Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehei, eihän ne merkit mitään sen hassumpia tunteita synnytä.Mutta joo, ei taida muut merkit herättääkkään samanlaisia happamia mietteitä muiden motoristien piirissä kuin BMW ja Harley, en tiedä mistä johtuu...
Ehei, eihän ne merkit mitään sen hassumpia tunteita synnytä.Mutta joo, ei taida muut merkit herättääkkään samanlaisia happamia mietteitä muiden motoristien piirissä kuin BMW ja Harley, en tiedä mistä johtuu...
On täyttä harhaa kuvitella tuommoista. Tiettyjen merkkien omistajien paatoksellisuus/yksisilmäisyys sen sijaan aina naurattaa. Onneksi nämä ovat kuitenkin sitä pientä marginaali sääliryhmää, jolle yleensä nauraa tämän "oman merkin" mieleltään avarammat (ja yleensä kokeneemmat) omistajat.
taidat kyllä haukkua väärää puuta; japsipyörissä pultit ja mutterit on tehdaspaketista purettaessa somasti momentissa (ja epäilemättä sama pätee myös eurooppalaisiin).Itse haukun vähän väliä suzukia kun joku perkeleen ruuvi/mutteri on väännetty niin lujaa kiinni että ei halua aueta nätisti![]()
Ei kait kukaan kateile pientä piliä.kai se on peniskatetutta tms
Aamen.
Mutta meidän äiti tekee teidän äidin ruuat.Niin no, mä olen ajanut Länsisalmesta Eestinmäkeen ilman käsiä ja ilman vakionopeussäädintä, sellainen 27km pätkä Porvoontietä, tehkääpä sama perässä![]()
Helposti, mutta ei jaksa madella liian kauaa tiellä.Niin no, mä olen ajanut Länsisalmesta Eestinmäkeen ilman käsiä ja ilman vakionopeussäädintä, sellainen 27km pätkä Porvoontietä, tehkääpä sama perässä![]()
Eikös tuollainen ole laitonta, hyi sinua luomakunnankruunu...Niin no, mä olen ajanut Länsisalmesta Eestinmäkeen ilman käsiä ja ilman vakionopeussäädintä, sellainen 27km pätkä Porvoontietä, tehkääpä sama perässä![]()
Mitäs jos löytää munaa ja sielua monista eri merkeistä ja malleista, bemarista vaan henk. kohtasesti eniten, jokos olen hoidon tarpeessa.Jokainen olkoon uskossaan vakaa. Hieman välillä jurppii kun sitä omaa uskontoa niin kovasti muille tuputetaan. Metallia ja muovia nää vain on. Jos aletaan puhua "sielusta" ja "munasta", ensimmäisen asteen nyrjähdys korvien välissä on jo tapahtunut.
Eikös se vanha sananlasku varoita ettei kannata pitää kaikkia munia samassa korissa.Mitäs jos löytää munaa ja sielua monista eri merkeistä ja malleista, bemarista vaan henk. kohtasesti eniten, jokos olen hoidon tarpeessa.Jokainen olkoon uskossaan vakaa. Hieman välillä jurppii kun sitä omaa uskontoa niin kovasti muille tuputetaan. Metallia ja muovia nää vain on. Jos aletaan puhua "sielusta" ja "munasta", ensimmäisen asteen nyrjähdys korvien välissä on jo tapahtunut.![]()
Pyydän anteeksi kaikilta joiden ovia olen kolkutellut biimerin logo otsassani, olkaatte tekin uskossanne vahvat, mutta jos näen hiukankin horjumista, vien japsisielunne saksalaiseen taivaaseen.![]()
Tämä kirpaisi syvälle sieluun, menen suorittamaan itsetutkiskelua ja tulen takaisin entistä vahvempana kestämään kateellisten ja vääräuskoisten piikittelyä.Bemarikuskeja vamaan huudatetaan siksi kun ne on niin helkkarin herkkänahhkaisia.....Vähän kun pikkupojat menevät retkuun![]()
Totta. Mutta HD:lla on nuo mannut valloitettu takasin. Tyyneltä mereltä Eurooppaan.Historiallisia meriittejä merkille; Millä muulla pyörällä on ajettu valloitettujen mantujen yli edestaksin enemmän kuin BMW:lä?
H-D taitaa päästä samaan "rauhan" aikana.![]()