Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kas kummaa. Vasen puoli kai enemmän kulunut.kaahonen sanoi:Samalla muuten huomasin että eturengas on selvästi kulunut toispuoleisesti. Mistähän tämä vois johtua?
Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?TwinTenox sanoi:Mä olen aina luullut että tuo eturenkaan kuluminen enemmän vasemmalta on ilmiselvästi tiestön ja oikeanpuolisen liikenteen syytä. En tiennyt että se on mysteeri.![]()
Toi keinotuntojousi taitaa olla Joojoon sorminivelissä.ktv sanoi:Öö. Onko sulla jotain lisäinfoa. Meitä servomiehiä varmaan kiinnostaa. Ja mistä se ajatus sitten lähti.
Ei toi mikään vika ole.kaahonen sanoi:Eli siis ei varsinaisesti vika?
Pekkavee sanoi:Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?
Pekkavee sanoi:Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?

mek sanoi:Renkaat kuluu toispuoleisesti kyykkypyöräkuskeilla, jotka ajaa yhdellä kädellä vasen käsi lantiolla. Ajakaa perässä ja todetkaa itse. Ei siis mikään mysteeri.

ktv sanoi:Öö. Onko sulla jotain lisäinfoa. Meitä servomiehiä varmaan kiinnostaa. Ja mistä se ajatus sitten lähti.
Maurisakari sanoi:Ei taida se oikean käden lepuutuslaite olla kovinkaan yleinen kyykkykuskeilla, poislukien perliiniläiset.
Mare

iaj sanoi:110tkm huolto ajankohtainen GSA:lla eli kaikki öljyt vaihtoon, venojen tarkistus ja uusi etukumi alle.