Tässä on video mikä olisi paaaljon parempi idea satsata kuin tämän proffan ideaan
https://www.facebook.com/JaanAryaBand/videos/10153391274260682/
https://www.facebook.com/JaanAryaBand/videos/10153391274260682/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ts18056 sanoi:Speeding, the final frontier where no man has been before...![]()
zpete sanoi:Näinhän se on ja siihen suuntaan liikennettä kehitetään kokoajan. Tarkoitushan varmaan on että ihmiset liikkuvat vain välttämättömät matkat mahdollisimman turvallisesti ja ekologisesti... Eikai nyt kukaan tien päälle vaan huvin vuoksi lähde.
Tässä hauska kirjoitus miltä liikenne joskus näyttää: http://nyt.fi/a1305967494138

kotterokuski sanoi:http://www.iltalehti.fi/autot/2015070920006582_au.shtml kerrankin järkevä professori. Noin ne nopeusrajoitukset tulisikin määritellä. Demokraattisesti.![]()
shyhander sanoi:Monella on huomaamattaan täysin väärä kuvitelma siitä mikä on ihmisen ns. halu olla ja elää. Pikkasen kun alkaa miettiä asiaa, niin varmasti jokainen on samaa mieltä, että mikään tässä maailmassa ei ole kammottavampaa ja tylsempää kuin se, että ei tarvitse tehdä mitään. Nyt jotta toi asia kirkastuu, niin vaihdetaan sanat tarvitse tehdä sanoihin pysty tekemään. Tilanne on yksilön kannalta täysin sama. Mä olen aina sanonu, että ei tarvi olla isokaan kylä, josta aivan varmasti löytyy joku kuka antaisi mitä tahansa siitä, että pystyisi tiskaamaan, siivoamaan tai viemään itse roskat roskikseen. Jos noita ei pysty tekemään, niin nostan hattua niille jotka pystyy löytämään elämänhalun. Usein "insinööreillä" ja myös "arjen sankareilla" on sellainen käsitys, että mitä vähemmän tekee jotain, niin sen kivempaa. Niin ei ole. Siksi mä en voi käsittää itsestään ajavaa autoa tms. Se on lähtökohtaisesti elämästä nauttimisen täydellinen vastakohta.
Sitten miten turvallisempaan liikenteeseen päästään, onkin se avainasia ja siihen tutkijoiden mielestä näkyy olevan tehokkain ratkaisu ajonopeuksien pitäminen kohtuullisena.
Ohessa lisää aiheesta http://www.trafi.fi/filebank/a/13843...tsaus_2013.pdf
Siellä ei mainita moottoripyöriä sanallakaan, mutta todetaan raskaan liikenteen aiheuttamien kuolemantapauksien lisääntymisestä.

vonK sanoi:Niin kauan, kun ihminen itse ajaa autoa, tai ylipäätänsä osallistuu liikenteeseen, tulee kuolemia. GET OVER IT, meitä on muutenkin 7 miljardia liikaa tällä planeetalla ja ahtaammaksi vaan käy.
Top Gearissa on pohdittu asiaa, sopivalla huumorilla tietenkin, että mitä tapahtuu, kun Reijo Rasvahanska päättääkin korjata itse "robottiautonsa"? Tai millä perusteella robottiauto tekee valinnan, kun onnettomuus on väistämätön? Tappaako se kyytiläiset vai osan suojatietä ylittävästä lapsikatraasta? Ihminen yleensä oppii virheistään ja vaaratilanteista, robotin logiikassa oleva bugi toistuu, toistuu, toistuu...
Pera Järvelää lainatakseni; "En tiä, s**tana"

Husky510 sanoi:Tätä minäkin olen ajatellut, että perkele jos tuolla sattuu, niin sattuu. Ei sitä kokoa kannata lähteä jos pelkää että saattuu. Olen sitä mieltä että niin kauan kun ihminen tekee jotain, niin sattuu, siis jos puhutaan vähänkin musta kuin vessassa käymisestä, kokkaamisesta jne perusasioista.
![]()
Iigel sanoi:Voihan tuokin sattua jos sopivaa ruokaa syönyt edellisenä päivänä![]()

-perttu- sanoi:Asian voi ratkaista myös sillä, että yli 125 cm2 / 11 kw moottoripyörien myynti, maahantuonti ja hallussapito kielletään. Kuutiotilavuudeltaan ja/tai tehoiltaan suuremmista luvataan vaikka 500,- romutuspalkkio, jonka jokainen voi sitten käyttää sitä uutta piikkiä hankkiessaan![]()
Asian käsittely taisi jäädä lyhyesti siihen, että sitten olisi pitänyt lunastaa myös kaikki muut harrastukseen liittyvä materiaali, joka olisi jäänyt käyttökelvottomaksi.Ohhoh! Onko tuo edes mahdollistakaan että esim. pankki ilmottaisi sulle jotta tili on täysi, sinne ei enempää enää mahdu ja siksi olisi avattava uusiHusky510 sanoi:Kyllä tuo raha on kaiken pahan alku...On siinä myös hyvääkin jos sitä on tilit täynnä

HiTec sanoi:Ohhoh! Onko tuo edes mahdollistakaan että esim. pankki ilmottaisi sulle jotta tili on täysi, sinne ei enempää enää mahdu ja siksi olisi avattava uusi![]()
Patukka sanoi:Hiukan ohi aiheen, mutta britit osaavat kertoa kaahareille että homma ei kannata:
"Tämä kuljettaja kyllä ainakin sai ansionsa mukaan. Hän ajoi useamman kerran hurjaa ylinopeutta, ja kuvasi itse ajonsa kännykkäkamerallaan.
Videopätkän on julkaissut Britannian Northamptonshiren poliisi, luultavasti varoitukseksi muille.
Poliisi otti 42-vuotiaan Shaun Davisin kiinni ja löysi hänen kännykästään useampia pätkiä, kun hän ajoi eri autoilla hurjia ylinopeuksia.
Hän ajoi kerran BMW:llä 299 km/h ja pari kertaa Audi RS6 Avantilla 309 km/h. Hänet syytettiin kaikkiaan 12 ylinopeudesta. Ajot tehtiin vuosina 2012 - 2014. Lopullisen tuomionsa hän sai neljästä ylinopeudesta. Davis kielsi oikeudenkäynnissä ajaneensa ylinopeudet.
Davis joutui linnaan 28 kuukaudeksi ja menetti ajokorttinsa kymmeneksi vuodeksi.
Kännykässä oli myös videopätkä siitä, kun hänen tyttärensä ajoi Nissan GT-R -mallilla 309 km/h. Hän sai puolitoista vuotta ehdonalaista ja menetti ajokorttinsa kahdeksi vuodeksi. "
Täällä moisesta saa korkeintaan päänsilitystä ja torumiset.

Bone sanoi:Kylpä.... ja lapsen raiskaamisesta jo suorastaan kehutaan.....
Hyvä kun panit sen ruotuun.... sitähän se halus.
Oot sä Patukka viel pahemmin sekasin kun minä![]()