• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki?

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki? -

• Icon Dead Man's Hand Daytona Jacket (DMH)

Ääniä: 0 0,0%
  • Fox Creek Leather Vented Reflector Jacket (FCL)

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Vaihtoehdoista puuttui kohta: Ei kumpikaan. Jos pelkkä rotsi pitää ostaa niin itselläni Arlen Ness ja Berik ovat lähinnä ainoat mitä lähden kaupasta ostamaan ja kootkin ovat aina passelit eli yhtä numeroa muita isompia. Nimimerkillä Richan nahkapuvulla ajellaan
sport05.gif

Minäkö valittaisin siitä, että joku haluaa näyttää naurettavalta?

P.S. Aivan sama, vaikka olisi kuinka laadukasta, joku roti sentään sillä, mitä mies päälleen pukee. Lapset on sitten eri asia. Toisaalta, kun on täällä juttuja lukenut ja liikkeissä noita hirvityksiä nähnyt, eihän Iconin tuotteista ole edes saatavana miesten kokoja
033102bebe_1_prv.gif
Yrität siis sanoa, että jos mä tilaan ameriikan pelleltä tuollaisen DMH rotsin ja ajelen se päällä pitkin kaupunkia, niin näytän naurettavalta ja akkamaiselta? Mä oon tällä hetkellä 186cm/98kg eli ei muakaan ihan neuvolassa punnita ja silti löytyisi sopivan kokoinen takki Iconin mallistosta. Kuinka iso sitä pitää oikein olla, että on "mies"? Ja miksi pitää heti ottaa noin tiukkapipoinen asenne?
No, mä en yritä sanoa mitään, sanon sen mitä siinä lukee. Ei mitään tiukkapipoisuutta vaan vastaus kysymykseen.

Älä sinä puolestasi kysy ihmisten mielipidettä jos automaattisesti sitten koet tarvetta niiden arvostelemiseen, kun eivät olekaan yhteneväisiä omiesi tai odottamiesi kanssa. Nythän oli ilmeisesti tarkoitus kysyä ihmisten mielipidettä ja kerroin omani??

Minä en kysy kenenkään (no, paitsi ehkä vaimon) mielipidettä pukeutumisasioissa, koska niillä ei ihan oikeasti ole minulle mitään merkitystä. Ei herneitä suuttimeen, mutta miehen pitäisi pystyä päättämään oma pukeutumisensa hakematta sille yleistä hyväksyntää.
biggrin.gif
Joo ei herneitä.

Merisään jälkeen kuulemme Leevi and the Leavings -orkesterin esittämänä iskelmän "Muotitietoinen". Kappaleen on säveltänyt, sanoittanut ja sovittanut Gösta Sundqvist.

...tuntuu ihanalta huomata itsekkin
kuinka vaatteet tekevät popparin
kun ennen olin pelle ja muutenkin mauton...

biggrin.gif

kolmas tie: teetä sellainen kuin haluat. nimim. itselle teettänyt ja muokkauttanut muutamia liivejä, takkeja ja housuja.

tuohon vaatimattomampaan kallistuisin, siihen on helpompi lisäillä jo em. merkkejä halunsa mukaan, (panomies ym.) ja sitten isompana voi niitä raksia poiskin. jää vielä rispektijäljet ompeleista.

No niin...kumpikaan rotsi ei ole vielä saanut sitä 100 pinnaa täyteen. Vahvasti kuitenkin näyttää siltä, että Fox Creek on hieman suositumpi vaihtoehto tällä foorumilla. Samapa tuo mikä on äänestyksen lopputulos, sillä pakkohan mun on kuitenkin aikuisena miehenä itse päättää millaisissa rensseleissä mä kuljen kaupungilla. Oli kuitenkin mukava seurata kommentointia noista takeista. Kiitokset siitä!

Nyt kävi sitten lopulta niin, että yksi ebay:n myyjistä teki mulle sen verran hyvän tarjouksen, että en voinut kieltäytyä siitä. "HD-mies" varmaan sanoisi: "Ai vil meik juu ön offer juu käänt refjuus". Kysymyksellä: "Vot is joor pest prais?" saa monesti ihmeitä aikaan. Eli Iconin Dead Man's Hand on juuri nyt tulossa atlantin yli kohti Suomen sivistyksen kehtoa. Samassa paketissa tulee myös Iconin super duty 2 ajobyysat. Hintaa en ala tässä nyt erittelemään, mutta sanotaanko vaikka näin, että kun katsoo noiden DMH takkien hintoja, niin maksoin alle pyyntihinnan ja sain vielä housut ilmaiseksi plus postituksen Suomeen. Ihan hyvä kauppa ainakin rahallisesti minun kannalta. Aika monen mielestä toi DHM on ihan wanapii pääd boi, kristmöstree, pepsodent, instant biker kit ja muutenkin lapsellisen näköinen rotsi, mutta mä oon kuitenkin valmis kokeilemaan sitä. Pöh ja muutenkin ihan sama mitä muut ajattelee. Jos en sitten tykkää rotsista, niin kyllä sille ostaja löytyy. Suomi on täynnä noin 180-190 senttisiä ja 85-100 kiloisia motoristeja, jotka haluavat näyttää joulukuuselta.

Fox Creekin rotsista...toi kyllä jää "korvan taakse" harkintaan. Ehkäpä mä ajelen pari vuotta DMH päällä ja sitten ostan tuon Fox Creekin. Juu never nou...

Jos haluatte kommentoida tuota mun valintaa, niin sana on vapaa...

Icon hakkaa ton foxin 100-0 ulkonäössä, hyvä päätös... Täytyyhän ajokamoissa vähän rähinä henkeä olla
buttrock.gif

nimimerkki liekkiä lahkeissä ajan sitten kyykällä tahi fighterilla
smile_org.gif

En äänestänyt tuota valintaasi, mutta ison ja leveän hymyn sinulle lupaan, jos tuo tilaamasi takki päällä vastaan joskus satut jossain tulemaan.  
biggrin.gif

Back