• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi mollaat BMW:tä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jappi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäs sillä on väliä millä ajaa
062802moto_prv.gif

Kunhan itse pitää kaksipyöräisestä
buttrock.gif

Itse haukun vähän väliä suzukia kun joku perkeleen ruuvi/mutteri on väännetty niin lujaa kiinni että ei halua aueta nätisti
biggrin.gif

Mutta joo, ei taida muut merkit herättääkkään samanlaisia happamia mietteitä muiden motoristien piirissä kuin BMW ja Harley, en tiedä mistä johtuu...
Ehei, eihän ne merkit mitään sen hassumpia tunteita synnytä.
On täyttä harhaa kuvitella tuommoista. Tiettyjen merkkien omistajien paatoksellisuus/yksisilmäisyys sen sijaan aina naurattaa. Onneksi nämä ovat kuitenkin sitä pientä marginaali sääliryhmää, jolle yleensä nauraa tämän "oman merkin" mieleltään avarammat (ja yleensä kokeneemmat) omistajat.

Mutta joo, ei taida muut merkit herättääkkään samanlaisia happamia mietteitä muiden motoristien piirissä kuin BMW ja Harley, en tiedä mistä johtuu...
Ehei, eihän ne merkit mitään sen hassumpia tunteita synnytä.
On täyttä harhaa kuvitella tuommoista. Tiettyjen merkkien omistajien paatoksellisuus/yksisilmäisyys sen sijaan aina naurattaa. Onneksi nämä ovat kuitenkin sitä pientä marginaali sääliryhmää, jolle yleensä nauraa tämän "oman merkin" mieleltään avarammat (ja yleensä kokeneemmat) omistajat.

Niinpä niin, Q.E.D  
smile_org.gif

Itse haukun vähän väliä suzukia kun joku perkeleen ruuvi/mutteri on väännetty niin lujaa kiinni että ei halua aueta nätisti
biggrin.gif
taidat kyllä haukkua väärää puuta; japsipyörissä pultit ja mutterit on tehdaspaketista purettaessa somasti momentissa (ja epäilemättä sama pätee myös eurooppalaisiin).

Otsasuoni tykyttäen kiristetyt kohteet on lähinnä ns.kotimekaanikkojen käsialaa.

Onhan se sentään puimuri.
biggrin.gif
Ja niinkuin eräs motoristi tuumasi, että onhan se hyvä puimuri olla jos peltoa omistaa.
biggrin.gif

Eikös se aina oma valinta paras ole ja muissa on vikoja jne.
Näin leiriä vaihtaneena, saattaapi olla ettei kawan vaihteita ikävä tule.
tounge.gif

kyllä mä voisin bemun ottaa jos joku antais. Myisin sen sitten ja ostaisin kaksi jaappanialaista. Sen verran ylihintaa noista pyydetään.

Ja vielä toi bemun kestävyys. viime kesänä tehtiin lenkki kavereiden kanssa ja yksi pyörä jätti tielle. Voitte varmaan arvata merkin.
biggrin.gif
biggrin.gif

Historiallisia meriittejä merkille; Millä muulla pyörällä on ajettu valloitettujen mantujen yli edestaksin enemmän kuin BMW:lä?
H-D taitaa päästä samaan "rauhan" aikana.
eek.gif

Kuitenkin aivan sama millä ajelee, jos vain matka maistuu ja pyörä on mieleinen. Jokaisella pyörämerkillä on omat ominaisuutensa ja heikkoutensa siinä missä parhautensakin, suurin osa näistäkin ominaisuuksista konkretisoituu omistajansa korvien välissä mitä eriskummallisimmilla sekä yksilöllisillä tavoilla.
Mutta jos yksi merkki ei käy omiin tarpeisiin syystä tai toisesta, ei se tarkoita että se sen huonompi olisi. Tai jos on tullut tehtyä väärin perustein virhevalinta, niin ei sekään merkin vika ole jos se ei toimi halutulla tavalla.
wink.gif

Jokainen olkoon uskossaan vakaa. Hieman välillä jurppii kun sitä omaa uskontoa niin kovasti muille tuputetaan. Metallia ja muovia nää vain on. Jos aletaan puhua "sielusta" ja "munasta", ensimmäisen asteen nyrjähdys korvien välissä on jo tapahtunut.

Jokainen olkoon uskossaan vakaa. Hieman välillä jurppii kun sitä omaa uskontoa niin kovasti muille tuputetaan. Metallia ja muovia nää vain on. Jos aletaan puhua "sielusta" ja "munasta", ensimmäisen asteen nyrjähdys korvien välissä on jo tapahtunut.
Mitäs jos löytää munaa ja sielua monista eri merkeistä ja malleista, bemarista vaan henk. kohtasesti eniten, jokos olen hoidon tarpeessa.
tounge.gif

Pyydän anteeksi kaikilta joiden ovia olen kolkutellut biimerin logo otsassani, olkaatte tekin uskossanne vahvat, mutta jos näen hiukankin horjumista, vien japsisielunne saksalaiseen taivaaseen.
biggrin.gif

Mitäs jos löytää munaa ja sielua monista eri merkeistä ja malleista, bemarista vaan henk. kohtasesti eniten, jokos olen hoidon tarpeessa.
tounge.gif

Pyydän anteeksi kaikilta joiden ovia olen kolkutellut biimerin logo otsassani, olkaatte tekin uskossanne vahvat, mutta jos näen hiukankin horjumista, vien japsisielunne saksalaiseen taivaaseen.
biggrin.gif
Eikös se vanha sananlasku varoita ettei kannata pitää kaikkia munia samassa korissa.
biggrin.gif
blush.gif

Bemarikuskeja vamaan huudatetaan siksi kun ne on niin helkkarin herkkänahhkaisia.....Vähän kun pikkupojat menevät retkuun
033102beer_1_prv.gif

Back