Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei, mutta sitä voi kylläkin käyttää gorepuvun päällä lisäeristystä antamassa, kuten itse tein, kun joskus ajelin talvella...korvaako pilkkihaalari goretixtexpuvun?
Tällainen on kyllä_todella_vaarallista.No ei, mutta sitä voi kylläkin käyttää gorepuvun päällä lisäeristystä antamassa, kuten itse tein, kun joskus ajelin talvella...![]()
Enpä oo nähny ku ruvetaan jumppaamaan pyörän päälläTällainen on kyllä_todella_vaarallista.No ei, mutta sitä voi kylläkin käyttää gorepuvun päällä lisäeristystä antamassa, kuten itse tein, kun joskus ajelin talvella...![]()
Onko se sitten muiden liikenteessä kulkijoiden vastuulla väistellä sellaista kuskia joka on topattu niin tönkäksi ettei pysty enää liikuttamaan kuin silmämunia!
Ei vaan taida Sievin kengissä olla hirveesti suojaa, jos sattuu vaikka kaaduttaessa pärrä kaatumaan jalan päälle. Suojaa ne varmasti, jos liu'utaan tasaisesti asfalttia pitkin, kuten nahka muutenkin, kunhan ei vaan törmää matkalla mihinkään. Noita nilkan luita ei ihan äkkiä saa uudenveroisiksi jos sattuu pahasti hajoamaan... mutta kukin huolehtikoon omista asioista ja omasta turvallisuudestaan ainakin varusteiden suhteen.Sievi
Tollasilla on tullut pari kesää ajeltua, mukavat jalassa, hyvä kävellä ja vielä gore-Tex ansiosta vedenpitävät.. Kohtuu jäykät nilkoistakin että kai nuokin paremmin suojaa kuin tennarit...
Harvassa touring-saappaassakaan on.Ei vaan taida Sievin kengissä olla hirveesti suojaa, jos sattuu vaikka kaaduttaessa pärrä kaatumaan jalan päälle. Suojaa ne varmasti, jos liu'utaan tasaisesti asfalttia pitkin, kuten nahka muutenkin, kunhan ei vaan törmää matkalla mihinkään. Noita nilkan luita ei ihan äkkiä saa uudenveroisiksi jos sattuu pahasti hajoamaan... mutta kukin huolehtikoon omista asioista ja omasta turvallisuudestaan ainakin varusteiden suhteen.Sievi
Tollasilla on tullut pari kesää ajeltua, mukavat jalassa, hyvä kävellä ja vielä gore-Tex ansiosta vedenpitävät.. Kohtuu jäykät nilkoistakin että kai nuokin paremmin suojaa kuin tennarit...
Kerrotko tarkemmin mallista? Onko Haglöfs Solid High, vai joku muu? Jos löytyisi maiharien näköiset, erittäin tukevat (gore-texilla varustetut) kengät, niin voisin melkein hommata.oon käyttänyt haglofssin pitkävartisia varmaan 5 vuotta. ne on hyvät...
Tiedoksi, että %-lukusi on hieman liian korkea.viime kesä oli ensimmäinen mopohommissa ja perusmaihareita pidin jalassa. Ja epäilijöille tiedoksi, että ne pitävät 100 %:sti vettä, jos jaksaa rasvata. Kokemusta asiasta on (useampi sata kilometriä kovasssa vesisateessa + maihareilla suossa käppäilyä yms.).
Vähän kokemusta erityyppisistä ajovarusteista = puurot ja vellit ihanasti sekaisin.Vesi ulkona = hiki sisällä.
Täydellinen turvallisuus = mahdoton käveltävyys.
No missä se kuva on mistä yrität linkittää..?Hmm. Kuva (eikä edes iso) ei joinnaannu. Osaisiko joku konsultoida?
Sun pitää ensin ladata se kuva nettiin esim. jollekin ilmaiselle kuvasivustolle (kuvablogi, imageshack tms.) ja linkittää sieltä. Suora lataaminen koneelta foorumille ei toimi.Kiitos Jamas!
Polku on mun koneessa c:\001b.jpg.