Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ajeta 10 vuoden päästä sähköllä, Suomessa.White sanoi:Hieno homma jos ja kun ei tule pakkoa. Mutta muistakaa,että kohta kukaan ei aja millään polttiksella missään. Uskon,että n.10 vuoden päästä jokainen orggilainenkin ajelee sähköllä,halusi tai ei. Eli nautitaan niistä äänistä ja savuista niin kauan kuin pystytään [emoji3059]
White sanoi:Hieno homma jos ja kun ei tule pakkoa. Mutta muistakaa,että kohta kukaan ei aja millään polttiksella missään. Uskon,että n.10 vuoden päästä jokainen orggilainenkin ajelee sähköllä,halusi tai ei. Eli nautitaan niistä äänistä ja savuista niin kauan kuin pystytään 殺
Sankkeri sanoi:Katalysaattorit ei edelleenkään vaikuta hiilidioksidipäästöihin..
Samaa mieltä. Ei ole esim. biopolttoaineiden käyttö lähelläkään sitä vielä mihin voidaan kyetä.shyhander sanoi:Ei ole kymmen vuoden päästä tuo tilanne. Nyt myytyjen polttomoottoriautojen ennenaikainen romutus olisi melkkoinen karhunpalvelus ilmastopäästöjen vähentämiselle, kuparin saatavuuskin on sähköräjähdyksen jarruna.
Kaimaani sanoi:Ei ole esim. biopolttoaineiden käyttö lähelläkään sitä vielä mihin voidaan kyetä.
s151669 sanoi:Vaikuttaa ne epäsuorasti. Virtausvastus nostaa polttoaineen kulutusta ja hiilidioksidipäästöjä.
Kyllä voi jo nyt kaataa esim. Neste MY:tä käytännössä kaikkiin dieseleihin.lario sanoi:Biopolttoaineet on ihan kivoja, puuttuu vain ajoneuvot, mihin niitä voi kaataa.
Harmi kun biokaasu ja etanoli ei kelpaa uusien autojen polttoaineeksi.
Ja vähän vieroksun vanhojen linttojen muuttamisen esim. kaasukäyttöiseksi ja etanolimuunnos ei juurikaan muuta ajamista edullisemmaksi
Kaimaani sanoi:Kyllä voi jo nyt kaataa esim. Neste MY:tä käytännössä kaikkiin dieseleihin.
Tinde sanoi:Mulla pyörässä tuommoiset päästörajat listattu rekisteriotteessa. Onko niin että nämä eivät ole velvoittavia kun ei ole katsastuspakkoa vai pitääkö olla kunnossa joka tapauksessa ja sitten jos katsastuspakko tulee niin mitataan? Vai tuleeko koskemaan vain uusia pyöriä sitten jos ja kun pakko tulee.
harald73 sanoi:Suomessa 1994
Algeriassa 2021
Mikä v.tun kiire oli taas olla ensimmäisten joukossa? 27 vuotta oli toisella aikaa hieroa tuotakin asiaa.
Kysynpä vaan?
Ei pelastunut maailma, vaikka täällä taas kiirehdittiin.
Nyt just en tiedä tarkkaan, mikä pyörä sinulla on. Omien pyörieni speksatut päästöt löytyy mm. Trafin sivuilta omista ajoneuvoista -kohdasta. Itse en tiedä, mitä nuo mun pyörät ovat ilmakehään papattaneet. Pakokaasulle haisee molemmat.Tinde sanoi:Mulla pyörässä tuommoiset päästörajat listattu rekisteriotteessa. Onko niin että nämä eivät ole velvoittavia kun ei ole katsastuspakkoa vai pitääkö olla kunnossa joka tapauksessa ja sitten jos katsastuspakko tulee niin mitataan? Vai tuleeko koskemaan vain uusia pyöriä sitten jos ja kun pakko tulee.