- Sijainti
- Nakkila / Rauma
Mä olen aina luullut että tuo eturenkaan kuluminen enemmän vasemmalta on ilmiselvästi tiestön ja oikeanpuolisen liikenteen syytä. En tiennyt että se on mysteeri. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kas kummaa. Vasen puoli kai enemmän kulunut.kaahonen sanoi:Samalla muuten huomasin että eturengas on selvästi kulunut toispuoleisesti. Mistähän tämä vois johtua?
Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?TwinTenox sanoi:Mä olen aina luullut että tuo eturenkaan kuluminen enemmän vasemmalta on ilmiselvästi tiestön ja oikeanpuolisen liikenteen syytä. En tiennyt että se on mysteeri.![]()
Toi keinotuntojousi taitaa olla Joojoon sorminivelissä.ktv sanoi:Öö. Onko sulla jotain lisäinfoa. Meitä servomiehiä varmaan kiinnostaa. Ja mistä se ajatus sitten lähti.
Ei toi mikään vika ole.kaahonen sanoi:Eli siis ei varsinaisesti vika?
Pekkavee sanoi:Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?
Pekkavee sanoi:Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?

mek sanoi:Renkaat kuluu toispuoleisesti kyykkypyöräkuskeilla, jotka ajaa yhdellä kädellä vasen käsi lantiolla. Ajakaa perässä ja todetkaa itse. Ei siis mikään mysteeri.

ktv sanoi:Öö. Onko sulla jotain lisäinfoa. Meitä servomiehiä varmaan kiinnostaa. Ja mistä se ajatus sitten lähti.
Maurisakari sanoi:Ei taida se oikean käden lepuutuslaite olla kovinkaan yleinen kyykkykuskeilla, poislukien perliiniläiset.
Mare

iaj sanoi:110tkm huolto ajankohtainen GSA:lla eli kaikki öljyt vaihtoon, venojen tarkistus ja uusi etukumi alle.