Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1älä osta kumpaakaan. ajele ilman paitaa atleettisen ruuminrakenteesi kanssa.![]()
Joo ei herneitä.No, mä en yritä sanoa mitään, sanon sen mitä siinä lukee. Ei mitään tiukkapipoisuutta vaan vastaus kysymykseen.Yrität siis sanoa, että jos mä tilaan ameriikan pelleltä tuollaisen DMH rotsin ja ajelen se päällä pitkin kaupunkia, niin näytän naurettavalta ja akkamaiselta? Mä oon tällä hetkellä 186cm/98kg eli ei muakaan ihan neuvolassa punnita ja silti löytyisi sopivan kokoinen takki Iconin mallistosta. Kuinka iso sitä pitää oikein olla, että on "mies"? Ja miksi pitää heti ottaa noin tiukkapipoinen asenne?Minäkö valittaisin siitä, että joku haluaa näyttää naurettavalta?
P.S. Aivan sama, vaikka olisi kuinka laadukasta, joku roti sentään sillä, mitä mies päälleen pukee. Lapset on sitten eri asia. Toisaalta, kun on täällä juttuja lukenut ja liikkeissä noita hirvityksiä nähnyt, eihän Iconin tuotteista ole edes saatavana miesten kokoja![]()
Älä sinä puolestasi kysy ihmisten mielipidettä jos automaattisesti sitten koet tarvetta niiden arvostelemiseen, kun eivät olekaan yhteneväisiä omiesi tai odottamiesi kanssa. Nythän oli ilmeisesti tarkoitus kysyä ihmisten mielipidettä ja kerroin omani??
Minä en kysy kenenkään (no, paitsi ehkä vaimon) mielipidettä pukeutumisasioissa, koska niillä ei ihan oikeasti ole minulle mitään merkitystä. Ei herneitä suuttimeen, mutta miehen pitäisi pystyä päättämään oma pukeutumisensa hakematta sille yleistä hyväksyntää.![]()
Tämäkään ei ole huono vaihtoehto...älä osta kumpaakaan. ajele ilman paitaa atleettisen ruuminrakenteesi kanssa.![]()
Hyvä tietää tuokin asia, sillä ebaystä olen noita rotseja katsellukin...Mä tilasin itelle ton DMH:n, mutta kenellekkään en voi suositella ebayssä myyvää Chicago Performancea kauppiasta, kamalaa säätämistä niiden kanssa.
TodennäköisestiIcon - tolla pääsee kovempaa![]()
Mä ajan sitten se DMH päällä Turun kauppatorille ja vetäsen Striikillä wanapii bääd boi burniksen kaiken kansan nähden. Sitten mä oon truu baikkeri...Hell Yeah!![]()
Tuollaisesta firmasta:Mistä tilasit? Laita linkkiä.