Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Streethawk sanoi:Pääsääntöisesti sanoisin ettei radalla väistellä. Takaa tuleva katsoo itse paikan ohittamiseen ja on vastuussa ohituksesta. Jos ei kykene ohittamaan, niin voi itse käydä ottamassa varikon kautta paremman välin. Ihan turvallisuus juttu ettei siellä päästellä muita ohi. Ja joskus joku roikkuu takana ihan tarkoituksella katsomassa ajolinjoja tms. Mutta ei myöskään ole hyvä vetää suoria täysiä, jos on hidas mutkissa.

muutaman kierroksen jälkeen mutkasta ulos ja hiekalle pyörimään. Kipeetähän se teki, niin fyysisesti kun henkisestikin...blackbullet sanoi:tää ei liity kyllä otsikon mukaiseen aiheeseen...mutta..
mä en ymmärrä tuota ajatusta että ne jotka ajaa mutkissa hiljempaa kuin takana tuleva, ei saisi sitten suoran auetessa nauttia kovasta kiihdytyksestä, vauhdista ja jarrutuksesta. sitä vartenhan nuo ratapäivät on.
heidän ajostaan ei kannata hampaitaan kiristellä. samat maksut ovat maksaneet ja oikeutettu ajamaan niinkuin haluavat ja pystyvät. aina on joku nopeampi, eli siitä on turha lässyttää että joku menee suoralla kovaa ja mutkissa "liian" hiljaa.
kaikki ne wanna be rossit jotka siinä takana itkee, voi kiertää varikon kautta ja mennä väliin jossa pystyy kovempaa ajaa.
ainakaan minua e ole koskaan häirinnyt se että joku on mutkissa ollut hitaampi ja suorilla vetää yhtä kovaa.
mikäs siinä, löysää hieman hetkeksi ja taas saa mennä sitä vauhtia mihin pystyy.
mutta en myöskään katsele taakse, eli sielläkin joku varmasti suoranopeutta manaa.. ihan turhaa..

Nyt väsyneenä oottelen, josko se vakuutus-ukkeli tulisi kohta kattelemaan tota pihalla lojuvaa tilataideteosta...boltti sanoi:~9400 km. Eilen pannutettu, kaveri ajoi Norjan paluu-reissulla omalla kawallaan pershiiseen. Pärrät lunuun, ukot mustelmilla ja henkisesti totaalisen p*skana. Onnea oli ettei mitään vakavampaa sattunut, mutta oltiin jo vähän kiinnytty molemmat omiin kulkineisiinNyt väsyneenä oottelen, josko se vakuutus-ukkeli tulisi kohta kattelemaan tota pihalla lojuvaa tilataideteosta...
Kesän ajelut varmaankin tässä, budjetti ei vaan riitä uuden pyörän hommaamiseen.

Sain kuitenkin taitettua mutkan kunnialla läpi omalla kaistallani / keskiviivaa hipoen ja sen jälkeen visiiri auki ja öttiäinen takaisin luontoon.