Kyllä vain, yksittäisellä ihmisellä voi olla hyviä ideoita, mutta ne pitää viedä kunnolla perusteltuina eteenpäin. Viime viestissänikin jo kysyin niitä hyviä perusteluita. En minä ainakaan kehtaisi mennä eduskuntaan pyytämään puheenvuoroa ja argumentoida kameravalvontaa vastaan sanoen:"no mutta kun ne jotkut papparaiset ajavat tolppien kohdalla alinopeutta". Eihän sitä voisi liikkuvan poliisin partioiden määrääkään lisätä, koska etenkin poliisiauton nähdessään ihmiset vasta jarruttelevatkin.Kyllä yksittäisellä ihmisellä voi olla paljon parempi mielipide, kuin päättäjällä. Se ei ole edes mitenkään tavatonta?
Kun otetaan kansanedustajien lähtökohdat huomioon, voidaan todeta aika suurella varmuudella, että hekään eivät tiedä kaikkea kaikesta.
Se, että jos jollakulla on hyvä idea, niin miksi sitä ei sitten postaisi jollekkin kansanedustajalle, menisi hyödyksi sitten?
Toisekseen, en näe mitään syytä, että orgin väen pitäisi olla sinun asiallasiSe on aika optimistinen näkökanta?
Kameravalvonnan huonoin puoli on se (minun mielestäni) että papparaiset ei uskalla ajaa edes sitä sallittua 80km/h, vaan köröttelevät seitsemääkymppiä ja tolpan kohdalla hidastavat vielä enemmän.
Kyse siis ei ole lain rikkojista, vaan niistä jotka ovatkin liiankin kuuliaisia.
Liikenteeseen tulee tarpeeton humpausliike, varsinkin ruuhka-aikoina.
Mut käy joskus kokeileen täällä pohjoisessa sitäkin autuutta, hiihtoloma tai pääsisäisliikenteessä
Sinnun yleistyksesi orgin vaarallisesta väestä puolestaan on...typerä. Älä oleta, vaan keskity tosiseikkoihin.
Minä olen ajanut aikalailla paljon kameratolpitetuilla teillä Pohjanmaalla ja keski-Suomessa enkä ole huomannut kameratolpista olevan mainittavaa haittaa liikenteen sujuvuudelle. Joskus on aina niitä jotka jarruttavat ennen tolppaa, mutta jos on kunnollinen turvaväli, ei tuosta seuraa liikenteeseen mitään pumppausliikettä. Pahoissa ruuhkissa en yleensä aja, joten sitä en pysty kunnolla kommentoimaan. Ne jotka köröttelevät 70km/h 80km/h alueella, eivät sitä yleensä tee kameravalvonnan takia. Ainahan niitä köröttelijöitä on ollut. Ei tuota voi mielestäni käyttää vakavasti otettavana argumenttina.
Enkä minä odota orggilaisten olevan asiallani. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? Rammus kirjoitti, että täällä ajetaan pyyteettömästi minun asiaani, en minä. Se minua nimenomaan huvittikin jos yhtään luit viestiäni. Minä en aivan käsittänyt mitä tarkoitit minun yleistykselläni orggilaisten vaarallisesta osasta? Missä minä olen sellaista yleistänyt?