Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FXD sanoi:Toistaiseksi kaatumatta, jotain 12tkm takana tältä kaudelta. Pari läheltä piti-tilannetta tietenkin, ja pahin motarilta, 140km/h taulussa ja takarenkaasta venttiili poikkiRengas hetkessä tyhjäksi ja irtos näyttävät takapyöräsladit kun surffailin tien laitaa kohti. Pyörä ja ukko pysyi onneksi pystyssä ja hertan rauhotuttua sain soitettua kärrikyydin kotiiin. Samana iltana vielä rengas irti ja pajalle, seuraavana aamuna taas tien päälle
![]()

Siitä se rakkaus lajiin syntyikin. Lippojen määrä liikkuu siinä 200-1000 välillä 25 vuoden ajalla kun pitkään tuli pelattua kura vehkeiden kanssa.

Myyjäliikkeen mukaan olin ensimmäinen joka edes uskalsi väittää että hondan keula voi revetä irti
pakko niiden oli uskoa kun romun näytille raahasin
SMI sanoi:9 päivää / 600 km pyörän ostosta.
Märkä & uusi asfaltti sekä parkista ilman vilkkua eteen kääntyvä taksi, eihän se muuta vaadi.
Parin sladin kautta pannut vasemmalle kyljelle osumatta siihen pölvästiin.
Zetasta vasen kylki, kuskilta kamat & solisluu paskaksi.
...näin päättyi 2012 ajokausi, tulevaa odotellessa![]()

Aluksi rähmälleen pyörän päälle ja siitä koko komeus nurin, vauhtia ei ollut juuri mitään mutta kyllä otti pannuun! 

RvN23 sanoi:Sen verran taikauskoinen olen, että ei tälläiseen topikkiin saisi edes vastata, mutta...
Vielä ei ole kolahtanut, mutta muutaman kerran ollut liiankin lähellä.
Muistaakseni, jossain joskus oli tutkimus, että onnettomuus sattuu todella usein lähellä kotia... olisko ollut muutaman kilometrin säteellä kodista.
3 kertaa ollut juurikin tuon etäisyyden sisällä läheltä piti tilanne, jossa joka kerta kotilo on meinannut tuupata nokan eteeni, mutta onneksi ei näin käynyt vaan ovat viime hetkellä huomanneet minut.
Oliskohan nyt takana sellaiset 25tkm, joten ei tässä nyt mitään helvetinmoisia kilsoja ole ehtinyt kaartelemaan, mutta kesällä taas lisää.![]()

Zip sanoi:Toisella kerralla perässä roikkui vanha kilvetön R6 monta kierrosta ja ilmeisesti kuski turhautui kun ei päässyt ohi. Tuli sitten mutkaan ylikovaa sisältä ja leikkasi minun ajolinjaltani radalta ulos. Oman eturenkaan ja yammun takarenkaan väliin olisi ehkä hesarin sunnuntainumero mennyt juuri ja juuri..![]()
jyk4 sanoi:Jos ei kilpailusta ollut kyse niin minä olisin laskenut jo ohi, (jos kerta huomasit että sielä joku roikkuu pitkään takarenkaassa kiinni) olisi varmaan kaadolta vältytty kun ei tarvitse ohittaa riskillä. Tietysti takanatulijakin olisi voinut käydä vaikka tauolla.
On hieman turhauttavaa jos joku hidastelee mutkissa edellä ja sitten suorilla tunarikin osaa vetää sinkki kireellä ettei siitä pääse kovin turvallisesti ohi
jyk4 sanoi:Jos ei kilpailusta ollut kyse niin minä olisin laskenut jo ohi, (jos kerta huomasit että sielä joku roikkuu pitkään takarenkaassa kiinni) olisi varmaan kaadolta vältytty kun ei tarvitse ohittaa riskillä. Tietysti takanatulijakin olisi voinut käydä vaikka tauolla.
On hieman turhauttavaa jos joku hidastelee mutkissa edellä ja sitten suorilla tunarikin osaa vetää sinkki kireellä ettei siitä pääse kovin turvallisesti ohi
Streethawk sanoi:Pääsääntöisesti sanoisin ettei radalla väistellä. Takaa tuleva katsoo itse paikan ohittamiseen ja on vastuussa ohituksesta. Jos ei kykene ohittamaan, niin voi itse käydä ottamassa varikon kautta paremman välin. Ihan turvallisuus juttu ettei siellä päästellä muita ohi. Ja joskus joku roikkuu takana ihan tarkoituksella katsomassa ajolinjoja tms. Mutta ei myöskään ole hyvä vetää suoria täysiä, jos on hidas mutkissa.