• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi keuli ympäri Pihlajistossa

Miksi noihin pitää (aina) lisätä ajokorttinsa kertaalleen menettänyt jne.. en vaan ymmärrä.
ehkä siksi että kuljettaja oli jo ajokorttinsa kertaalleen menettänyt  
omg.gif

Kuskille parhainta onnea paranemisen suhteen!

Ahaa! Se kukkahattu siis tipahtaa keulimalla ja tilalle tulee vankka, miehinen kokemus ja osaaminen sekä kaupanpäälle kaikkien rajaton rispekti! Täytyypä heti varmaan lähteä kokeilemaan! Vakavasti ottaen on kyllä aika hassu ajattelutapa, että moottoripyöräilijän taitoihin pitäis kuulua keulimistaito. Olihan se vaan vitsi? Missähän tilanteessa moista taitoa voisi tarvita? Hmmm... eipä tule mielipuoleen!
tounge.gif

pftroest.gif
Kuskille pikaisia paranemisia...
tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, joten tota en lähde allekirjoittamaan!! saa tosiaan harjotella sillä pyörätuolilla sitä keulimista
Kappas, että onkin verenhimoista porukkaa tällä foorumilla. Onko ollut ankea päivä lääninvirastolla vai lääkkeet jääneet aamulla ottamatta?
tounge.gif
En sanois itseäni verenhimoiseksi, mutta kundi sai mitä tilas.
aamen!

Keuliminen kuuluu nuoruuteen. Vahinkoja sattuu. Kaikki me vanhatkin olemme joskus olleet nuoria. Ja silloin haluttiin keulia ( munkin Simpson keuli oikein mukavasti ). Minä olen jo vanha, onnellinen ja "rauhallinen" kava 10R:n kuljettaja. En edes yritä enää keulia. Mutta ymmärrän hyvin sen, että haluu keulia.Tässä on taas kouluttamisen paikka. Kannattaa harjoitella keulimista radalla. Sitä varten meillä ovat radat. Ja takuulla niilläkin hyvät kouluttajat. Jos joku eduskunnassa toimiva henkilö lukee tämän jutun, ottakoon onkeensa. Koulutuspaikkoja lisääntyvälle motoristipopulaatiolle. Ilmaisia. On paljon terveellisempää, että opetetaan keulimaan kuin että itseopiskellaan keulimaan. Ja myös kansantaloudellisesti halvempaa. Haluan, että joku kansanedustaja vastaa nyt tähän haasteeseen.

pftroest.gif
Kuskille pikaisia paranemisia...
tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, joten tota en lähde allekirjoittamaan!! saa tosiaan harjotella sillä pyörätuolilla sitä keulimista
Toivotaan,että muistat kirjoittamasi,jos käy itsellesi joskus vahinko..
Taidatkin olla vain jonkun sortin kapakkamotoristi..?
muistan muistan...todennäköisesti mulle ei tuu tapahtumaan tällaista vahinkoa, että keulisin keskellä päivää nurin 40km/h alueella missä on kaksi ala-astetta lähistöllä ja muutakin liikennettä.

mitähän vittua se motoristi oikeen ajatteli?

täytyypä lähteä kapakkaan kertomaan lisää

Keuliminen kuuluu nuoruuteen. Vahinkoja sattuu. Kaikki me vanhatkin olemme joskus olleet nuoria. Ja silloin haluttiin keulia ( munkin Simpson keuli oikein mukavasti ). Minä olen jo vanha, onnellinen ja "rauhallinen" kava 10R:n kuljettaja. En edes yritä enää keulia. Mutta ymmärrän hyvin sen, että haluu keulia.Tässä on taas kouluttamisen paikka. Kannattaa harjoitella keulimista radalla. Sitä varten meillä ovat radat. Ja takuulla niilläkin hyvät kouluttajat. Jos joku eduskunnassa toimiva henkilö lukee tämän jutun, ottakoon onkeensa. Koulutuspaikkoja lisääntyvälle motoristipopulaatiolle. Ilmaisia. On paljon terveellisempää, että opetetaan keulimaan kuin että itseopiskellaan keulimaan. Ja myös kansantaloudellisesti halvempaa. Haluan, että joku kansanedustaja vastaa nyt tähän haasteeseen.
http://www.bomber.fi/forum/viewtopic.php?t=18953

Pakko otta kantaa tohon juttuun, kun tuntuu toisille olevan niin hianoa kun joku keulii(vaikka nyt vahinko tapahtukin).

Mulle on aivan se ja sama keuliiko joku vai ei, ainoa millä väliä,on missä se tehdään.
Eli niinku tosta aikasemmin luki, että paikka on joku 150m suora jossa lähellä terveysasema(kai tän hemmon onni) ja ala-aste jne., niin ei aikuusten oikeesti ole se oikea paikka.
veryangry.gif

Eli keulikaa niin paljon kun lustaatte, mutta kattokaa missä sen teette.
cool.gif

Ahaa! Se kukkahattu siis tipahtaa keulimalla ja tilalle tulee vankka, miehinen kokemus ja osaaminen sekä kaupanpäälle kaikkien rajaton rispekti! Täytyypä heti varmaan lähteä kokeilemaan! Vakavasti ottaen on kyllä aika hassu ajattelutapa, että moottoripyöräilijän taitoihin pitäis kuulua keulimistaito. Olihan se vaan vitsi? Missähän tilanteessa moista taitoa voisi tarvita? Hmmm... eipä tule mielipuoleen!  
tounge.gif
..Pulkkisen sanoin:
Pidä kato tosta kiinni, nyt sä oot asian ytimessä..

bowdown.gif

Pakko otta kantaa tohon juttuun, kun tuntuu toisille olevan niin hianoa kun joku keulii(vaikka nyt vahinko tapahtukin).

