Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko tuon on delvacista johtua, vieteri on muilla öljyillä toiminut ihan hyvin. Muita muutoksia koneeseen ei tehty (tulppaa yritin kyllä vaihtaa mutta ei onnistunut). Toi on varmaan se männän palautusjousi mistä isot pojat on kertonut, ainakin kun meni poikki niin käynnistinkampi ei enää palautunut alkuperäiseen asentoon.Tän on niin pakko olla trolli että huhhuh.....öljy poikkasee 3 polkasulla..tai sitte se on jotai power puff kaikki rikki devil..no joo kaikkea aikasa..
Hä?teboilin delvacit laitoin 45tkm synteettisillä öljyillä ajettuun suzukiin ja nyt vaihellaan kiertokangen alapään laakereita urakalla. ois pitäny vissii ottaa se mobilin öljy
Sama homma, aiemmin naureskelin vaan että mitä hiton traktoriöljyä ja ostin mopoliikkeestä sen ylihinnoitellun moponkuvakanisterin.No, ainakin minä olen tyytyväinen, että mulle tästä vinkattiin, ja vien ilosanomaa eteenpäin.
Nyt pyörii omassani tämä, mutta vaihteet takkuaa, joten takaisin siirryn vacciin kun kilsat tulee täyteen...Ja seuraava kanisteri voi olla jotain muutakin "halpisöljyä", että ei tässä vielä niin vakavasti delvac-uskovaista olla![]()
En kyllä uskaltaisi laittaa bensamoottoriin, koska ei ole luokitusta siihen.Suojaa tehokkaasti matalapäästöiset dieselmoottorit niin maantie liikenteessä kuin työkonekäytössä.
Suositellaan viimeisimpiin matalapäästöisiin moottoreihin Valtra- traktoreissa.
Soveltuu myös vanhempiin moottoreihin
SAE 10W-40, API CI-4, ACEA E7