Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hämmentävä käppyrä ja omituinen moottori jos se tosiaan tuollainen on. Väkisinkin tulee mieleen, että potenttiaali on totaalisesti haaskattu. Toivotaan, että tuo on vain ECU:lla rajoitettu ja pikku ohjelmoinnilla tuo laulaa niin kuin kuuluisikin.mikkoyli sanoi:Nyt on Akrapovicilta H2 dynokäppyrä:
http://az79640.vo.msecnd.net/akrapovicbppmultimedia/15a11acd0d7d43a4b88dc5fb128b32be.pdf
Tuossa lukee takarenkaalta, mutta jotenkin laskettu tai korjattuja lukuja nuo ovat. Suuri pettymyshän varsinkin tuo vääntökäyrä on, jos nämä luvut pitävät paikkaansa. Huipputehon uskoinkin noin olevan kun eihän Kawasaki voi valehdellakkaan kuin ehkä 10% "mittausepätarkkuutta". Teho loppuu sen näköisesti, että se rajoitetaan. Mutta vääntöä odotin ratkaisevasti enemmän varsinkin alhaalla.
Vakiona H2 olisi noilla luvuilla varmasti laiskempi kuin mun 1098R. Ja 1299 Panigale päihittää vakio H2:n joka alueella.
Ainoa toivo on, että kuristus/rajoitus on tehty ECU:n esim. kaasun rajoituksella ja rajoitukset saa helposti pois.
Husky510 sanoi:Kyllä aika heikko, kun mietti että siinä on tuo ahdin...Eli itse voisin ajatella, lisää kalliita hajoovia osia ja vielä pyörän lähtö hinta korkea....

Macci86 sanoi:En ymmärrä mitä outoa tossa on, piikit puuttuu? Vai pitäisikö siinä olla 200nm @ 3000rpm?
Eli jotain 140nm(?) koneteho, 40% enemmi kuin vastaavasta vapari litrasesta...
Itse taas uskon että on hyvinkin herkkä paketti.. Oishan se kiva että on voimaa, mutta kivempi että eturengas pysyy kiihdyttäessä kadussa eikä lähde joka vaihteella nostamaan.
Macci86 sanoi:En ymmärrä mitä outoa tossa on, piikit puuttuu? Vai pitäisikö siinä olla 200nm @ 3000rpm?
Eli jotain 140nm(?) koneteho, 40% enemmi kuin vastaavasta vapari litrasesta...
Itse taas uskon että on hyvinkin herkkä paketti.. Oishan se kiva että on voimaa, mutta kivempi että eturengas pysyy kiihdyttäessä kadussa eikä lähde joka vaihteella nostamaan.
Nitrous sanoi:Hämmentävä käppyrä ja omituinen moottori jos se tosiaan tuollainen on. Väkisinkin tulee mieleen, että potenttiaali on totaalisesti haaskattu. Toivotaan, että tuo on vain ECU:lla rajoitettu ja pikku ohjelmoinnilla tuo laulaa niin kuin kuuluisikin.
ArttuH sanoi:Täytyy kyllä sanoa, että hiukan erikoisen oloinen ratkaisu Kawasakilta ainakin tuon katumallin osalta. Noin ajatusleikkinä itse olisin ehkä virittänyt peruskoneen huomattavasti enemmän alakierrospainotteiseksi ja käyttänyt enemmän ahtoja saman huipputehon saamiseksi. Tällä olisi samalla saatu vähän enemmän painetta keskikierroksille ja siten huomattavasti laajempi vääntöalue. Tai sitten olisi välittänyt ahtimen isommille kierroksille ja rajannut ahtopainetta yläkierroksilla vaikkapa vuodattamalla ilmaa pihalle.
m12r sanoi:The main difference between the two models (H2 and H2R) are the cams, the ECU and the exhaust. The Kawasaki Ninja H2 and H2R are both set up perfectly for the average rider. But if you are a serious drag racer, you are going to opt for the H2 and follow the lead of the H2 Hybrid. -
See more at: http://www.dragbike.com/dbnews/temp...articleid=34954&zoneid=2#sthash.7WvYtD7v.dpuf
Kotarikuski sanoi:Linkin jutussa sanotaan että H2R:n osia myydään vain sen rekisteröityneille omistajille. Erot ecussa, nokissa ja putkessa.
Eli jos ostaa H2:n, ei sitä voi terästää ärräksi...merkillistä.
Nitrous sanoi:Ero väännössä litraseen vapariin on 15-25%, tehoero hieman pienempi. Ja etunenhan pysyy kadussa ihan kaasukapulalla säätämällä.
m12r sanoi:the gas tank punched me in the chest!