Mulle on aivan se ja sama keuliiko joku vai ei, ainoa millä  väliä,on missä se tehdään.
Eli niinku tosta aikasemmin luki, että paikka on joku 150m suora jossa lähellä terveysasema(kai tän hemmon onni) ja ala-aste jne., niin ei aikuusten oikeesti ole se oikea paikka.
veryangry.gif

Eli keulikaa niin paljon kun lustaatte, mutta kattokaa missä sen teette.
cool.gif
Ompelimosta löytyy kukkahattuja. Olen jo ehdottanut, että ORG.-shoppiin niitä hankittaisiin. Niitä voi sitten sieltä tilata.

Loistava kaveri,ois vielä telonut jonkun sivullisenkin,niin olis jo sankari vähintään täällä joidenkin (tätien) mielestä!
Ei "vanha" enään ymmärrä tätä liikennekäyttäytymistä.
Täällä osalla porukasta kuola valuu, kun joku meinaa tappaa itsensä/mahdollisestin sivullisia toilailuillansa.
Jopa osa haluaa kyseisen kaverin mahdollisemman pian takaisin liikenteeseen
omg.gif

Kyllä minäkin pikaista paranemista toivottelen kaverille, mutta liikenteeseen en kyseistä kaveria välttämättä haluaisi tuolla "asenteella" .
Tuon ajoharjoittelun voisi vaikka aloittaa uudelleen mopoautolla.
Tätä vauhtia kun mennään eteenpäin, niin täälläkin osa porukasta varmastin hyväksyy pienessä kännissä ajamisen liikenteessä.
P**kele mitä jeesustelua taas
wink.gif

Muistelen jonkun juuri jossain muualla sanoneen että ajotapa on rauhallisempi kun joutuu ajamaan ilman korttia...

Vai tarkoittiko tuo "kertaalleen ajokorttinsa menettänyt" -
-ajoi nyt ilman korttia ?
-oli menettänyt korttinsa kerran aiemmin, mutta oli jo saanut takaisin?

Harmin paikka kuitenkin, monella tapaa
confused_orig.gif

Ompelimosta löytyy kukkahattuja. Olen jo ehdottanut, että ORG.-shoppiin niitä hankittaisiin. Niitä voi sitten sieltä tilata.

Pannaan sitten tilaus sisään heti kun tulevat myyntiin, vaaleanpunaisella pohjalla keltaiset kukat, koko 58
062802jumpie_prv.gif

Ei muuten yhtään pahentais meikäläisen ulkoista olemusta
033102bebe_1_prv.gif

Vai tarkoittiko tuo "kertaalleen ajokorttinsa menettänyt" -
-ajoi nyt ilman korttia ?
-oli menettänyt korttinsa kerran aiemmin, mutta oli jo saanut takaisin?
Itse ymmärsin Hesaria lukiessani, että kaiffarilla olisi joskus aiemmin ollut kortti tallessa. Jos kuskilla ei ollut korttia ajohetkellä, olisi sen voinut ilmaista esimerkiksi sanalla "kortitta". Kyllä toimittajat pyrkivät kirjoittamaan asiat jopa korostetun yksinkertaistetusti.

Näin minä asian käsitin. Ja olen tottunut olemaan oikeassa.

Tääkin juttu on pitänyt oikein kolmeen threadiin laittaa. Hallelujaa, onneks täältä löytyy parhaat motoristit.

En mä silti ymmärrä miks joku keulii Pihlajistossa, ei siellä oo ees tilaa.

Splittailin muuten tänään, oonko nyt pomperi? Saanko potkut tältä foorumilta?

Sytytän virtuaalikynttilän olutpullon sisällölle.
kynttila.gif

Tääkin juttu on pitänyt oikein kolmeen threadiin laittaa. Hallelujaa, onneks täältä löytyy parhaat motoristit.

En mä silti ymmärrä miks joku keulii Pihlajistossa, ei siellä oo ees tilaa.

Splittailin muuten tänään, oonko nyt pomperi? Saanko potkut tältä foorumilta?

Sytytän virtuaalikynttilän olutpullon sisällölle.
kynttila.gif
Kannatan
smile_org.gif

kynttila.gif

Vielä tosta keulimisesta: eli jos moottoripyörä olisi täysin ajokelpoinen ja ohjattavissa pelkän takapyörän varassa, niin miksi v*t*ssa siihen se etupyörä sit pannaan?
Luulis, että tehtaat olis hoksannu säästää kustannuksissa aika lailla, kun vois jättää noin paljon kallista kamaa pois, kuten etuteleskoopit ja etupyörä/rengas ja jarrutkin olis sitten edessä ihan turhat!
Vai kuis tää juttu on?  
wink.gif

Back