Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten se can-bus hommeli meni? Onko koko systeemi alkuperäisissä piuhoissa vai sähköt suoraan akulta? Tekisi itse kanssa mieli laittaa xenonit.Muutin K 12 ässän lähivalon xenoniksi, helppo homma. Tarkistin akun lataustilan, oli ok.
Hienosti näyttäisi toimivan, laitoin tosiaan can-väyläiseen tarkoitetun ballastin. Tila sille löytyi vasemman sivukatteen takaa. Alkuperäisissä piuhoissa on, en usko releen olevan tarpeen ja niin meinasi kauppiaskin..Miten se can-bus hommeli meni? Onko koko systeemi alkuperäisissä piuhoissa vai sähköt suoraan akulta? Tekisi itse kanssa mieli laittaa xenonit.Muutin K 12 ässän lähivalon xenoniksi, helppo homma. Tarkistin akun lataustilan, oli ok.
Ei siinä kummallisempaa ole, ohjeen mukaan vaan kun tekee.Lötyiskö kaveria K1200LT:n jarrunesteen vaihtoon Oulun seudulta?
Vaihdoin viime vuonna etujarrun nesteet. Sen jälkeen on jarrukahvassa ollut "löysää".
Olen lueskellut aiheeseen liittyvää ohjetta, mutta jotenkin vaan en ole vakuuttunut omista taidoistani.
Joten löytyiskö kaveria, joka vois auttaa asiassa?