• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM lc4 690 Supermoto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Okei, asiallista. Oon tässä voimakkaasti kallistumassa 690 sm:n puoleen pyörävalinnassa. Toi on ilmeisesti pelkät kannut, toi 1100 euroa?
Oon täs yrittäny katella mahdollsia putkia ulkomailta, josko tulis halvemmaks. Kertokaas muuten mitä tarkotaa tällanen lause:

This exhaust type can only be mounted with the factory headers.

Vieläköhän huoltokaksikolla ois Prestige- malleja jäljellä... Pitääpä soitella huomenna.
Joo, pelkät pöntöt.
Kyllä kait niitä jostain voi löytää halvemmallakin, ei vaan taija olla liikaa tarjontaa tohon pyörään vielä sliparirintamalla.

Huolto-Kaksikolla ei ainakaan nyt ole Prestigee, mutta kannattaa tietysti soittaa ja kysästä.
wink.gif

Jos laitetaan tällänen vapaa suomennos tohon lauseeseen: Tän tyyppiset pöntöt käy vaan alkuperäsiin putkiin.
Noin mää sen ainakin näkisin.
idea3.gif

Porvoon reissu takana. Kilometrejä tuli n.700 ja perjantaina ajelin kotomaisemissa n.300km. Yli tonni tuli siis viikonlopun aikana ajeltua ja kerrankin enemmän noita kestopäällystettyjä teitä.
Ajattelin ennen tuota viikonlopun keikkaa, että se tulee näyttämään aika paljon kuinka tuolla viihtyy asfalttiteillä. Niinhän se tekikin, ei mitään valittamista. Siis ei mitään. Todella mahtava ajettava pikkuteillä ja mutkissa on niiiin hauskaa että huh!

Tiedän, että tää rupee jo kuulostamaan vammaselta tai vähintäänkin maksetulta mainokselta, mutta jumalauta mikä pyörä!!!
buttrock.gif

Oon tässä koittanu ettiä kilpitelinettä netistä ihan tuskassa. Onko kellään kiinni jo jotain viritelmää ja jos on, niin millaista. Ainoo minkä mä löysin just 690 sm:lle tehdyn, on tällanen:
KTM 690 sm tail tidy

On vaan aika hintava, ilman toimituksia (sisältäen alv%:n) sen 90 puntaa, eli about 132 euroa. Tohon vielä rahdit päälle, ni morjens. Täytyy varmaan rupee miettimään jotain universaalia mistä virittelee. Niitten hinnat kuitenki pyörii tuolla 30-40 euron luokassa.

edit: typo

G.P.R:ltä löytyy sliparit 690:een;

http://www.gpr.it/scheda.php?idcatveicolo=1&idveicolo=398

Näytti olevan 507e Italian ebayssa. Luulisin että hinta on parilta...?

Mites tuo kulutus 690ssä, mitä luokkaa se on? Ja sitten kiinnostais vielä noiden huoltojen hinnat, eiks siihen tarvi tehdä venttilivälysten säätökin 5000km välein?
Noi sliparit onkin tolleen tyhmästi niinku orkkispöntöt. Makuasia tosin. En tiiä noista muista, mutta Akran mukanahan tuli softa ruiskua varten.
Yritän huomenna ottaa kuvia omastani niin näkee eron tohon Akran slipariin. Laitan samalla sen dynokäppyränkin näkyville, lukujakaan en paljasta vielä..

Mitähän uskaltaisin valehella tosta kulutuksesta... Se on varmaan hitusen alle 5 litraa satasella. Kokolailla tasan 200km oon ajanu tankillisella ennen ku alkaa pensavalo palamaan.
Ja ajo ei todellakaan ole ollut mitään matka-ajoa pintakaasulla..
wink.gif

Mulla makso eka huolto 218e, en nyt tarkkaan muista mitä kaikkee siinä oli, en jaksa nyt haeskella kuittia.

Ei sillä, että olis vitusti rahaa tms, mutta mulle on ihan sama mikä on venttiilien säätöväli, on yksinkertasesti niiiiin hauska vehe.
Siitä tulikin mieleeni myös se, että ei todellakaan kannata jättää pyörää ostamatta "rumien" putkien tai maskihässäkän takia. Ajakaa ainakin ensiks.

Huh, olis jo huominen niin pääsis tykittämään. Ihan sama vaikka satais pieniä miehiä taivaalta.
buttrock.gif

OT: On muuten terveellinen harrastus tää mopoilu. Alaselkä ei oo ollu yhtään kipee niinku yleensä.
Ens kevääks pitäis varmaan puottaa n. 50kg painosta pois niin keulis varmaan paremmin Kotarikin.
biggrin.gif

Laitoin tänään TuneBoyn tilaukseen. Säätö sitten heti kun boksi on pyörässä kiinni ja vapaa aika penkistä löytyy. Katsotaan miltä käppyrät sitten näyttää.

