Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin, mutta käytössä Verkkokauppa.comin Hakkapeliitta gps hässäkkä.Kuten tuossa yllä kerroin, niin ainakin mulla on toiminut Tom Tom XL One, joka on ihan autokäyttöön tarkoitettu, mutta sopii mainiosti myös motokäyttöön. Äänikomentoja en matkavauhdissa kuule, mutta baanalla ehtii seuraamaan nuoltaKIN .niin, kertokaapa nyt lyhyesti tällaiselle "tumpelolle" tästä navigaattorin käytöstä moottoripyörässä? Minulla on joku Luisin tankkilaukku johon on varattu paikka navigaattorille siihen "kelmun" alle. Voinko siis hankkia ns. normaalin autokäyttöön tarkoitetun laitteen (joka on aikas paljon edukkaampi kuin mp:hen tarkoitetut)? Miten sellaisen käyttö sitten käytännössä onnistuu, mikäli sellaisen voi hankkia?
Tarvitaanko jotain korvanappeja ja voiko pelkän laitteen oman akun kanssa operoida?![]()
![]()
Kaupungeissa taas ainakin itse olen saanut myös äänet kuuluviin asettamalla "Katin" puhumaan täydellä volyymilla SEKÄ avaamalla kypärän visiirin .![]()
Satulan alle "tavaratilaan" Biltemasta ostettu Tupakansytytin, joka on venekäyttöön tarkoitettu sekä pieni lasisulake holkki sulakkeelle, sekä piuhat sytyttimeen suoraan akulta ja TOIMII 12v järjestelmissä.![]()
MUTTA varoituksena !! KUN moottori ei ole käynnissä, kannattaa johto irroittaa, koska Navin lataus sen verran virtaa vievä, että imuroi pyörän akun melko nopiaan .![]()
Originaalikatteissa oli mun vanhassa K4 Busassa Tappokatkaisija Navin virtalähteelle mittarien alla välipala paneelissa, sekä sama vedenkestävä tupakinsytkä katteessa kiinni oikean nilkan kohdalla taakseppäin, eli oli ajossa myös jalan suojassa vedeltä . Silloin kun Ostin noi Liekkikatteet, en raaskinnu tehä reikiä katteisiin, sekä lisäks laitoin hiilikuituiset välipalat, joita en myöskään viitsinnyt puhkoa .![]()