Nitrous sanoi:Tuon supermoottoripyöräilijän tapana on kiillottaa omaa kilpeään ja itsetuntoaan hyppimällä toisten virheiden ja pahimmassa tapauksessa hautojen päällä. Paras jättää vain täysin huomiotta ko henkilön kirjoitukset.
Totta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous sanoi:Tuon supermoottoripyöräilijän tapana on kiillottaa omaa kilpeään ja itsetuntoaan hyppimällä toisten virheiden ja pahimmassa tapauksessa hautojen päällä. Paras jättää vain täysin huomiotta ko henkilön kirjoitukset.
3JJ sanoi:Tuli ihan sama mieleen. Pitäisihän ilmeisesti olla sen verran järkeä päässä että jos autoilija ajaa hitaasti tai muuten epävarmasti niin ettei sitä ohitettaisi ollenkaan? Saattaa vaikka kiilata? Vaikka olet ohitellut tuhansia autoja elämäsi aikana, niin juuri nyt voi edessä olla se aikaisemminkin henkirikoksiin syyllistynyt taparikollinen joka kiilaa. Että ajetaan vaan kiltisti perässä. Jepjep.
JukkaE60 sanoi:Oletteko milloin nähneet kytän murhasyytteessä virantoimituksessa tehtyjen toimenpiteiden yhteydessä? Oikeasti saavat perseillä mitä tahansa, ja mitään ei seuraa, vrt. tapaus Aarnio, joka lähti purkautumaan sivullisen ilmiannosta. Ihme kyttäuskovaista porukkaa.

JukiW sanoi:Et ole tosissasi.![]()
big m sanoi:Minä kuulun kyttäuskovaisiin. Mihin lahkoon sinä JukkaE60 kuulut?![]()
big m sanoi:Minä kuulun kyttäuskovaisiin.
ajvaara sanoi:Dodanoin... Minä olen kohdannut sellaisia poliiseja, jotka aivan aiheetta alkavat v***tuilla. 99% on ok, mutta aina mahtuu joku mätämuna sekaan. Olkoon nyt esimerkkitapauksena kun ajoin pitkää matkaa ja sain poliisiauton kiinni, joka ajeli toisen hitaasti ajavan auton perässä alle 80@100. Ajelin molemmista ohi, rajoituksen mukaista vauhtia, ja tuumasin vielä vierellä istuvalle äidilleni ja takana istuville koulukavereille että nyt katsotaan kärsiikö noista ajaa ohi. Ei sitten kärsinyt. Näin peilistä kun poliisit ajoivat ohi siitä toisesta autosta ja tuumasin kyytiläisille että nonniih, sieltä tullaan. Ohihan ne ajoivat, etsivät pysäytyspaikan ja STOP. Sitten alkoi v**tuilu. Ajoin kuulemma ylinopeutta ohitushetkellä ja sen jälkeen. Heidän piti ajaa 110kmh että saivat minut kiinni (hmm... kuinkas muuten?). Kaveri tuumasi takapenkiltä että jos meinaavat sakottaa, älä myönnä, hän näki nopeusmittarin. Tässä vaiheessa hetki hiljaista ja aja varovaisemmin. Yritin sitten äkkiä lähteä liikkeelle, mutta kiilasivat perskule eteen ja matka jatkuikin sitten 92@100 seuraavat 100km. Kyllä vitutti.
En osaa tuota tapahtumaa 30v:n jälkeenkään ottaa muuna kuin vittuiluna.
Toinen tapaus, joka on vielä käsittämättömämpi. Lauantai-aamu noin klo 9 ja viemässä junioria jalkapalloharkkoihin. Törmäsin puhallusratsiaan, mikä sinänsä ei paljon yllättänyt. Mutta, kun minut pysäytettiin ja aukaisin ikkunan ja tuumasi että hyvää huomenta, vastaukseksi survaistiin pilli suuhun niin että huuli halkesi. Puhalsin, tietty nollat, ja tämä virkamies edelleenkin sanaakaan sanomatta huitaisi vai kädellä että mene. Poitsuhan heti kysyi miksi se oli vihanen. En keksinyt siihen hätään mitään järkevää vastausta kun keitti jo vähän itelläkin.
Edit: Mut joo, kyllähän minullakin on oletusarvona että niiden kanssa pärjää kun itse suhtautuu niihin asiallisesti, mutta uskon kyllä aika helposti näitä juttuja. Niin, ja tämä kirjoitus ei sitten liity mitenkään tuohon otsikkoon, vaan noihin edellisiin viesteihin.
lario sanoi:Poliisien käytös on parantunut huomattavasti vuosien aikana.
80-luvulla oli ihan turha puhua mistään empatiasta, asiakapalvelusta tai mistään.
90-luvulla alkoi julkisuuskuvan kiillotus, mutta hitaasti, koska ne 80-luvulla pampulla puhuneet tyypit oli vielä töissä..
Tällä vuosituhannella ei poliiseja enää tunnista samaksi kuin nuoruudessa.
Joten hyvään suuntaan on menty.
Minulla ei ole poliiseja mitään vastaan, työtä hekin tekevät.
Toisaalta ymmärrän poliisien tuskan, koska mille muulle ammattikunnalle valehdellaan ja syljetään päin naamaa yhtä paljon... Eihän poliisi koskaan syyllisiä kiinni ota, pelkästään syyttömiä![]()

kimimikakeke sanoi:http://yle.fi/uutiset/3-9370615
Jatkossahan tuo polliisin homma helpottuu paljonkin kun ylinopeuksista ei enää puhuta rikoksena vaan nykyistä sakkoa vastaava palvelumaksu voidaan määrätä suoraan rekisterikilven haltijalle ja hänen pitää erikseen todistaa olevansa 'syytön'. Se on tuo Berner aika kekseliäs rouva.