Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Manuaali löytyi mistä? En ole itse löytänyt kuin saksankielistä painosta...Onko kukaan kokeillut tuota korjausmanuaalissa olevaa exhaus gas volumen säätöä?
Onneksi olkoon!Ostinpa sitten kuitenkin
Putket saapuivat tänään ja kaikki kunnossa. Suht' pitkäänhän tuo matka Napolista Suomeen kesti, mutta eipä tässä vielä niin hätäkään kun ei pääse putkia kuitenkaan asentelemaan talvisäilytyspaikan takia. Hyvät vaikutelmat jäi progettomotosta ja mielestäni tein edulliset kaupat.[URL=http://ebay.co.uk]Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaaMaanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille.![]()
Putket saapuivat tänään ja kaikki kunnossa. Suht' pitkäänhän tuo matka Napolista Suomeen kesti, mutta eipä tässä vielä niin hätäkään kun ei pääse putkia kuitenkaan asentelemaan talvisäilytyspaikan takia. Hyvät vaikutelmat jäi progettomotosta ja mielestäni tein edulliset kaupat.[URL=http://ebay.co.uk]Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaaMaanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille.![]()
En meinaa hommata. Tai en ainakaan nyt, katotaan kesän mittaan miten mieli muuttuuPutket saapuivat tänään ja kaikki kunnossa. Suht' pitkäänhän tuo matka Napolista Suomeen kesti, mutta eipä tässä vielä niin hätäkään kun ei pääse putkia kuitenkaan asentelemaan talvisäilytyspaikan takia. Hyvät vaikutelmat jäi progettomotosta ja mielestäni tein edulliset kaupat.Ebay auttaa putkia etsivää. LeoVincen SBK Evo2 putkia tuntuu löytyvän suht' edullisesti. Itellä tilauksessa perusalumiiniset putket Italiasta, kauppiaalta nimeltä progettomoto. Hinta Suomeen toimitettuna 344 e. Hyvin vastailivat sähköposteihin, maksaa piti kyllä ennakkoon mutta tokihan sitä italialaisiin voi luottaaMaanantaina lähti paketti kohti Suomea ja voin vaikka raportoida kunhan kolahtavat perille.![]()
Joko oot hommannut power commanderin, vai meinaatko edes hommata?
Divari on aika rauhallinen kulkija. Ei nyt laiska, mutta semmoinen leppoisa.Speksailen tässä siis sopivaa ensimopoa...
Mistä vuosimallista lähtien fazerissa on ollu ruiskukone? Onko normaalikäytössä suurta eroa kaasarikoneen ja ruiskukoneen välillä? Ruiskusta saa vähän enempi potkua, mutta onko muuta?
No 2004 koko pyörä vaihtui aivan uudeksi runkoa ja konetta myöten. Mutta ei muuta kuin netistä kahlaamaan kuvia eri vuosimallien vehkeistä.
Mulla on tuossa hyllyssä Kapan "touring" pleksi. Itse olen 183 cm ja tuo nostaa ilmavirran juuri silmien korkeudelle...itse en siitä oikein pidä, pitäis olla vähän lyhyempi tai vähän pidempi niin se vois toimia vähän paremmin. Jos et halua uudesta maksaa niin multa tuon sais sanotaan vaikka 60 eurolla (siistissä kunnossa on)Hah, muistimpa salasanani!
Onkos kukaan (on tietenki) laittanut sitä korkeampaa "touring" pleksiä FZ6S:ään, vaikuttaaako paljon ilmavirtoihin? Olen sitä harkinnut viimekesän, mutta ei oikeen raaski ostaa jos ei sitte toimikkaan. Maksaa kai vajaa 100€.
Ei oo paha hinta.Jos et halua uudesta maksaa niin multa tuon sais sanotaan vaikka 60 eurolla (siistissä kunnossa on)