Laitoin tänään TuneBoyn tilaukseen. Säätö sitten heti kun boksi on pyörässä kiinni ja vapaa aika penkistä löytyy. Katsotaan miltä käppyrät sitten näyttää.
Ihtellä kanssa tuo seuraavana ostoslistalla.
Paljos oli hintaa, jos saa kysyä?

Lähenkin tästä valokuvien ottoon..
430 € löytyy mm. täältä
No huh, kuulin vähän huhuja, että olisi reilusti halvempi kuin PC. Täytyypi selvitellä asiaa...
wink.gif

Onko nuo kaukon kotkan akrat serifioidut vai race kannut ? Yllättävän hyvännäköiset ovat.
Mitenköhän on tuon tuneboyn kanssa jos sillä säätelee vähän kokemattomampi niin saako kotkan aivan sekaisin, eli tuleeko ohjeet mukaan harrastesäätäjälle.

Onko nuo kaukon kotkan akrat serifioidut vai race kannut ? Yllättävän hyvännäköiset ovat.
Mitenköhän on tuon tuneboyn kanssa jos sillä säätelee vähän kokemattomampi niin saako kotkan aivan sekaisin, eli tuleeko ohjeet mukaan harrastesäätäjälle.
On ihan hyväksytyt pöntöt. Ei uskalla uhmata kaikkia todennäkösyyksiä ja hommata poliiseja kimppuun race-pöntöilä..

Tänään tuli +300km lenkki heitettyä illalla. Pitäis ruveta rengaskaupoille. Oli taas pari tilannetta jarrutuksissa..
tounge.gif

Nyt ajoin oikeestaan kunnolla hiekkapätkää noitten virien jälkeen ja täytyy sanoo, että on kyllä todella paljon rouheempi vehe!!
bowdown.gif

Ainii, joutuu hiukan hehkuttamaan. Oman Prestigeni saan alle ylihuomenna!!
062802jumpie_prv.gif

Sitte vaan pikku modauksen kautta räppäämään. Ei oo paljoo tullu venattua!

Onko kukaan löytäny mitään ylivertaista 690sm foorumia ulkomailta, jossa vois hakea pikkusen tuntumaan alan uusiin tuulahduksiin?

Uu jee!! Onnittelut hyvästä pyörävalinnasta. Ei tuu aika pitkäks sulla lähiaikoina.
buttrock.gif

Ne on varmaan noi vasemman takajalkatapin hommelit niitä jotain isojen poikien juttuja...
blush.gif

Osaisko kukaan suositella tuohon jotain hyvää takarengasta, toki eturengaskin on hakusessa. Vaihtoehtoja nyt ei kovin paljoo tunnu olevan. Ainakaan mitä noissa meitsin luetteloissa on (duell ja all right).
Onko olemassakaan hyvää kompromissia soralle ja asfaltille?

Uu jee!! Onnittelut hyvästä pyörävalinnasta. Ei tuu aika pitkäks sulla lähiaikoina.
buttrock.gif

Ne on varmaan noi vasemman takajalkatapin hommelit niitä jotain isojen poikien juttuja...
blush.gif

Osaisko kukaan suositella tuohon jotain hyvää takarengasta, toki eturengaskin on hakusessa. Vaihtoehtoja nyt ei kovin paljoo tunnu olevan. Ainakaan mitä noissa meitsin luetteloissa on (duell ja all right).
Onko olemassakaan hyvää kompromissia soralle ja asfaltille?
Juu, on se varma että sunnuntaina rävähtää. Kun oot päätynyt johonkin rengasmalliin, kannattaa kattoa toi .org! shopin hinta ko. renkaalle. Itte oon vanhaan pyörääni ostanu kaks viimestä settiä sieltä ja saanu todella edullisesti. Viimeks ostin Mezelerin Z4 fillarit ja hintaa tuli 220e. koko setille.

Eikös ne orkkisrenkaat ollu hyvät? Oon muutaman arvostelun lukenu ulkomaan foorumeilta ja siellä ovat kehuneet hyviksi renkaiks. Palos sul on kilsoja nyt taulussa?

Hitto ku ei malttais oottaa...
062802moto_prv.gif

Ainii, joutuu hiukan hehkuttamaan. Oman Prestigeni saan alle ylihuomenna!!
062802jumpie_prv.gif

Sitte vaan pikku modauksen kautta räppäämään. Ei oo paljoo tullu venattua!

Onko kukaan löytäny mitään ylivertaista 690sm foorumia ulkomailta, jossa vois hakea pikkusen tuntumaan alan uusiin tuulahduksiin?
Täs o ainakii yks foorumi jos lontoo taipuu http://www.ktmforum.co.uk/index.php

Ite oon kans mietttiny mikä ois hyvä rengas seuraavaksi.

Back