihmisiä... osan meistä täytyy poistua rasittamasta elokehäämme... ja parempi on, että huonon geeniperimän omaavat kusipäät poistuvat...tämä ihan ilman sarvia ja hampaita..

Se on nyt kyllä lapsoset niin, että maailmassa on kestävän kehityksen kannalta aivan liikaa ihmisiä... osan meistä täytyy poistua rasittamasta elokehäämme... ja parempi on, että huonon geeniperimän omaavat kusipäät poistuvat...tämä ihan ilman sarvia ja hampaita..
Jotenkin näinhän sen taisi Pentti Linkolakin on ilmaista, ja siksi häntä Ekofasistiksi nimittelevät, mutta ainakin mies elää itse oppiensa mukaan, sille  
bowdown.gif
 (oliks tää ny vähä off-topic?!)

[edit: nimi oli aluks väärin, on Pentti eikä Pertti]

Back