Juu, täytyykin tsekata toi orgin shoppi.Juu, on se varma että sunnuntaina rävähtää. Kun oot päätynyt johonkin rengasmalliin, kannattaa kattoa toi .org! shopin hinta ko. renkaalle. Itte oon vanhaan pyörääni ostanu kaks viimestä settiä sieltä ja saanu todella edullisesti. Viimeks ostin Mezelerin Z4 fillarit ja hintaa tuli 220e. koko setille.
Eikös ne orkkisrenkaat ollu hyvät? Oon muutaman arvostelun lukenu ulkomaan foorumeilta ja siellä ovat kehuneet hyviksi renkaiks. Palos sul on kilsoja nyt taulussa?
Hitto ku ei malttais oottaa...![]()
Orkkis renkaat (METZELER Sportec M-3) on itseasiassa todella hyvät. Rupee vaan tuo takarengas olemaan jo ehtoo puolella.
Eikä nuo muutenkaan ole soratykitykseen parhaat renkaat..
Kyllähän ne eteenpäin vie ja mutkissa on hauskaa kun sutii ja liiraa kunnolla, mutta on aika monia tilanteita ollu noissa jarrutuksissa. Kun ei ole pitoa niin ei ole.
Luulis, että jonkun verran paremmin pysähtyis soralla vähän karheemmalla renkaalla. Kuitenkaan mitään hirmu karheeta rengasta ei viihtis ottaa, että pärjäis kuitenkin vielä asvaltillakin.
Mun ajo tolla nyt taitaa olla kuitenkin n.80% sorapätkää.
Kilometrejä on nyt karvan päälle 3000 mittarissa. Nyt en ole kolmeen iltaan ajellu ollenkaan, kun on vähän työhommeleita.
Parissa viikossa olen ajanut tolla melkein puolet siitä mitä Zetalla ajoin kahessa vuojessa..
edit:
Orgin shopissa Pirellin MT 60r supermotorengassetti olisi tarjouksessa 310e. Kun taas Duellilla on sama setti 390e.
Hmmmm, kummastakohan ostaisin...
edit2: Hinnat muutettu oikeemmanlaisiksi. Hyvä, että osaan käyttää laskukonetta kunnolla..