Mikeyx sanoi:On inhimillistä, että omien odotusten vastaiset viestit aiheuttavat epämiellyttäviä tunteita. Turha täällä on masokisti olla, joten blokatkaa meikäläisen viestit, niin ei tarvitse lukea ikäviä uutisia maailmalta. Homma onnistuu seuraavasti:
Klikkaa näytön vasemmasta laidasta 'Mikeyx', valitse vas. laidasta 'Katso profiili' ja sitten oikeasta laidasta 'Piilota tämän käyttäjän viestit'. Sillä lailla pääsee pahasta.
Itse aloitin blokkaamisen bonen viesteistä. Ei minulla mitään bonea vastaan ollut, mutta hänen viestinsä olivat itselleni täysin käsittämättömiä, joten en niitä koskaan lukenut. Viestejä tuli kuitenkin paljon ja ne olivat pitkiä, joten blokattuina ne oli paljon joutuisampi scrollata yli.
Palataan itse asiaan...Nyt viime viikkoina uutisointi on saanut uuden sävyn. Jopa mototallien henkilökunta ja jotkut kuskit ovat tuoneet esiin epäilystä kisan perumisesta. Savua ei liene täysin ilman tulta, vaan aiheella ilmiselvästi spekuloidaan laajasti.
FIM:n Grade A -luokitus puuttuu. Se nyt ei ole suuri uutinen, koska vastahan se Uncini kävi menneellä viikolla tarkastusmatkallaan. Pitää hänen kuitenkin pistää ajatuksensa kasaan, tehdä Rönnholmille lisäkysymyksiä ja vastaukset saatuaan laatia raporttinsa, jonka pohjalta jokin konklaavi sitten voi tehdä päätöksen aikanaan julkistettavaksi.
Mulle ei sovi toi ihmisten blokkaaminen, vaikka olis kuinka vaikeaa luettavaa, niin otan haasteena ymmärtää minkä takia joku jotain sanoo. Joskus vaan kestää kauemmin löytää se asia tekstistä jos ihmisen kirjoitustyyli on negatiivinen. Tosielämässä on taas usein paljon helpompi kommunikoida.
Eriävät mielipiteet saa ja pitää sanoa, mutta siinäkin pitäis muistaa ettei toista yhtä ja samaa mikä on jo kaikkien tiedossa.
Mutta asiaan. Kun tää projekti alkoi, niin eka ihmetytti Pohjola vetovastuussa. Sen jälkeen tuli tää Rönnholm, eli mies joka hakee vuosittain ainakin yhtä uutta työpaikkaa.
Pohjolan saavutukset tällä seudulla on kohdistunut sen omiin taskuihin, muiden vastuulla tietenkin, ja Rönnholm ei vaikuta kovin pitkäjänteiseltä kaverilta vetovastuun suhteen.
Väitän että erilaisella johtamistyylillä ja keskittymällä radan käyttäjiin, eli koko homman maksajiin, homma olis jo purkissa.
Saa nähdä miten homma menee nyt ja jatkossa.
Noh, kuolinisku tuli tälle vuodelle mutta saman rahoitusepäsuhdan parissa olen keräillyt tattia otsaan aiemminkin.