Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
woke sanoi:Uudet öljyt+suodatin moottoriin. Keinuvipujen päittäisvälyksen sekä venttiilivälysten säätö.
Jerrmu sanoi:Motulin 7100 ja uusi suodatin böödin koneeseen ja muutama sata grammaa ketjuvahaa eturataan kotelosta entisen omistajan jäljiltä. Seuraavaksi kahvalämppärit ja xenonit viiverelekytkennällä.
Eipä paljolti mitenkään. En pääsivun viimeisimmistä suunnistaesssni huomannut että ketju on merkkikohtainen. No tulipa tehtyä kuitenkinXX-xenon sanoi:Kuinkahan nuo bemariin liittyy..?![]()
no, ite kävin ulkoiluttamassa omaani soralla tänään, taisi olla muutama muukin orkkilainen pekkaveen pippaloissa.![]()
Kun nyt kerran kysyit, niin ei ole mitään järkeä. Olisit edes laittanut Motox 20W50 öljyt. 16.90 euroa/5 litraa Motonetistä.krummi sanoi:Moottoriin uudet Motulin mineraalit. Maanantaina tai tiistaina sitten perä & loota vuorossa. En tiedä mitä järkeä tosin tässä oi kun menee pyörä halki kuukauden kuluttua muutenkin![]()
Pekkavee sanoi:Miksi se pyörä menee muuten halki kuukauden kuluttua.
No et varmaan itke, mutta mä käytän nuo turhat eurot vaikka kaljaan.krummi sanoi:Ja jos on valinnut mopoilun harrastukseksi niin ei kyllä kannata alkaa 40 euron öljypönikästä itkemään.
Pekkavee sanoi:No et varmaan itke, mutta mä käytän nuo turhat eurot vaikka kaljaan.
Käytän siis edelleen sitä Motox 20W50 öljyä.
krummi sanoi:...Ja jos on valinnut mopoilun harrastukseksi niin ei kyllä kannata alkaa 40 euron öljypönikästä itkemään.
C-A-D sanoi:Aika ontuva perustelu. Sytytät vissiin saunankin seteleillä?
nenoat sanoi:Tuota, tarviiko sen jotenkin meille perustella? Vaikka Putsku tankkien moottoreita rajan takana jo lämmitteleekin niin toistaiseksi täällä moiset asiat saa itse päättää. Setelien polttaminen lienee edelleen laitonta, mutta senkin jos tekee niin jokainen vastaa tekosistaan.
C-A-D sanoi:No jos perustelu kalliimman öljyn käyttämiseen on MP-harrastuksen aloittaminen(?) niin tuo tuntuu minun mielestäni kaukaa haetulta ja asiaan liittymättömältä perusteelta ja keskustelussa (jonka muoto tämäkin foorumi on) tuon kai voi kyseenalaistaa.
Juodakaan tuota erotusta ei voisi kun ei ole ollut vuosikausiin mitään haluja edes alkomahoolin koskea. 
krummi sanoi:On tässä jo jonkin aikaa ajeltu ja riittääkö perusteeksi se että sattui käsiin ensimmäisenä hyllystä tuo Motulin mömmö?
Ei kyllä oma elämä kaadu siihen että kerran vuodessa ostaa 25€ kalliimman öljypönikän toisen sijaan. Ei tosin ole tapana kiukaassa seteleitä polttaa kun ei semmoista ole, pitääkö ostaa parvekkeelle kiuas tätä varten?Juodakaan tuota erotusta ei voisi kun ei ole ollut vuosikausiin mitään haluja edes alkomahoolin koskea.
![]()