Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No minkä verran kertyi testikokemusta sandaaleista vilpoisalla kelillä tai sateessa?Olen priorisoinut kengät YLEIS-käytettävyyden mukaan vasemmalta oikealle (vasen siis paras ja oikealla oleva hiostava kalvokenkä on huonoin).
Varmasti on ilmavat. Jossainhan oli myynnissä oikein "ajosandaalejakin"Ihan kun mun kaapista purettu kuorma, joka kelille löytyy omansa jalkine, noi sandaalitolisi tosi mukavat ajokenkänä, kun lähdetään eurooppaan taas elokuussa, kyllä silsa irtoaa varpaiden välistä sakemannin baanalla vasenta kaistaa 200 kyrrytellessä![]()
![]()
HAIXJos löytyisi maiharien näköiset, erittäin tukevat (gore-texilla varustetut) kengät, niin voisin melkein hommata.
Ilman minkäänlaista kenkää sateella asteita reipas + 20 on varpaat jäässä muutamassa kilsassa.No minkä verran kertyi testikokemusta sandaaleista vilpoisalla kelillä tai sateessa?Olen priorisoinut kengät YLEIS-käytettävyyden mukaan vasemmalta oikealle (vasen siis paras ja oikealla oleva hiostava kalvokenkä on huonoin).
Ja kai muuten suoritit myös heittäytymis- ja maankamaran syleilemistestauksen noilla sandaaleilla, sekä myös dokumentoit kuvien muodossa jalkasi ennen ja jälkeen testin?
Taisi olla kyse kenkien muistakin ominaisuuksista kuin ajokäyttö. Onhan kävelykengät, jollaiset maiharit ovat, eri luokkaa kävellessä kuin varsinaiset ajokengät. Suojaavuuskin on selkeästi tennareita parempi. Lisäksi pysyvät aika varmasti jalassa raahautumistilanteissa, toisin kuin moni muu kenkä. Joten en osaa moittia tuollaista valintaa vaikka en itse maihareita käytä.Onko nämä nyt custom/maantiesohva kuskeja, jotka höyryää noista maihareista, vai mitä???Häh?+![]()
Muuta pahaa vikaa noissa ei ole kuin nauhat. On vaan erityisen tyhmää käyttää ajokenkinä mitään nauhallisia kenkiä.Onhan kävelykengät, jollaiset maiharit ovat, eri luokkaa kävellessä kuin varsinaiset ajokengät. Suojaavuuskin on selkeästi tennareita parempi. Lisäksi pysyvät aika varmasti jalassa raahautumistilanteissa, toisin kuin moni muu kenkä. Joten en osaa moittia tuollaista valintaa vaikka en itse maihareita käytä.
Joo ei ongelmia mullakaan nauhojen kanssa vuosikausiin (lue koskaan), mutta kai kerta riittää ja tätä tapahtuu, kun legenda on valmis ja voimissaan.Ei mulla kyllä mitään ongelmia nauhojen kanssa koskaan ollut kun käytin maihareita.
Yllätyksenä koko nauha juttu että joku kaatuilee nauhojen takia![]()
Meitä on joka junaan, ja loput tulee resiinalla perässä. Aivan kaikki eivät ole niin huolellisia ja hyvämuistisia kuin sinä.Yllätyksenä koko nauha juttu että joku kaatuilee nauhojen takia![]()